Wanneer wordt Osama Bin Laden opgepakt/geëlimineerd?

Gestart door Alan Blues, 01 oktober 2004 - 15:25:36

« vorige - volgende »

Wanneer wordt Osama Bin Laden opgepakt/geëlimineerd?

Week van 4 tot 10 oktober
0 (0%)
Week van 11 tot 17 oktober
0 (0%)
Week van 18 tot 24 oktober
1 (6.7%)
Week van 25 tot 31 oktober
2 (13.3%)
De dag voor de Amerikaanse presidentsverkiezingen
1 (6.7%)
Na de verkiezingen
2 (13.3%)
Nooit
4 (26.7%)
Alan is weer uit zijn nek aan het kletsen
5 (33.3%)

Totaal aantal stemmen: 12

Poll gesloten: 01 oktober 2004 - 15:25:36

FerrariMan


Ferrari 2010

Daaar is ie weer  :)
Maar vraag me af waarom die Marrokaan ineens een 4 jaar oud topic opratelt :-\
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

Alan Blues

Ja, dat snap ik ook eigenlijk niet... Niks tegen moslims, maar ik denk dat het hier toch weer een beetje de richting ingaat van uit te dagen...
Welnu, zoals ik zei: niks tegen moslims, maar ik krijg het schurft van elke vorm van extremisme. Of het nu moslims zijn of katholieken, kan me niet schelen....

Mijn kleine teen zegt me dat er snel een slotje zal zijn op dit topic... ;)

Jasper

                                 ..,,,.,,,,,::::,.....                                   
                             ..............,,,.,,,,,:;;====;;::,..                       
                           ......................,,,,::::;;=+++==;,.                     
                         .............  .   .........,,,,,,,:=+++++=:.                   
                       .........                 ......,,..,,::;;++++=:.                 
                      ......                      ......,,,,.,::,=+++++=,                 
                     ...    .                       ........,,,,,:=+++++=,               
                    .. ...                             .......,,,,:++++++=.               
                      ...  ..                           .....,,,,::+++++++.               
                         .           .,,,::::::,,,,,,...........,::=+++++=,               
                                 ..:;=+++++++i+++iiiii=,.........,,;====+=;               
                              ...:ii++=+===+++++++itIIII:........,,,======;               
                   .     .....,;iiii++++++===+ii+iittItYYt=:.,...,,,;======               
                   .    .....:Itiii+++=+=====+++++iitttIYRRV==;,,,,,=====+=.             
                   ..  .....;YV++++++=;;;;=;==;;=+iIIIIIYYBBBV+:.,,,====+==,             
                    . .. .,;XRY+=tVVXVYYt+;;;;=tYXVYYYYXXYRMMBXI,,,,====+==,             
                    .....=tXBBY+IVItIYYYYIt=+itIYYItttttYVVBMMBRi,:,====+==,             
                     .  .+YRBRYiiiitIYVYYYYi+iIVVVVRRVVItIYXMMMBV,.======+;               
                     . .:VRBBRi+iIVIVRVIYYYiitVVVIIVVIVVIttYBMMBV;.=======;               
                     . .=VBBBR;=iItIIIIIIYI+itIYYIttttttittYRMBBX;,=+====;:               
                     .,.=iVBXX==+iiiiiittti++itttitttii++itYRBBR+:;=+====;,               
                      ..;:+VRXt====iiti+ii+++ittt++=+i++iitVXXXY;;======;,               
                       .,:=YXVVi++++===+ti++=iitYt=;;=++iIVRRXYt;=======:                 
                        .,:iYYXVYt+=;=tt++++=+ittVIi=;=+tVXMMXVt;======;.                 
                           ,+YRBXYi=+tVXRRXItIXRRBBXI+=+IXBMMRY+=======,                 
                            =VRMRXIitRMMBBRRBRBRXRBBBYtIVBMMMRi=======;                   
                            =IVBBBXItBMBRXVYYIYYYVXRBRIXRBMMBXt;======;                   
                            =IVXBMBXYVRVVYYIttttYYYXRXVBMMWMBXt::======,                 
                           .=iVXBMMMBBRVYYYIIIIYVVVVRBBBMMMMBY;,.;=====;                 
                           ,;=tVXRMMMMBXXRRBBBMBBBXVRMMWMMMBXi;,.,======:                 
                             .+iIXBWWWMXXBMBBBMBBBRRBWWWMMMRXi;,..;======,               
                               .IXMWWWWMRBBBBRBBMBBMWWWWMMMBXt;,..:======:               
                        .==;,.;+VBMWWWWWMMRBMMBBBBRMMWWWWWMBXi:,..,====;;;.               
                        tBBBXtVRRBMWWWWWBBBMMMBBMBBBMWWWWWMBY+,,.,.;====;;.               
                ...:;::;IXVVIIVXBMWWWWWMBBBMWMBBMMBMMWWWWWMBY=,,..,:;===;;:               
             .;IYYtVVYYVYIt+tIYXMMWWWWWMMBMMWWMBBMBMMWWWWWMRY;,....,==;;=;;.             
       ...,;+;IRXVXVYVVYIY+iIIVRMMWWWWWMMMMWWWWBMWWMMWWWWWMRY;,.,...;=;;;;;:.             
  .,::;=ittt++IYVXVYVVYYYY+tIIRBMMWWWWWMMWWWWWWWWWWWWWWWWMBVt;:.....:::::::;;:,,,...     
  ;ttttIItItitYXVYYYVYYYYXiIIXBRBBMWWWWMMWWWWWWWWWWWWWWWMBX+;:,.....,;. ..,,::;;;;;::,.   
  tYIIYItYIttYVVYYYYYYYIVVtIVRBRXRMWWWWMWWWWWWWWMWWWWWMMRV+::,,......;..  ....,::;;;;;;:,.
,tIIIIttIttYVYYYIIIYYIIVItIXRRXVVRMWWWMMWWWWMMMWWWMMBRRt+,,,....,...:....  ...,,,,,,:::;;
:tIIItttttYXYYIIIIYYItYVYiXRRRVYIYXRMMMMMMWBRRMMMMMBRYI;:,.,...,:....,..,.    ..,.,,.,..:
=IIIItIttIVYYIIIIYIIIIYVVtRRRXYYYIIYXRBVVXRXYYXBBBRVi=;,,..:....,. . : ..,.     .......,:
.tItttttiIVYIIIIIYIIttIVXVYXRVXYIIIIIYVYVYtYItiIXXXt;,,,,...:....,. . : ...,.      ......,
+IIIitIttYVYIIIIYIItttIXXYVXVIXYIIIIIIVYYV=+i+=+tIi=;,,,....:....,.  .......,.      .... .
ttIttItiIVYIIIIIIIttttIXXYRRVIVYYIItIIVYIVI;;;::=i++;::.,.,.;.  .,,  . ,  .. ...       . .


Osama is een wat groen uitgeslagen. :) En hij heeft ook wel een beetje een lang gezicht.

Eric

Citaat van: Jasper op 15 oktober 2008 - 03:58:02


Osama is een wat groen uitgeslagen. :) En hij heeft ook wel een beetje een lang gezicht.

Ge zou voor minder groen uitslagen...hele dagen in vochtige "grotten" doorbrengen... maar uit wetenschappelijke bekeken is het wel nuttig, het bewijs dat mos en algen zich overal op vastzetten.  ;)

Ferrari 2010

Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

Folkert

Citaat van: Alan Blues op 14 oktober 2008 - 22:23:28
Ja, dat snap ik ook eigenlijk niet... Niks tegen moslims, maar ik denk dat het hier toch weer een beetje de richting ingaat van uit te dagen...
Welnu, zoals ik zei: niks tegen moslims, maar ik krijg het schurft van elke vorm van extremisme. Of het nu moslims zijn of katholieken, kan me niet schelen....

Mijn kleine teen zegt me dat er snel een slotje zal zijn op dit topic... ;)
Dat denk ik wel ja. Gezien hij maar 2 post heeft en allebei in dit topic
Trotse vader van Rosalie(L)

Alan Blues

Ach, we kunnen dit topic maar beter laten zakken naar de kelder van dit forum... :)

Eric