F1 naar welke zender?

Gestart door Eric, 21 oktober 2004 - 09:55:58

« vorige - volgende »

Wie moet volgens jou de F1 uitzenden?

TV1
1 (2.3%)
Canvas
3 (6.8%)
Sporza
14 (31.8%)
VTM
0 (0%)
Kanaal 2
17 (38.6%)
VT4
2 (4.5%)
5 TV
2 (4.5%)
Andere?
5 (11.4%)

Totaal aantal stemmen: 34

Poll gesloten: 21 oktober 2004 - 09:55:58

RadioActiveMan

Murray Walker was inderdaad de top der F1 commentators. ITV heb ik nooit gezien maar op BBC was hij geweldig. Zijn "OH MY GOD!" of "ITS DAMON HILL!" om van te snoepen. De VRT heeft in het begin wat kinderziektes gehad maar het tweede seizoen was het inderdaad al veel beter. Ik kan mij het begin bij K2 herinneren de vergissingen van wie of wat waren er daar ook schering en inslag. Vooral als Bas Leinders mee mag doen vind ik het aangename commentaar.

Dat de kwali's iet uitgezonden worden ligt meer aan het ultrahoge bedrag dat ze moeten betalen. Dat ligt veel te hoog voor een klein landje als België, het kijkerspotentieel is hier volgens mij ook te klein.

Gerard

Hey mensen

Ik lees net dat Coulthard en Brundle het commentaar doen in 2011 bij de "BeeB"..

http://www.gpupdate.net/nl/f1-nieuws/250284/brundle-en-coulthard-commentatoren-voor-bbc/
Brundle volgt Jonathan Legard op als hoofdcommentator. De oud-coureur zal geassisteerd worden door Coulthard

Ik had al eerder op het net gelezen dat Legard  weg zou moeten als commentator, veel mensen zouden hem een slechte commentator vinden..

Ik zelf vind het jammer dat hij weg gaat
Hij was juist degene die spanning en sensatie in zijn commentaar had. Dat zie ik DC nog niet doen...  :o

T.Nuvolari

Had ik ook ergens halfweg december al opgevangen. Brundle zou niet echt met Legard door één deur kunnen naar het schijnt en die eerste heeft aangedrongen bij de BBC om de laatste eruit te gooien en Coulthard in de plaats te zetten.
Legard wordt ook aangesmeerd dat hij een aantal domme foutjes zou gemaakt hebben, maar daar heb ik in die 2jaar weinig van gemerkt. Murray Walker was in de tijd veel erger als het foutjes aankwam.

_Makke_

Jep, dat is inderdaad oud nieuws. Jammer, want ik vond Legard een goeie commentator. David Coulthard had op zijn beurt een toegevoegde waarde in de omkadering van het programma. Ik durf te vermoeden dat dit de uitzendingen van de BBC niet echt ten goede zal komen.

Nuja, zelfs ondanks deze verschuiving zal ik zeker op BBC afstemmen. Al heb ik me wel voorgenomen om VT4 een kans te geven, al doe ik dat met de nodige achterdocht. Als ik de MotoGP uitzendingen van BBC2 vergelijkt met die van VT4, nja...


robbert

groot gelijk, nu je nog de kans hebt om bbc te ontvangen, want binnekort kan het gedaan zijn

_Makke_

Dat BBC van de kabel verdwijnt kan misschien nog wel, maar op het digitale net zullen ze steeds te ontvangen zijn. Dat artikel waar jij je op baseert is maar liefst 5 jaar oud. Moesten ze effectief van de Belgische tv verdwijnen, dan was dat heus wel reeds gebeurd.

T.Nuvolari

Citaat van: robbert op 11 januari 2011 - 20:57:45
groot gelijk, nu je nog de kans hebt om bbc te ontvangen, want binnekort kan het gedaan zijn

Ben je daar weer.  ;D ;D ;D

robbert

Citaat van: T.Nuvolari op 11 januari 2011 - 21:28:09
Citaat van: robbert op 11 januari 2011 - 20:57:45
groot gelijk, nu je nog de kans hebt om bbc te ontvangen, want binnekort kan het gedaan zijn

Ben je daar weer.  ;D ;D ;D

ja en ik blijf er bij, ze zijn dat zeker van plan. Dus profiteer ervan.

Franky R.

Ik wil die goede oude Murray terug!

DC lijkt mij te gortdroog...Alsof hij wordt gedwongen om dit werk te doen...

Of hij denkt dat 'ie te vroeg gestopt is (zie de prestatie's van RB)... :P

_Makke_

Citaat van: robbert op 11 januari 2011 - 21:29:23
Citaat van: T.Nuvolari op 11 januari 2011 - 21:28:09
Citaat van: robbert op 11 januari 2011 - 20:57:45
groot gelijk, nu je nog de kans hebt om bbc te ontvangen, want binnekort kan het gedaan zijn

Ben je daar weer.  ;D ;D ;D

ja en ik blijf er bij, ze zijn dat zeker van plan. Dus profiteer ervan.

Altijd opnieuw dat blinde pessimisme. Geef nu eens 1 goeie reden waarom ze uit de belgische ether zouden verdwijnen...

robbert

Citaat van: Makke op 11 januari 2011 - 23:03:06
Citaat van: robbert op 11 januari 2011 - 21:29:23
Citaat van: T.Nuvolari op 11 januari 2011 - 21:28:09
Citaat van: robbert op 11 januari 2011 - 20:57:45
groot gelijk, nu je nog de kans hebt om bbc te ontvangen, want binnekort kan het gedaan zijn

Ben je daar weer.  ;D ;D ;D

ja en ik blijf er bij, ze zijn dat zeker van plan. Dus profiteer ervan.

Altijd opnieuw dat blinde pessimisme. Geef nu eens 1 goeie reden waarom ze uit de belgische ether zouden verdwijnen...
het zou te duur zijn om in Belgie uit te zende. £Dat werd al eens gezegd. alles heeft te maken met GELD

_Makke_

Citaat van: robbert op 12 januari 2011 - 07:11:45
Citaat van: Makke op 11 januari 2011 - 23:03:06
Citaat van: robbert op 11 januari 2011 - 21:29:23
Citaat van: T.Nuvolari op 11 januari 2011 - 21:28:09
Citaat van: robbert op 11 januari 2011 - 20:57:45
groot gelijk, nu je nog de kans hebt om bbc te ontvangen, want binnekort kan het gedaan zijn

Ben je daar weer.  ;D ;D ;D

ja en ik blijf er bij, ze zijn dat zeker van plan. Dus profiteer ervan.

Altijd opnieuw dat blinde pessimisme. Geef nu eens 1 goeie reden waarom ze uit de belgische ether zouden verdwijnen...
het zou te duur zijn om in Belgie uit te zende. £Dat werd al eens gezegd. alles heeft te maken met GELD

Net alsof het de BBC zoveel kost om uit te zenden in landen zoals België. Dat zal je dan wel helemaal verkeerd begrepen hebben. Het enige wat hen dwars zat, was dat kijkers in andere landen naar onderandere de BBC-docu's konden kijken, waardoor ze vreesden dat andere landen minder happig waren om grote bedragen op tafel te leggen. Maar dat stond in een artikel van maar liefst 5 (!) jaar geleden.

T.Nuvolari

De BBC is ook een staatszender en moet voor alle Britten beschikbaar zijn in principe, dus ook de Britten in het buitenland.
Aangezien ze ook lid zijn van de EBU voorzie ik geen problemen binnen Europa.

Gerard

Misschien moet ik maar naar Duitsland verhuizen...  
Daar is F1 komend jaar in HD te volgen:D ;D ;)

http://www.gpupdate.net/nl/f1-nieuws/250328/duitsland-krijgt-formule-1-uitzendingen-in-hd/

Senergy

ik heb net gelezen dat alle zenders Formule 1 HD krijgen in 2011

jippie  :D
You don't have to be smart to be fast, but you have to be smart to stay fast!!