Wie wordt volgend jaar 2e rijder bij Williams?

Gestart door Supermariobros, 22 oktober 2004 - 11:34:00

« vorige - volgende »

Wie wordt volgend jaar 2e rijder bij Williams?

Antonio Pizzonia
9 (40.9%)
David Coulthard
7 (31.8%)
Nick Heidfeild
6 (27.3%)

Totaal aantal stemmen: 20

Poll gesloten: 22 oktober 2004 - 11:34:00

Supermariobros

Nu Button volgend jaar bij BAR moet blijven, is er bij Williams een stoeltje vrij.
Wie denken jullie dat het wordt?


Ik heb alvast op Pizzonia gestemd, hij kent de wagen goed, viel dat jaar al in en boekt goede resultaten als testrijder.

Eric

Ik heb heidfeld gekozen, hij verdient beter dan wat hij nu in handen heeft.

IVY440

Ik heb voor DC gekozen. Als FW beetje nadenkt, is het meest logische om DC te kiezen. Die mens heeft ervaring zat en zo kan hij mss volgend jaar WK worden  :lol:

Ik vrees echter dat het AP wordt. NH mag idd ook wel eens een kans krijgen bij een topteam, net zoals GF trouwens. :wink:

Ruud

Citaat van: ericIk heb heidfeld gekozen, hij verdient beter dan wat hij nu in handen heeft.
Inderdaad een erg onderschatte coureur. Zeer consistent en altijd sneller ten opzichte van zijn teamgenoten tot op heden, met uitzondering van zijn debuutjaar. Aan de andere kant: uiterst berekenend, risicomijdend en bovendien heeft hij de uitstraling van een droge aardappel :?

Toch heb ik op Pizzonia gestemd, gezien de kans dat hij het wordt aanzienlijk is na zijn goede resultaten met zowel het testen als de enkele races die hij voor Ralf ingevallen is.

The Iceman

Ik hoop op DC natuurlijk ! Heeft heel veel ervaring en is een goede teamplayer. Heeft altijd vlekkeloos samengewerkt met zijn teammaten.
En aangezien FW al een jongere rijder heeft aangeworven, zou het team een ervaren rot als DC goed kunnen gebruiken.

bogie

Ik hoop op Nick Heidfeld. Ik vind het een mix van de 2 andere. Coulthard heeft ervaring, maar niet echt de leeftijd meer en hij had altijd de wagen om kampioen te worden maar is het ondanks dat nooit geworden. Pizzonia is nog jong, maar persoonlijk zou ik hem nog een jaar als testrijder houden of hem aan een team in de middenmoot uitlenen.
Nick heeft ook de ervaring, heeft de snelheid (bewijst hij met telkens z'n teamgenoot te kloppen) en is wat jonger dan DC, kan maw nog iets langer mee gaan in de sport.

Wat niet weg neemt dat DC een plaats verdiend in de f1, voor verdere misverstanden uit de weg te gaan.  :wink:
1 man -> Montoya

Scuderia Ferrari

Pizzonia heeft laten zien het niveau aan te kunnen, hij was niet veel langzamer dan JPM. Zou hem wel terug (willen) zien

Tim C

Coulthard, al was het maar om McLaren een hak te zetten...

Rippie

Ik hoop Pizzonia. Kan hij laten zien dat hij echt niet slechter is dan Webber, zoals vorig jaar bij Jaguar.  :twisted:
Formerly known as MrF1 ;)

De geschiedenis is het heden, gezien door de toekomst


The Iceman

Citaat van: MrF1Ik hoop Pizzonia. Kan hij laten zien dat hij echt niet slechter is dan Webber, zoals vorig jaar bij Jaguar.  :twisted:
Blijkbaar heeft Webber er toch problemen mee dat Pizzonia zijn teammaat zou worden. Vermoed dat er tussen die twee een flinke haar in de boter zit, sinds het vertrek van Jungle Boy bij Jaguar vorig seizoen.
Webber hoopt echter dat DC zijn ploegmaat wordt. En eerlijk gezegd, ik hoop het ook  :D

Jasper

Citaat van: SnekuemIk hoop op DC natuurlijk ! Heeft heel veel ervaring en is een goede teamplayer. Heeft altijd vlekkeloos samengewerkt met zijn teammaten.
En aangezien FW al een jongere rijder heeft aangeworven, zou het team een ervaren rot als DC goed kunnen gebruiken.
Als ik het goed heb, wordt Mark Webber volgend seizoen 28 (of is hij het nu al). Welke jonge rijder?

En oh ja, ik mis de keuzemogelijkheid Button.

Mikacouli

Citaat van: Jasper

En oh ja, ik mis de keuzemogelijkheid Button.

Euh, die rijdt bij BAR volgend seizoen :shock:  :?

Jasper

Citaat van: Mikacouli
Citaat van: Jasper

En oh ja, ik mis de keuzemogelijkheid Button.

Euh, die rijdt bij BAR volgend seizoen :shock:  :?

Als hij wil rijden, want ik zie het goed gebeuren dat hij protesteert. Vergeet die mogelijkheid niet!

Ruud

Citaat van: Jasper
Citaat van: Mikacouli
Citaat van: Jasper

En oh ja, ik mis de keuzemogelijkheid Button.

Euh, die rijdt bij BAR volgend seizoen :shock:  :?

Als hij wil rijden, want ik zie het goed gebeuren dat hij protesteert. Vergeet die mogelijkheid niet!

Citaat van: f1racing.nlButton en BAR proberen brokken te lijmen

BAR-teambaas David Richards en Jenson Button stonden donderdag voor het eerst samen de pers te woord nadat duidelijk werd dat de Brit ook in 2005 voor hen moet rijden. Dat is niet met volle overtuiging van Button, maar de Brit wil de brokken met het team lijmen en zijn reputatie herstellen.  
 
"Ik ga niet liegen en geef toe dat ik teleurgesteld ben, maar je kan nu eenmaal niet alles hebben in het leven. Ik weet wel zeker dat we in 2005 goed samen zullen kunnen werken," aldus Button, die toegaf in meer dan één opzicht onder de zaak te hebben geleden.

"Op het circuit verliep alles zoals anders, maar eens terug thuis kon ik het nooit helemaal loslaten. Je blijft er steeds over nadenken en over tobben. Ik denk ook dat ik slecht advies gekregen heb. Niet van één persoon in het bijzonder, maar van een groepje mensen."

Button ontkende wel dat hij zijn manager Byfield zou vervangen door Jaguar-woordvoerder Nav Sidhu. Die gaf dan weer wel te kennen dat hij met Button zou gaan samenwerken. Intussen moet Button alvast blijven samenwerken met BAR-teambaas Richards, maar die vindt dat geen probleem.

"Ik ken geen enkel team waar er niet eens problemen zijn tussen rijder en teambaas. Ik denk dat we door deze hele zaak eerlijker tegenover elkaar zullen zijn en nu moeten we Jenson eerst overtuigen dat we hem een wagen kunnen schenken waarmee hij de titel kan winnen."