F1 naar welke zender?

Gestart door Eric, 21 oktober 2004 - 09:55:58

« vorige - volgende »

Wie moet volgens jou de F1 uitzenden?

TV1
1 (2.3%)
Canvas
3 (6.8%)
Sporza
14 (31.8%)
VTM
0 (0%)
Kanaal 2
17 (38.6%)
VT4
2 (4.5%)
5 TV
2 (4.5%)
Andere?
5 (11.4%)

Totaal aantal stemmen: 34

Poll gesloten: 21 oktober 2004 - 09:55:58

Eric

Citaat van: alpinestarIk zie bij robinson en peking tgv wel altijd roos van acker rondlopen. Heb je al ne keer naar autosport geluisterd op eurosport als daar een hollander aan het kwetteren is? Dan vlieg ik meteen op mijn afstandsbediening om een andere taal te vinden.  :P

Het valt niet veel voor dat ik het eens ben met Alpine...maar ik zou ook niet geneigd zijn om naar een Hollander te luisteren... :?  :?
Sorry voor de Hollanders onder ons.  :wink:

Wat de commentaar betreft heb ik een voorkeur voor Peter Baert, qua zender verkies ik dan weer Sporza...juist omdat we daar niet geplaagd worden door het verschrikkelijke reclamemonster.
Maar dan heb je bij Sporza weer het probleem dat ze een race onderbreken voor een stomme voorbeschouwing van een stel pottestampers.

Een race op VT4 zal zeker niet te doen zijn...de reclame is daar nog erger dan op Kanaal 2.

Sporza dan maar.

Doefie

Je bent iets vergeten: de optie "kan me niet schelen".

Mij maakt het niets uit, zolang we de race maar deftig zien. Canvas was ver van slecht, akkoord commentaar kan iets beter maar op Ka2 had je constant Peter Baert die duidelijk pro-Schumacher was, dat hebben we nu niet meer he. Plus die idiote 5 minuten-lange reclame is ertussen uit en we krijgen mooie reportages voor de race.

Het grappigste moment vond ik Monaco 2000, toen Schumacher aan de leiding reed en Baert zijn commentaar: "en veel mensen beschuldigen ons wel eens van por-Schumacher te zijn, maar als je het op dit moment bekijkt kan je moeilijk anders toegeven dan dat hij een uitzonderlijke coureur is..."op datzelfde moment zet Schumacher zijn bolide aan de kant en stapt uit  :lol:

Voor mij mag Canvas blijven, zolang ze het maar uitzenden (liefst kwalificatie ook natuurlijk maar daar kan je ook naar RTBF zappen als Canvas niet uitzend).

cookie

Citaat van: alpinestarIk zie bij robinson en peking tgv wel altijd roos van acker rondlopen. Heb je al ne keer naar autosport geluisterd op eurosport als daar een hollander aan het kwetteren is? Dan vlieg ik meteen op mijn afstandsbediening om een andere taal te vinden.  :P

ik kijk al 2 jaar naar de nederlandse F1 uitzendingen en het commentaar is top, die commentators op Eurosport zijn amateurs die niks kennen van autosport.

Mikacouli

Citaat van: AmateurCanal+ digitaal: was stukken beter dan alles wat je nu te zien krijgt.  Canvas/Sporza is totaal onbetrouwbaar en op kanaal 2 hoef je niet te rekenen.
Voor mij wordt het volgend seizoen waarschijnlijk ITV of SBS6.

Met alle woorden eens :lol:

The Iceman

Heb op "andere" gestemd, zou namelijk graag terug F1 zien op de analoge Canal+. Prachtige beelden destijds en deskundig commentaar.
Aangezien dit een utopie is, zou ik toch liever hebben dat F1 terug richting Kanaal 2 gaat, Peter Baert die altijd zijn uiterste best deed om goede verslaggeving te brengen. Tevens werden er op Kanaal 2 meer races live uitgezonden dan de VRT nu doet.

Supermariobros

Ik heb voor Kanaal 2 gekozen, live kwalificaties en races vind ik nog altijd het belangrijkste.
Zoals de VRT nu doet: slechts 4 kwalificaties per jaar en de avondraces pas om 23.30u. uitzend mis je toch heel wat.

Tim C

Citaat van: DoefieF1Peter Baert die duidelijk pro-Schumacher was, dat hebben we nu niet meer he.
Pardon? Wijlen Philip Verellen was zo'n grote schumacher fan dat hij er geen goed woord voor over had

JVA

Laat het maar bij de VRT, dan zijn we de reclame tijdens de race toch al kwijt. De commentaar behoorlijk vind ik.

Alleen wil ik Canal Digitaal terug. Dat was pas autosport zien. Hier kon je van een saaie race een leuke race maken door naar de gevechten, de middenmoot of de achterblijvers te kijken. ergens was er altijd wel spectakel te zien.

dj Peter

Ik zou liefst van al F1 op Kanaal 2 zien. Ik blijf erbij dat ik nog liever alle kwali's en races live wil zien mét reclameblokjes  op Kanaal 2, ipv "een paar kwali's en sommige races in uitgesteld relais op VRT. Wat is er nu interessant aan als je de uitslag al kent ? Ok, ze doen hun best met inleidende reportages,maar het gaat mij om het racen zelf. De "nieuwsjes" die ze brengen in de voorfilmpjes waren meestal geen nieuws als je praktisch dagelijks het laatste F1-nieuws op internet volgt.
Voor mijn part mogen de uitzendrechten terug naar Vilvoorde, al moet ik er wel bijzeggen dat ik géén VTM-er ben.

phil69

Vitaya zou ook niet slecht zijn.
Met als voorbeschouwing vd race
-Kookkunsten van Michael Schumacher
-Painted house: hoe richt Jenson Button zijn huis in.
-of en Modeprogramma met Jarno Trulli
bvb

Eric

Citaat van: phil69Vitaya zou ook niet slecht zijn.
Met als voorbeschouwing vd race
-Kookkunsten van Michael Schumacher
-Painted house: hoe richt Jenson Button zijn huis in.
-of en Modeprogramma met Jarno Trulli
bvb

:lol:  :lol:  :lol:  :lol:  :lol:

alpinestar

Hoe konden jullie nu Liberty TV vergeten!!  :lol:

Schumi nr1

Of Focus (of de regionale zender in uw streek ;))

jona

ik heb voor vrt gekozen, zelfde zoals nu maar dan hebben ze misschien meer zekerheid dat ze het gaan uitzenden ipv een ander sportprogramma uit te zenden...  maar de hoofdreden blijft voor mij geen reclame ... want ik vind nog altijd ITV het beste, hoewel ik dit momenteel nog moet missen, en als er reclame is op itv ben ik dus aangewezen op onze vlaamse posten dus kan ik op dat moment reclame missen als de pest...
:D

MS Fan

Citaat van: Schumi nr1
Citaat van: MS Fan'k Heb 5 TV gekozen. Als ik me niet vergis beginnen die pas hun vaste programma's uit te zenden rond 17h. Daarvoor is er tijd genoeg op alle Europese en Aziatische uitzendingen te doen zonder aan de vaste programma's te raken. En voor die paar avond races kan de zoveelste herhaling van een bepaalde serie wel wijken vind ik. Voor de rest lijkt mij een vaste commentator ook aangewezen.

Ja, maar dat kanaal waar 5TV op zit wordt gedeeld met Discovery channel, ik denkt niet dat zij hun zendtijd gaan afstaan.

:oops:  :oops:  :oops:  Daar gaat mijn geweldig plan :?  Daar had ik niet bij stilgestaan natuurlijk aangezien dat dit bij Interelectra (mijn kabelmaatschappij) niet zo is  8)
A sick mind is a true delight ...