Main Menu

KerstKwis

Gestart door Martin, 25 oktober 2004 - 10:23:59

« vorige - volgende »

De KerstKwis

Ja
30 (85.7%)
Nee
5 (14.3%)

Totaal aantal stemmen: 30

Poll gesloten: 25 oktober 2004 - 10:23:59

Martin

Citaat van: Bjorn
Citaat van: DoefieF1Ik doe mee... ik kan zowieso als redactielid niets winnen maar doe toch mee om zo hoog mogelijk te eindigen  :wink:
Ik niet, het kost me véél te veel werk om alles op te zoeken.  :wink:

Zwak maatje, als ik in tien minuten de vragen kan samenstellen moet jij ze in een half uur kunnen beantwoorden.

Oh, weer drie nieuwe prijzen.
Met dank aan Videoworld Overvecht - Utrecht.
Maar dat geld niet voor jou.

Raikkie

Ik doe mee  :D  Al is het maar voor de eer  :wink:  ik wil nog eens bewijzen dat vrouwen en autosport wel samengaan :twisted:

razzle_dazzle

Citaat van: RaikkieIk doe mee  :D  Al is het maar voor de eer  :wink:  ik wil nog eens bewijzen dat vrouwen en autosport wel samengaan :twisted:

Is nooit ontkend geweest, vrouwen en autorijden daarentegen... :wink:

Raikkie

Citaat van: razzle_dazzle
Citaat van: RaikkieIk doe mee  :D  Al is het maar voor de eer  :wink:  ik wil nog eens bewijzen dat vrouwen en autosport wel samengaan :twisted:

Is nooit ontkend geweest, vrouwen en autorijden daarentegen... :wink:
Off-topic  :roll:  :wink:

Eric

Citaat van: razzle_dazzle
Citaat van: RaikkieIk doe mee  :D  Al is het maar voor de eer  :wink:  ik wil nog eens bewijzen dat vrouwen en autosport wel samengaan :twisted:

Is nooit ontkend geweest, vrouwen en autorijden daarentegen... :wink:

:lol:  :lol:  :lol:

KVDracer

Als ek genoeg antwoorden weet doen ik mee, want me een blanco PB'ke zijt ge ook niks  he ;)

Ferrari 2010

Citaat van: Martin
Citaat van: Bjorn
Citaat van: DoefieF1Ik doe mee... ik kan zowieso als redactielid niets winnen maar doe toch mee om zo hoog mogelijk te eindigen  :wink:
Ik niet, het kost me véél te veel werk om alles op te zoeken.  :wink:

Zwak maatje, als ik in tien minuten de vragen kan samenstellen moet jij ze in een half uur kunnen beantwoorden.

Oh, weer drie nieuwe prijzen.
Met dank aan Videoworld Overvecht - Utrecht.
Maar dat geld niet voor jou.
Ik heb nee gestemd, maar doe sowieso niet mee, ik heb het die periode veel  te druk, en men autosprortgeschiedeniskennis laat de wensne te over :oops:
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

razzle_dazzle

Ik doe mee als ik tijd kan maken (examenperiode= redelijk druk) maar normaal gaat dat wel. Meedoen = voor het plezier niet voor de prijzen  :wink:.

phil69

Tuurlijk doe ik mee.
:wink:

Bruno

Weet niet of ik mee doe (heb er gewoonlijk niet echt de tijd voor), maar heb ja gekozen omdat ik vind dat je moet mee doen voor de pret en omdat je van kwissen soms dingen opsteekt dan enkel omdat er een grote prijzenpot zou zijn.

-----<
O O
-(_)-Ooo--- Bruno

Martin

Citaat van: BrunoWeet niet of ik mee doe (heb er gewoonlijk niet echt de tijd voor), maar heb ja gekozen omdat ik vind dat je moet mee doen voor de pret en omdat je van kwissen soms dingen opsteekt dan enkel omdat er een grote prijzenpot zou zijn.

Geen tijd voor 31 dagen zoeken Bruno?
Dat valt me tegen.
Ik heb al weer leuke prijzen.
Maar daar doe je het niet voor.
Meedoen is belangrijker dan winnen.

Bruno

Citaat van: Martin
Citaat van: BrunoWeet niet of ik mee doe (heb er gewoonlijk niet echt de tijd voor), maar heb ja gekozen omdat ik vind dat je moet mee doen voor de pret en omdat je van kwissen soms dingen opsteekt dan enkel omdat er een grote prijzenpot zou zijn.

Geen tijd voor 31 dagen zoeken Bruno?
Dat valt me tegen.
Ik heb al weer leuke prijzen.
Maar daar doe je het niet voor.
Meedoen is belangrijker dan winnen.

Okay, ik heb me laten verleiden. Zal me eens inzetten tussen het andere werk door. Net zoals ik op deze site kom tussen (en tijdens) het werk door.  :wink:

P.S. Ik doe het zoals gezegd niet voor de prijzen, maar zijn er ook troostprijzen?  :lol:  :wink:

-----<
O O
-(_)-Ooo--- Bruno

Martin

Citaat van: Bruno
Citaat van: Martin
Citaat van: BrunoWeet niet of ik mee doe (heb er gewoonlijk niet echt de tijd voor), maar heb ja gekozen omdat ik vind dat je moet mee doen voor de pret en omdat je van kwissen soms dingen opsteekt dan enkel omdat er een grote prijzenpot zou zijn.

Geen tijd voor 31 dagen zoeken Bruno?
Dat valt me tegen.
Ik heb al weer leuke prijzen.
Maar daar doe je het niet voor.
Meedoen is belangrijker dan winnen.

Okay, ik heb me laten verleiden. Zal me eens inzetten tussen het andere werk door. Net zoals ik op deze site kom tussen (en tijdens) het werk door.  :wink:

P.S. Ik doe het zoals gezegd niet voor de prijzen, maar zijn er ook troostprijzen?  :lol:  :wink:

Alleen nog maar troostprijzen.
Een echte hoofdprijs heb ik nog niet binnen. :cry:  :cry:
Wat niet is kan nog komen.
Acht leuke prijzen zijn binnen.

dj Peter

k'Zal eens meedoen,ben benieuwd... 8)

Martin

Tot nu toe 4 tegenstemmers.
Je goed recht.
Mag ik weten waarom?

Tijd is geen optie.
Je hebt een hele maand.

Geen zin, ok.
Kan ik me eigenlijk niet voorstellen.

Te moeilijk, dit jaar niet.

Alle antwoorden zijn gemakkerlijk te vinden op het internet.