Man van de race

Gestart door Jasper, 26 september 2004 - 11:07:35

« vorige - volgende »

Wie is de man van de race?

Barrichello
19 (45.2%)
Button
6 (14.3%)
Räikkönen
10 (23.8%)
R. Schumacher
0 (0%)
Sato
4 (9.5%)
Fisichella
2 (4.8%)
M. Schumacher
1 (2.4%)

Totaal aantal stemmen: 35

Poll gesloten: 26 september 2004 - 11:07:35

Jasper

Enkele races geleden heeft Snekuem vor het eerst dit topic gepost en dat was een goed idee, maar spijtig genoeg heb ik dit niet meer teruggezien. Maar deze GP van China lijkt me een uitstekend moment om terug een poll te houden!

Dus, wie was de beste rijder vandaag, en waarom?

Ik ga even verduidelijken waarom ik net deze rijders als keuze heb toegevoegd.

Barrichello, Button, Räikkönen: geen uitleg nodig denk ik, de top-3 van de race.
R. Schumacher: niet slecht na zo'n lange periode out.
Sato: mooie inhaalrace
Fisichella: alweer mooie dingen laten zien, laat ons de factor "Sauber" niet vergeten!

Als je op een andere rijder wil stemmen, post het dan gewoon hier en dan zal ik de keuze zo snel mogelijk toevoegen!

Jasper

Voor mij een moeilijke keuze op het eerste zicht (Rubens of Kimi?). Maar dan even nadenken, en dan kom ik toch tot de slotsom dat de Ferrari nog altijd beter is dan de McLaren.

Kimi heeft drievierde van de race druk uitgeoefend op Rubens. Dat is toch wel heel knap. Het is eigenlijk nog knapper dat Barrichello onder die druk snel blijft rijden, en vooral geheel foutloos!

Kimi had echter pech met het verkeer (tweemaal opgehouden door een Minardi) en leek mij duidelijk de snelste man. Getuige hiervan is het dichtgereden gat tegenover Button (niet tegenover Rubens, die reed waarschijnlijk met de cruise control op :P).

Vandaar de keuze voor Räikkönen.

Tim C

Het was een verscheurende keuze tussen Barrichello en Raikkonen.

Barrichello omdat hij de druk van Kimi weerstond, en Kimi omdat hij veel druk uitoefende en af en toe een glimps van zijn kunnen liet zien

Aan het eind van de dag verloor Kimi een plek, en bleef Barrichello op P1, dus is Rubens de man van de race

Mikacouli

Voor mij ook heel moeilijk. Maar ik ga een beetje uw redenering gebruiken. Ferrari is toch nog altijd het beste team, getuige zijn de snelste ronden. Die zijn voor de twee Ferrari's en dan komt Kimi er niet ver van op de derde plaats. Toch bewonderingswaardig wat McLaren gedaan heeft tov vorig jaar. Kimi heeft het nooit laten afweten, ekel zijn wagen. Hij laat tonen da van wanneer zijn wagen een beetje snelheid heeft ook voluit gaat. Niet dat hij dat niet doet als hij een slechtere wagen heeft maar voor mij stak hij er toch bovenuit vandaag. Hij had volgens mij iets meer verdient.

Vandaar mijn keuze voor Kimi.

cookie

Button natuurlijk, eerst tijd verlieren achter Alonso, dan met een zeer zware wagen de 2 leiders toch nog enigszins kunnen volgen en tot voor zijn 2de stop leek hij nog te kunnen winnen. En dan rijd hij het gat naar rubens nog dicht en houd hij Raikkonen achter zich, top prestatie. Denk dat hij zelf nu ook wel beseft dat hij misschien toch maar beter bij BAR kan blijven.

phil69

Moeilijke keuze. Gewoon een sterke prestatie vd top3.
Misschien ook Michael Schumacher vernoemen, prachtige entertaining
Deed zelfs zijn spin eens over voor degenen die zijn spin van gisteren hadden gemist. Gewoonweg prachtig... :lol:

Kan ie nog bij de poll?...

Jasper

Citaat van: phil69Moeilijke keuze. Gewoon een sterke prestatie vd top3.
Misschien ook Michael Schumacher vernoemen, prachtige entertaining
Deed zelfs zijn spin eens over voor degenen die zijn spin van gisteren hadden gemist. Gewoonweg prachtig... :lol:

Kan ie nog bij de poll?...
Ik vind niet hoe! (echt waar!)

Ik ben het niet eens met je keuze maar ik wil Schumi wel toevoegen, kan iemand me vertellen hoe dat moet?

Als ik op "wijzig" klik bij mijn eerste bericht, kan ik enkel het bericht aanpassen en niet de poll. :? :?

Ik kan me toch herinneren dat iemand ooit eens een keuze heeft toegevoegd. Of kunnen enkel mods dit doen? Dan mag dat gebeuren!

Schumi nr1

Normaal als je op "wijzig" klikt zou je onderaan je poll opties moeten zien en daar kan je dan een keuze aan toevoegen.

redasian

vond Michael Schumacher toch ook wel behoorlijk super

het hoeft niet meer he, na die spin had hij ook gewoon binnen kunnen komen en een pint kunnen gaan drinken. Integendeel, regie en commentators schreeuwden hem al de pits binnen en hij ging gewoon terug jagen, (dus zelf een fout gemaakt??)

man van de race: Rubens, zonder twijfel

lang getwijfeld of Kimi nu gewoon inhield en druk uitoefende of er gewoon niet geraakte. Volgens mij het laatste, en heeft hij goed aangehangd, and that's it!
BAR's taktiek was uiteindelijk ook goed gelukt.

moment van de race: Zonta die uit de pits komt en over de teamradio "Push PUSH PUSH" te horen krijgt, we lagen hier allemaal over de grond te rollen ...


Maar qua race vond ik Monza toch nog altijd VEEL beter

Eric

Ik hou het op Kimi...steeds druk uitoefenen zonder zelf fouten te maken...Rubens was ook goed, maar ja je moet iemand kiezen hé.

Moment van de race was voor mij Ralf die op een bizare manier de pits ging opzoeken.  :lol:

Mikacouli

Citaat van: eric

Moment van de race was voor mij Ralf die op een bizare manier de pits ging opzoeken.  :lol:

Of David die als een halve zot de pits in kwam. Ik verschoot me een bult want toen ging hij bijna rapper als met 4 wielen. :lol:  :lol:

Eric

Citaat van: Mikacouli
Citaat van: eric

Moment van de race was voor mij Ralf die op een bizare manier de pits ging opzoeken.  :lol:

Of David die als een halve zot de pits in kwam. Ik verschoot me een bult want toen ging hij bijna rapper als met 4 wielen. :lol:  :lol:
wel een mooi staaltje van wagenbeheersing  :lol:  :wink:  8)

Jasper

Citaat van: Schumi nr1Normaal als je op "wijzig" klikt zou je onderaan je poll opties moeten zien en daar kan je dan een keuze aan toevoegen.
Dat dacht ik ook... Zou het ermee te maken kunnen hebben dat ik een tijdslimiet van 7 dagen op de poll heb gezet? Dan moet ik onthouden om dat in de toekomst niet meer te doen...

Schumi nr1

Citaat van: Jasper
Citaat van: Schumi nr1Normaal als je op "wijzig" klikt zou je onderaan je poll opties moeten zien en daar kan je dan een keuze aan toevoegen.
Dat dacht ik ook... Zou het ermee te maken kunnen hebben dat ik een tijdslimiet van 7 dagen op de poll heb gezet? Dan moet ik onthouden om dat in de toekomst niet meer te doen...

Geen idee, of te wel is deze functie nu uitgeschakeld door een admin, al twijfel ik daar sterk aan.

Nicolo

Citaat van: Jasper
Citaat van: Schumi nr1Normaal als je op "wijzig" klikt zou je onderaan je poll opties moeten zien en daar kan je dan een keuze aan toevoegen.
Dat dacht ik ook... Zou het ermee te maken kunnen hebben dat ik een tijdslimiet van 7 dagen op de poll heb gezet? Dan moet ik onthouden om dat in de toekomst niet meer te doen...
Is aangepast ;-)
F1PITS.net Moderator