Smijt ze allemaal buiten

Gestart door Tim C, 17 november 2004 - 21:51:31

« vorige - volgende »

Racegirl

Citaat van: Jasper op 26 maart 2005 - 17:03:10
alleszins ;)

Meen je dat nu? Jij hebt toch zo'n talenknobbel he!
Ik dacht altijd dat het allesinds was!
You shoot me in a dream, you better wake up and apologize.

Jasper

#46
Nee nee. Het woord betekent in feite "als alles meezit", "als het alles zint". Dus is het alles-zins --> alleszins. ;) Zo heb je ook "enigszins" (nu twijfel ik zelf: met of zonder s in het midden?, ik denk met) en "geenszins" (ben ik bijna zeker van dat het met s is).

Raikkonen MASTER

Mijn team tegen Servië...

Doelman: Proto.
Verdediging: Deflandre, Van Buyten, Doll, Deschacht
Middenveld: De Ceulaer, Vanderhaeghe, Simons, Huysegems
Aanval: E.Mpenza, Vandenbergh

Bank: Van Steenberghe, Bisconti, Pieroni, Van Damme, Vanden Borre

Jasper



Jasper


Tim C

Waarom zet iedereen toch telkens weer Van Buyten in dat lijstje?

goed, ik weet dat de mannen van Kanaaltwee lang hebben moeten oefenen om het zinnetje "Vanbuyten met de blunder en Goal!" van buiten te leren, maar toch...

Jasper

Vanderheyden maakt volgens mij meer blunders dan Van Buyten. En toch vind ik hem wel een goede speler voor die positie, maar je moet hem niet centraal achterin zetten want dat is nog dodelijker dan linksback. Deschacht darentegen vind ik op niks trekken...

razzle_dazzle

Citaat van: Raikkonen MASTER op 01 april 2005 - 16:34:22
Mijn team tegen Servië...

Doelman: Proto.
Verdediging: Deflandre, Van Buyten, Doll, Deschacht
Middenveld: De Ceulaer, Vanderhaeghe, Simons, Huysegems
Aanval: E.Mpenza, Vandenbergh

Bank: Van Steenberghe, Bisconti, Pieroni, Van Damme, Vanden Borre

Nog wat vroeg om al een team samen te stellen hé, tis pas in juni. Op die tijd kan er veel veranderen. ik zou wel, net als u, Simons en Vanderhaeghe op dat middenveld houden. In Servië mogen we zeker niet verliezen dus moeten de rangen goed gesloten blijven. Een andere mogelijkheid zou Geraerts zijn, die kan zowel als verdedigende als aanvallende middenvelder spelen, maar hem daar laten debuteren op die plaats zou een groot risico zijn.
In de verdediging zal wel weer wat gezocht moeten worden: het verlies van Van der Heyden kan je nog wel opvangen door Deschacht, Leonard (sterk seizoen bezig), Daems en misschien nog Hendrickx als die aan spelen toekomt. Maar centraal wordt het moeilijker, hopelijk heeft Valgaeren tegen die tijd zijn plaatsje terug verovert.

@ Tim: Van Buyten zorgt vooral voor gestalte in de ploeg. We kregen 70% van onze goals tegen op stilstaande fasen. Sinds zijn komst is dat toch al verminderd. Hij verdedigde misschien net erg secuur tegen San Marino maar Kompany deed dat ook niet. Alleen lijkt het of de critici enkel oog hebben voor de goede zaken die die jongen doet.
Van der Heyden heeft me nog maar 1 of 2 matchen kunnen bekoren tot nu toe, hij laat zich veel te makkelijk passeren en zijn voorzetten komen zelden aan. Veel alternatief heb je daar echter niet want Deschacht bakt er dit seizoen helemaal niets van  :-\.

@Jasper: Deflandre heeft zijn 3 matchen schorsing uitgezeten. Goor moet nog 2 matchen wachten geloof ik. Ik denk dat hij tegen Spanje er terug bij is.

razzle_dazzle

Ps Van Steenberghe: It's a joke, right? :)

Jasper

Moet wel zijn ja... Ik vind toch dat Lemmens een plaats op de bank bij de Duivels verdient...