Gran Turismo 4

Gestart door Eric, 22 september 2004 - 11:51:58

« vorige - volgende »

Ferrari 2010

Citaat van: The REAL Freak op 12 oktober 2005 - 12:56:27
In de Endurance hall, ik dacht de 24 uur van Nurburgring
ah, ik heb al veel endurances gereden, tot 9 uur, van 24 moetek nog aan beginnen :P Kzal da dan binnenkort maar eens doen zeker? :P
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

The REAL BUTTON Freak

Op b-spec is dat niet echt een kunst natuurlijk, en je houdt er nog een aardig zaakcentje bij ook.

Ferrari 2010

Citaat van: The REAL Freak op 18 oktober 2005 - 15:19:48
Op b-spec is dat niet echt een kunst natuurlijk, en je houdt er nog een aardig zaakcentje bij ook.
Op b spec is geen race bij mij. Ik rijd telkens 50/50, dus zoals in het echt eugenlijk, en ik spoel b-spec ook nooit door. Komende vakantie wil ik die 24h Nurnburgring rijden, het meerendeel wel te verstaan,  2/3 a ; 1/3 b-spec
Maar ik heb eens een vraag, word het ook donker tijdens een 24h race? Want er is geen enkele race, hoe lang ik ook rijdt, dat het donker word ofdat de schaduw aanpast :(
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

The REAL BUTTON Freak

Nope, net zoals het in nfsu2 de nacht vrij lang duurt is ook gt4 een spel dat zich afspeelt in de zomer in het hoge noorden (waar het altijd licht blijft in de zomer en altijd donker in de winter)

Ferrari 2010

Citaat van: The REAL Freak op 20 oktober 2005 - 15:40:12
Nope, net zoals het in nfsu2 de nacht vrij lang duurt is ook gt4 een spel dat zich afspeelt in de zomer in het hoge noorden (waar het altijd licht blijft in de zomer en altijd donker in de winter)
Mja, van NFSU kan je moeilijk anders verwachten, het is een spel dat zich in de underground afspeelt dus... Maar in een 24h race zou ik het toh fijn vinden als het donker wordt :P Helaas pindakaas dus, geen donkere race volgende week...
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

The REAL BUTTON Freak

Wat ook wel spijtig is, is dat het altijd stralend weer is in grand turismo land. een beetje regen zou het best wel boeiend maken, stel je een rally voor waar het ineens op zen spa's begint te regenen

Ferrari 2010

pfff, wat was me dat daarnet. Ik rijdt men 24h race op de Nurburgring momenteel, want krijgt dat spel? Na 12u50min is men medepiloot weer eens aan bod, wat doed die? Die trapt zo af en toe eens op een recht stuk op zen rem, bolt lekker uit tot ie bijna stilstaat, rijd 150 waar je 300 hoort te rijden en ga zo maar door ::) Ik heb dus heel de tijd vanalles aan het proberen geweest, maar hij wilde niet sneller. nu, na 14u race is het over. Gelukkig! Heeft er nog iemand van jullie hier ervaring mee? Ik vind het echt klote! Ik werd er gewoon paranoia van, heb zelfs vogende berekening gemaakt ;D ;D:

ik sta 4 ronden voor op de 2de (zelfde wagen, maar slechtere onderdelen (abt audi ... (wreed slen karreke)
ik rijd 2 ronden, men mede rijder rijd 2 ronden
Ik win per shift een halve minuut op de 2de, men copiloot verliest er 4. dat komt op 3,5min/4laps of 0.8 ongeveer per ronde. gemiddeld 7 rondjes werden er uiteindelijk dus nog gereden op een uur, dus ik verlies 5.3min per uur. Dat zijn dus 44.8min over de rest van de racetijd (8h). Dus 6.4 rondjes achteruitgang tov de 2de op de rest van de race terwijl ik er maar 4 voorsprong heb  :'(. Ben ik dus blij dat hij nu terug deftig rijdt ;D ;D

Maareeuh, heeft hier nog iemand ervaring mee? Of is het omdat ik hier al van gisterenmorgen 9u mee bezig ben en dat hij te arm loopt? (Staat nogtans helemaal niet warm, die PS2 maar soit ;D)?

Zijn er nog die hiermee ervaring hebben? Of een methode voor een mogelijke herval op te lossen/ te voorkomen?
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

Ferrari 2010

Citaat van: The REAL Freak op 12 oktober 2005 - 12:56:27
In de Endurance hall, ik dacht de 24 uur van Nurburgring
Juist gedacht, ik heb hem zonet gwonnen. Prachtige wagen, en extreem snel, 18000 toeren, 7de versnelling. ik ga heb zonet eens testen op snelheid en acceleratie :P Ik denk dat het de snelste wagen is die ik heb, maar of hij handelbaar is op korte en bochtige circuits is een andere vraag ;D ;D

Na 24h, oftewel 203 laps waarvan 10 voorsprong op de 2de (zelfde wagen maar minder goede onderdelen). Niet slecht, maar had beter gekund zonder dat kutuurtje :(
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

The REAL BUTTON Freak

in de bochte is het de beste wagen van het spel, op de rechte stukken zou het beter kunnen hij accelereert goed maar heeft niet de beste top-snelheid.

Ferrari 2010

Citaat van: The REAL Freak op 02 november 2005 - 15:08:19
in de bochte is het de beste wagen van het spel, op de rechte stukken zou het beter kunnen hij accelereert goed maar heeft niet de beste top-snelheid.
Inderdaad, mijn cadillac is beter op topsnelheid, maar die is dan weer oerslecht in bochten enzo. En dat is niet te doen als je die formule 1-achtige wagen net gewend bent. Toen ik er mee rijdt viel het me niet echt op dat bochten nemen gemakkelijker was, maar het omgekeerde, amai :o Ik dacht gewoon dat men abt audi naar de wrad was ;D Die stuurde langs geen kanten meer, ben op zcahtere banden moeten beginnen omdat ik er gewoon niet snel genoeg aan wende :-[
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

Roel

Heb het nu ook een tijdje. ik doe het gewoon om de mooie auto's :-) Heb al elke Alfa, elke Aston Martin. maar heb nog 1 vraagje:

WAAR EN HOE 'the Foxtrot Uniform Charlie Kilo' WIN IK de Mclaren F1 ?????????????????????
God save Mclaren

Ferrari 2010

Citaat van: Roel op 27 december 2005 - 22:14:34
Heb het nu ook een tijdje. ik doe het gewoon om de mooie auto's :-) Heb al elke Alfa, elke Aston Martin. maar heb nog 1 vraagje:

WAAR EN HOE 'the Foxtrot Uniform Charlie Kilo' WIN IK de Mclaren F1 ?????????????????????
De Mclaren F1? Bedoel je dan de echte F1 versie of de gewone McLaren Mercedes wagen in het spel? Die laatste heb ik denkik gewonnen in 1 van de merkwedstrijden van Mercedes. Die eerste zit bij mijn weten niet in het spel. BTW: ik zit nu al bij de extreem events, bijna 60% uitgespeeld :P
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

Roel

De Mclaren F1 als in mijn avatar, als in 397 kph, als in die met plaatgoud belegde motor, als in "probably the best car ever built", als in winnaar van veeeeel 24 u races (including Lemans denk ik), die ja  ;D

Je kan hem zien in GT4 bij BMW omdat hij van een BMW motor werd voorzien. maar hij is niet te koop :-s
De Mclaren Mercedes SLR kan je wel kopen maar ik denk dat hij in het spelletje zijn 600 000; niet waard is... toch?
God save Mclaren

Ferrari 2010

#58
kzal eens ff checken bij BMW ofdat ik hem ken en of ik hem heb. Momentje :P

BTW: je avatar werkt niet meer

Over die McLaren Mercedes SLR is zijn geld wel waard vindt ik hoor, als ik de juiste voorheb (normaal gezien wel) Kheb er nog niet echt veel mee gereden, maar knalde er toch hard op los hoor.
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

Ferrari 2010

#59
Bedoel je de BMW McLaren F1 GTR race car uit 97? Dan weet ik waar je hem moet hebben, kheb die namelijk net gewonnen, ik moest nog 1 championship race doen, en ik won een wagen. 1 keer raden de welke ;D Je moet bij de X-treme events all-stars championship uitrijden ;) Je moet dus eerst zorgen dat je alle beginner en professional events kan uitrijden, en dus minstens even goed als mij bent :P

Dus de deze:

Ik heb je avatar terug gezocht, is eentje met open vleugeldeuren. Zo dus:

Kdenk dat ik zeker mag zijn dat dat hem is. Dus X-treme events => Gran Turismo All starts volledig uitrijden.
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.