F1 naar welke zender?

Gestart door Eric, 21 oktober 2004 - 09:55:58

« vorige - volgende »

Wie moet volgens jou de F1 uitzenden?

TV1
1 (2.3%)
Canvas
3 (6.8%)
Sporza
14 (31.8%)
VTM
0 (0%)
Kanaal 2
17 (38.6%)
VT4
2 (4.5%)
5 TV
2 (4.5%)
Andere?
5 (11.4%)

Totaal aantal stemmen: 34

Poll gesloten: 21 oktober 2004 - 09:55:58

Eric

Naar welke zender zouden jullie het F1 het liefst zien blijven-verhuizen?
Geef terwijl ook uitleg over je keuze en hoe wil jij het F1 liefst uitgezonden zien? :wink:

Schumi nr1

Je bent Vitaya vergeten :)

In feite is het een moeilijke keuze.

Langs de ene kant zou ik zeggen we blijven bij Sporza/Canvas, daar krijgen we geregeld leuke reportages te zien, maar weinig kwalificaties en de race wordt ook niet altijd live uitgezonden als hij in een ander continent gereden wordt.

Langs de andere kant hebben we dan Kanaal 2, daar kregen we geen reportages te zien, maar wel iedere keer een live race en ook alle kwalificaties werden uitgezonden.

Over het commentaar hebben we het dan nog niet gehad, het laatste jaar kun je beiden evenwaardig noemen, althans volgens mij.

Dan ga ik toch voor Kanaal 2, die alles live uitzond.

Ramses

Citaat van: Schumi nr1

Dan ga ik toch voor Kanaal 2, die alles live uitzond.

Hier ben je niet correct. De GP's van Amerika en Brazilië moesten in de tijd ook wijken voor het almachtige Big Brother... :?

Wat commentaar betreft zijn ze inderdaad evenwaardig geworden. De randstukken die de VRT brengt kregen we KanaalTwee niet. De kwalificaties waren wel altijd te zien, nu moeten we het stellen met 4 kwali's per jaar...

Ik blijf bij Sporza, als ze op de ingeslagen weg verder gaan.

Schumi nr1

Citaat van: Ramses
Citaat van: Schumi nr1

Dan ga ik toch voor Kanaal 2, die alles live uitzond.

Hier ben je niet correct. De GP's van Amerika en Brazilië moesten in de tijd ook wijken voor het almachtige Big Brother... :?

Ok kan zijn, kon ik mij niet meer herinneren.

tazpas

Ook Kanaal 2 gekozen omwille van Peter Baert, de minst slechte van alle slechte presentatoren. Maar ik kijk toch naar ITV  8)

Bruno

Citaat van: Ramses
Citaat van: Schumi nr1

Dan ga ik toch voor Kanaal 2, die alles live uitzond.

Hier ben je niet correct. De GP's van Amerika en Brazilië moesten in de tijd ook wijken voor het almachtige Big Brother... :?

Wat commentaar betreft zijn ze inderdaad evenwaardig geworden. De randstukken die de VRT brengt kregen we KanaalTwee niet. De kwalificaties waren wel altijd te zien, nu moeten we het stellen met 4 kwali's per jaar...

Ik blijf bij Sporza, als ze op de ingeslagen weg verder gaan.

En dat waren dan nog herhalingen van BB, wat ik nog erger vind dan iets niet uitzenden omdat een ander evenemtn live uitgezonden gaat worden.

Ik heb me dit jaat af en toe ook al geergerd bij sommige van sporza's hun beslissingen maar heb toch gekozen voor Sporza, het commentaar is nog altijd beter dan bij Kanaal2. Ik ben nog niet vergeten hoe het bij K2 toedertijd was, toen ik onlangs PB nog eens bezig zag tijdens de 24H herinnerde ik me weer hoe het toen was.

Wel op voorwaarde dat ze bij Sporza zo blijven voortdoen en eventueel nog wat verbeteren.

-----<
O O
-(_)-Ooo--- Bruno

phil69

Voor mij ook Kanaal 2
Vond het gewoon beter commentaar

MS Fan

'k Heb 5 TV gekozen. Als ik me niet vergis beginnen die pas hun vaste programma's uit te zenden rond 17h. Daarvoor is er tijd genoeg op alle Europese en Aziatische uitzendingen te doen zonder aan de vaste programma's te raken. En voor die paar avond races kan de zoveelste herhaling van een bepaalde serie wel wijken vind ik. Voor de rest lijkt mij een vaste commentator ook aangewezen.
A sick mind is a true delight ...

Schumi nr1

Citaat van: MS Fan'k Heb 5 TV gekozen. Als ik me niet vergis beginnen die pas hun vaste programma's uit te zenden rond 17h. Daarvoor is er tijd genoeg op alle Europese en Aziatische uitzendingen te doen zonder aan de vaste programma's te raken. En voor die paar avond races kan de zoveelste herhaling van een bepaalde serie wel wijken vind ik. Voor de rest lijkt mij een vaste commentator ook aangewezen.

Ja, maar dat kanaal waar 5TV op zit wordt gedeeld met Discovery channel, ik denkt niet dat zij hun zendtijd gaan afstaan.

Amateur

Canal+ digitaal: was stukken beter dan alles wat je nu te zien krijgt.  Canvas/Sporza is totaal onbetrouwbaar en op kanaal 2 hoef je niet te rekenen.
Voor mij wordt het volgend seizoen waarschijnlijk ITV of SBS6.

Bjorn

Ik ging ook voor Kanaal 2. Een stuk enthousiaster dan op de VRT. Nu ja, ik weet niet hoe het bij de VRT zit, misschien leven ze zich daar ook al meer in de race zelf?
Maar ITV blijft de beste optie!  :)  8)
De Mens: In Het Gras![/color]

Tim C

Ik heb Sporza gekozen, maar eigenlijk maakt het mij niet veel uit, als we maar kunnen lachen

cookie

VT4, is een zender van SBS en SBS6 zend in nederland de F1 uit. VT4 kan dan gewoon het programma van SBS6 uitzenden en de races met commentaar van Olav Mol. Het kost hen dan enkel geld voor de uitzendrechten, de kosten om een programma te maken rond de F1 en commentatoren betalen hoeft niet. Andere programma's worden ook al samen gemaakt (expeditie robinson, peking express, ...) dus waarom geen F1?

IK heb dit voorstel al eens naar VT4 gemaild, misschien moeten meer mensen dit doen. Dit is perfect mogelijk want in canada en australie gebruiken ze de F1 uitzendingen van ITV met commentaar van james Allan en Martin Brundle.

Maar ik vrees dat er volgend jaar geen enkele zender buiten de RTBF de F1 gaat uitzenden. VRT wil er denk ik vanaf en VTM wil dat niet meer terug, pitstopTV was zelfs al teveel.

Bjorn

Citaat van: cookieVT4, is een zender van SBS en SBS6 zend in nederland de F1 uit. VT4 kan dan gewoon het programma van SBS6 uitzenden en de races met commentaar van Olav Mol. Het kost hen dan enkel geld voor de uitzendrechten, de kosten om een programma te maken rond de F1 en commentatoren betalen hoeft niet. Andere programma's worden ook al samen gemaakt (expeditie robinson, peking express, ...) dus waarom geen F1?

IK heb dit voorstel al eens naar VT4 gemaild, misschien moeten meer mensen dit doen. Dit is perfect mogelijk want in canada en australie gebruiken ze de F1 uitzendingen van ITV met commentaar van james Allan en Martin Brundle.

Maar ik vrees dat er volgend jaar geen enkele zender buiten de RTBF de F1 gaat uitzenden. VRT wil er denk ik vanaf en VTM wil dat niet meer terug, pitstopTV was zelfs al teveel.

Maar pitstop hebben ze ondertussen toch weer van onder het stof gehaald... Dus héél misschien gaan ze terug een stap verder?
De Mens: In Het Gras![/color]

alpinestar

Ik zie bij robinson en peking tgv wel altijd roos van acker rondlopen. Heb je al ne keer naar autosport geluisterd op eurosport als daar een hollander aan het kwetteren is? Dan vlieg ik meteen op mijn afstandsbediening om een andere taal te vinden.  :P