Man van de race

Gestart door Jasper, 26 september 2004 - 11:07:35

« vorige - volgende »

Wie is de man van de race?

Barrichello
19 (45.2%)
Button
6 (14.3%)
Räikkönen
10 (23.8%)
R. Schumacher
0 (0%)
Sato
4 (9.5%)
Fisichella
2 (4.8%)
M. Schumacher
1 (2.4%)

Totaal aantal stemmen: 35

Poll gesloten: 26 september 2004 - 11:07:35

Supermariobros

Het was moeilijk maar toch heb ik voor Kimi gekozen; Hij reed een ijzersterke race en oefende voortdurend druk uit op Barrichello zonder zelf in de fout te gaan.

Doefie

Räikkönen (schitterende race) of Fisichella (heeft lang 4des rondgerede)

Villeneuve heeft het in mijn ogen ook niet slecht gedaan, maar is niet man van de race.

Eric

Citaat van: DoefieF1Räikkönen (schitterende race) of Fisichella (heeft lang 4des rondgerede)

Villeneuve heeft het in mijn ogen ook niet slecht gedaan, maar is niet man van de race.

Hij moet nog wat wennen hé...ik hoop dat Japan beter zal zijn voor de Ville!  :wink:

Bruno

Sato voor mij, toch redelijk goed teruggekomen...

-----<
O O
-(_)-Ooo--- Bruno

Doefie

Citaat van: eric
Citaat van: DoefieF1Räikkönen (schitterende race) of Fisichella (heeft lang 4des rondgerede)

Villeneuve heeft het in mijn ogen ook niet slecht gedaan, maar is niet man van de race.

Hij moet nog wat wennen hé...ik hoop dat Japan beter zal zijn voor de Ville!  :wink:

Ik hoop het ook  :)

The Iceman

Heb op Takuma Sato gestemd ! Mooie inhaalrace gereden.

phil69

Ik heb niet gestemd, omdat het een moeilijke keuze is
maar goed...

Ik vind het wel een mooi onderwerp
Voor mij mag dit na ieder race.

Bjorn

Ik ga voor Button. Barrichello, héél knap maar ook een héél knappe wagen. Kimi, veel druk op Barrichello maar niet constant vond ik. J. Button op zijn sloefkes maar wel met een bij momenten veel zwaardere wagen, schitterende strategie en dus tweede.   :wink:  (Ik wou eigenlijk nog eerst voor F. Massa gaan in de Sauber, knap van die gast!!)
De Mens: In Het Gras![/color]