Smijt ze allemaal buiten

Gestart door Tim C, 17 november 2004 - 21:51:31

« vorige - volgende »

Tim C

De oplossing:

Smijt ze allemaal buiten, neem een bende tweede en derde klassers en dan zullen de Duivels nog eens voetballen in plek van achter een balletje te lopen om het vervolgens in eigen doel te laten gaan.

Bende prutsers

Ramses

Daar valt inderdaad niet veel aan toe te voegen. Ik ben benieuwd naar de krantenkoppen morgen.

viperke82

de bondscoach moet stoppen met zich blind te staren op bepaalde spelers (zoals sonck en bassegio) door ze altijd op te stellen, dat hij er eens andere neemt.

razzle_dazzle

Ik was al ziek vandaag...nu ben ik ziek, ellendig, razend, beschaamd, teneergeslagen en gefrustreerd. Meer heb ik niet te zeggen. Slaapwel
:x  :x  :x

Rippie

Gokje: België heeft verloren? :mrgreen:
Formerly known as MrF1 ;)

De geschiedenis is het heden, gezien door de toekomst

Eric

Wat een geblunder zeg...precies een provinciale voetbalploeg.

Scuderia Ferrari

Hmmz dat zeiden wij Nederlanders ook tijdens het EK, en kijk, het gaat al beter, we staan eerste :)

FerrariMan

Waarom Pieroni niet van het begin opstellen? Je ziet toch zo dat die kerel een neus voor de goal heeft..

razzle_dazzle

The day after...: de ontgoocheling is nog steeds groot en de frustratie is ook nog steeds niet volledig weggeëbt. Ik kan nog steeds niet begrijpen dat we ons op zo een manier te kakken hebben gezet.

Nuja de tekens waren al enkele dagen voor de wedstrijd aanwezig: de vele spelers die geblesseerd moesten afhaken, de slechte vormpeil van de Belgische ploegen in Europa, de bepalende spelers die niet van de bank geraken,...we zitten op dit moment echt in de hoek waar de klappen vallen en dan dwing je natuurlijk ook geen geluk af op de momenten dat je het wat moeilijker hebt en het echt nodig hebt.

Geluk is echter geen excuus voor dat één schamel puntje dat we tot nu toe afdwongen in onze WK voorronde, laat staan voor heel het jaar 2004 waarin we slechts eenmaal konden winnen (tegen Nederland). We kunnen alleen maar onze gebreken vaststellen en hopen op beterschap.
De volgende interland is pas in maart, ik denk dat Antheunis de tijd goed zal kunnen gebruiken om op zoek te gaan naar alternatieven.

De eerste stap hierin is het zoeken naar een centrale spelverdeler, iemand die beslissende passes kan geven, acties kan maken, kan verdedigen en snel overschakelen naar de aanval. Kortom alles wat Baseggio niet heeft. Misschien Buffel een rij achteruit plaatsen en dan vanvoor met Mpenza of Pieroni in de spits en Sonck in steun.

Over de linksbackpositie van deschacht maak ik me minder zorgen, daar hebben we mogelijkheden genoeg. Rechtshalf is sinds het stoppen van Verheyen altijd al een moeilijk in te vullen positie geweest; Bisconti hoort er duidelijk niet thuis maar dat was al gebleken uit de voorgaande matchen, waarom kregen Walasiak of Dufer geen kans?

Antheunis maakte  de voorbije dagen enkele serieuze blunders: allereerst slaagde hij erin de spelersgroep met nog meer twijfels op te zadelen door doodleuk in de pers te vermelden hoe slecht het allemaal is, dan komt hij met een zeer bedenkelijke opstelling op de proppen waar verdedigend ingestelde spelers op de flanken voor acties moeten zorgen :?:  en ten slotte gaat hij na de nederlaag overal beweren dat het over and out is, een trainer moet  realistisch zijn maar zeker ook strijdvaardig! Ze moeten veel winnen maar dat is niet onmogelijk: winnen in Bosnië en we zijn misschien terug vertrokken...on verra![/list]

Mikacouli

Kort en bondig. Smijt die nietsnut van een Antheunis buiten en alles is opgelost. Wat heeft die eigenlijk al bewezen bij de belgen. Niks, helemaal niks. De enige mannen in vorm vond in Van der heyden en kompany. c'est tout.

Racegirl

Heb het gisteren meegemaakt in het o zo mooie (en vooral megaslechte) Boudewijn stadion...

1 woord... triestig...

Hoe kan het ook anders als je steeds met een andere ploeg aan de aftrap komt... en dan nog met spelers die helemaal geen wedstrijdritme hebben...

Geen vertrouwen, niemand die naar goal durfde te trappen, veel individuele fouten, waarbij Baseggio toch wel de uitblinker was :roll:
Kompany was de enige op niveau (en Proto), denk dat die zich toch ook wat geërgerd moet hebben om tussen een bende duiveltjes te shotten.
You shoot me in a dream, you better wake up and apologize.

Mikacouli

Citaat van: Racegirl

Kompany was de enige op niveau (en Proto),

... En van der heyden. Vond ik zelfs nog de beste. De man met het meeste vertrouwen. De man die het meest vooraan kwam. De man die de mooie voorzetten gaf waaruit er makkelijk twee doelpunten konden worden gemaakt. jammer dat het doelhout in de weg zat. Maar dan nog, we zouden het niet verdient hebben. België zit met een probleem.

Racegirl

Citaat van: Mikacouli
Citaat van: Racegirl

Kompany was de enige op niveau (en Proto),

... En van der heyden. Vond ik zelfs nog de beste. De man met het meeste vertrouwen. De man die het meest vooraan kwam. De man die de mooie voorzetten gaf waaruit er makkelijk twee doelpunten konden worden gemaakt. jammer dat het doelhout in de weg zat. Maar dan nog, we zouden het niet verdient hebben. België zit met een probleem.

Mja misschien ook wel, hij was niet slecht (heb het niet zo voor Peter :wink: )
You shoot me in a dream, you better wake up and apologize.

Mikacouli

Citaat van: Racegirl
Citaat van: Mikacouli
Citaat van: Racegirl

Kompany was de enige op niveau (en Proto),

... En van der heyden. Vond ik zelfs nog de beste. De man met het meeste vertrouwen. De man die het meest vooraan kwam. De man die de mooie voorzetten gaf waaruit er makkelijk twee doelpunten konden worden gemaakt. jammer dat het doelhout in de weg zat. Maar dan nog, we zouden het niet verdient hebben. België zit met een probleem.

Mja misschien ook wel, hij was niet slecht (heb het niet zo voor Peter :wink: )

Dat hebben de meeste Brugge supporters wel. Ik weet niet hoe het komt. Voor mij staat ie in mijn top 3. Heel goeie persoonlijkheid en heeft toch voor veel goals gezorgd via zijn voorzetten.
Ook al kan je iemand niet luchten, je moet toch kunnen zeggen dat ie goed speelde. Dat moet ik ook doen met kompany, al doe ik dat liever niet. Heeft de laatste tijd wel een hele dikke nek gekregen.
:wink:

Racegirl

Mja, Peter heeft iets speciaals, vind gewoon dat hij veeeeeeeeeel te veel verdedigende fouten maakt, geeft wel veel mooie voorzetten enzo, maar hoeveel tegengoalen heeft hij wel niet 'op zijn kap'.

Vind het niet erg dat hij weggaat...

Kompany, heeft echt wel talent, maar kan het niet zo goed hebben dat hij voor sommige mensen echt NIKS mis kan doen. Want dat is wel zo, hij moet nog een aantal dingen leren, en dat zal wel komen, maar nu nog niet!
You shoot me in a dream, you better wake up and apologize.