peugeot 907

Gestart door Roel, 19 september 2004 - 20:36:18

« vorige - volgende »

Roel

ik vind er nergens foto's van op het internet, nog niet echt gezocht. (kleine ramp!)

maar het prototype 907 stond te bewonderen in de gazet van antwerpen en ik heb hem nog ergens in de media gezien,weet niet meer waar.

Het is in de klasse van de Mercedes SLR, Lamborghini Gallardo, dat je je het model kan situeren.
De auto zelf is een prachtbeest, echt fantastisch!!!
de 12 cilinders zie je door middel van een glazen stuk naakt in de motorkap liggen, pfff ze maken het de niet-multimiljonairs wel moeilijk hoor dezer dagen.
God save Mclaren

Eric


Ruud

Jammer dat het een Peugeot is :o

Eric

Citaat van: RuudJammer dat het een Peugeot is :o

Inderdaad  :lol:  :wink:

Het ziet er niet slecht uit...maar het is wel serieus goed gepikt...

De voorkant, uitgezonderd de gril, is bijna helemaal gepikt van Mercedes...die kieuwen komen mij ook bekend voor, Van Ferrari misschien?

MS Fan

Mooie wagen, maar ik heb gelezen dat het alleen bij deze proto zou blijven. Dat maakt het voor de niet niet-multimiljonairs weer wat makkelijker  :lol:
A sick mind is a true delight ...

Anonymous

Citaat van: RuudJammer dat het een Peugeot is :o

waarom?

en bedankt Erioc vr de foto's en bedankt MSfan om me als niet-multimiljonair toch weer minder gefrustreerd te voelen :-D

de 907 is inderdaad wat afgeleid van bestaande modellen, maar ze hebben er tenminste iets moois van gemaakt

sledge

Is dat de nieuwe batmobiel?  :wink:
Ik leef ook nog (een (heel klein) beetje)

Alan Blues

Geen plaats voor m'n hond... ;)

Eric

Citaat van: Anonymous
Citaat van: RuudJammer dat het een Peugeot is :o

waarom?

en bedankt Erioc  :(  :(  vr de foto's en bedankt MSfan om me als niet-multimiljonair toch weer minder gefrustreerd te voelen :-D

de 907 is inderdaad wat afgeleid van bestaande modellen, maar ze hebben er tenminste iets moois van gemaakt


Ik heb met een Pug gereden...en nooit meer voor mij!
Ik ken nog een aantal mensen die met een Peugeot rijden of gereden hebben en die zijn ook allesbehalve tevreden.

Roel

Citaat van: eric
Citaat van: Anonymous
Citaat van: RuudJammer dat het een Peugeot is :o

waarom?

en bedankt Erioc  :(  :(  vr de foto's en bedankt MSfan om me als niet-multimiljonair toch weer minder gefrustreerd te voelen :-D

de 907 is inderdaad wat afgeleid van bestaande modellen, maar ze hebben er tenminste iets moois van gemaakt


Ik heb met een Pug gereden...en nooit meer voor mij!
Ik ken nog een aantal mensen die met een Peugeot rijden of gereden hebben en die zijn ook allesbehalve tevreden.

Toch leuk die nieuwe naam, Eric? ik had de reply gepost als gast en je kan dan blijkbaar je post niet meer bewerken, ik had de fout ook al opgemerkt, maar het heeft wel iets,niet? :-) Alvast mijn excuses

mensen met een peugeot zijn niet tevreden, dure duitse wagens zijn eigenlijk rommel, jaguar doet het slecht, italiaanse wagens (behalve ferrari) zijn alleen maar rijdbaar als de zon schijnt... :p

kan mij iemand vertellen waar ik toch nog een goede auto vind? behalve die o zo fantastische japanners dan met de uitstraling van een patattenzak van 45 jaar geleden?
God save Mclaren

MS Fan

Citaat van: Roelkan mij iemand vertellen waar ik toch nog een goede auto vind? behalve die o zo fantastische japanners dan met de uitstraling van een patattenzak van 45 jaar geleden?

De meesten hier op de site zijn uitermate te spreken over Trabant. Zelf heb ik niet zoveel ervaring met dat merk ;)
A sick mind is a true delight ...

Ruud

Citaat van: eric
Citaat van: Anonymous
Citaat van: RuudJammer dat het een Peugeot is :o

waarom?

en bedankt Erioc  :(  :(  vr de foto's en bedankt MSfan om me als niet-multimiljonair toch weer minder gefrustreerd te voelen :-D

de 907 is inderdaad wat afgeleid van bestaande modellen, maar ze hebben er tenminste iets moois van gemaakt


Ik heb met een Pug gereden...en nooit meer voor mij!
Ik ken nog een aantal mensen die met een Peugeot rijden of gereden hebben en die zijn ook allesbehalve tevreden.
Had je er veel problemen mee?

Toch moet ik bekennen dat de 307 een vrij comfortabele auto is, evenals de 406.

Eric

Citaat van: Ruud
Citaat van: eric
Citaat van: Anonymous
Citaat van: RuudJammer dat het een Peugeot is :o

waarom?

en bedankt Erioc  :(  :(  vr de foto's en bedankt MSfan om me als niet-multimiljonair toch weer minder gefrustreerd te voelen :-D

de 907 is inderdaad wat afgeleid van bestaande modellen, maar ze hebben er tenminste iets moois van gemaakt


Ik heb met een Pug gereden...en nooit meer voor mij!
Ik ken nog een aantal mensen die met een Peugeot rijden of gereden hebben en die zijn ook allesbehalve tevreden.
Had je er veel problemen mee?

Toch moet ik bekennen dat de 307 een vrij comfortabele auto is, evenals de 406.

Bij mij viel de Pug nog goed mee, de buren van mijn ma daarentegen...
Vader heeft 406, heeft het ene na het andere voor...dochter 1 heeft 206, nieuw gekocht en na enkele maanden regende het binnen (geen cabrio), dochter 2, ook een nieuwe Pug 206 gekocht...een jaar later roestkleurige vlekken in haar ruit.

Mijn broer kocht hem een 205 en telkens hij naar de garage ging voor een onderhoud kwam de garagist af met we hebben dit moeten veranderen en dat...telkens goed voor 5000 bfr...ondertussen al meer dan 10 jaar geleden.

Ik heb een kleine aanrijding gehad (oud mensje mispakte haar van vitesse) gevolg mijn bumper moest vernieuwd worden...garagist plaatst mijn bumper en beschadigt mijn zijkant...reparatie op jun kosten.
Als ik mijn wagen ga afhalen blijkt dat de bumper niet goed is geplaatst...weer auto binnen voor een paar dagen, maar beschik gratis over een vervangwagen.
Een paar dagen later is de auto klaar en ga hem afhalen....maar een paar weken later...SURPRISE de bumper kwam weer los...nogmaals een dag mijn auto kwijt. :roll:  :?  :evil:

Bij een groot onderhoud...kreeg ik op de factuur dat ze mijn luchtfilter hadden vervangen...ware het niet dat ik een sportluchtfilter had steken.

En dit is dan een hoofdverdeler...nooit meer!

Bjorn

Citaat van: eric
Citaat van: Ruud
Citaat van: eric
Citaat van: Anonymous
Citaat van: RuudJammer dat het een Peugeot is :o

waarom?

en bedankt Erioc  :(  :(  vr de foto's en bedankt MSfan om me als niet-multimiljonair toch weer minder gefrustreerd te voelen :-D

de 907 is inderdaad wat afgeleid van bestaande modellen, maar ze hebben er tenminste iets moois van gemaakt


Ik heb met een Pug gereden...en nooit meer voor mij!
Ik ken nog een aantal mensen die met een Peugeot rijden of gereden hebben en die zijn ook allesbehalve tevreden.
Had je er veel problemen mee?

Toch moet ik bekennen dat de 307 een vrij comfortabele auto is, evenals de 406.

Bij mij viel de Pug nog goed mee, de buren van mijn ma daarentegen...
Vader heeft 406, heeft het ene na het andere voor...dochter 1 heeft 206, nieuw gekocht en na enkele maanden regende het binnen (geen cabrio), dochter 2, ook een nieuwe Pug 206 gekocht...een jaar later roestkleurige vlekken in haar ruit.

Mijn broer kocht hem een 205 en telkens hij naar de garage ging voor een onderhoud kwam de garagist af met we hebben dit moeten veranderen en dat...telkens goed voor 5000 bfr...ondertussen al meer dan 10 jaar geleden.

Ik heb een kleine aanrijding gehad (oud mensje mispakte haar van vitesse) gevolg mijn bumper moest vernieuwd worden...garagist plaatst mijn bumper en beschadigt mijn zijkant...reparatie op jun kosten.
Als ik mijn wagen ga afhalen blijkt dat de bumper niet goed is geplaatst...weer auto binnen voor een paar dagen, maar beschik gratis over een vervangwagen.
Een paar dagen later is de auto klaar en ga hem afhalen....maar een paar weken later...SURPRISE de bumper kwam weer los...nogmaals een dag mijn auto kwijt. :roll:  :?  :evil:

Bij een groot onderhoud...kreeg ik op de factuur dat ze mijn luchtfilter hadden vervangen...ware het niet dat ik een sportluchtfilter had steken.

En dit is dan een hoofdverdeler...nooit meer!

Ge hebt azo altijd van die jankers é...  :roll:  :wink:  :lol:  :lol:  :lol:  :lol:
De Mens: In Het Gras![/color]

Roel

Citaat van: MS Fan
Citaat van: Roelkan mij iemand vertellen waar ik toch nog een goede auto vind? behalve die o zo fantastische japanners dan met de uitstraling van een patattenzak van 45 jaar geleden?

De meesten hier op de site zijn uitermate te spreken over Trabant. Zelf heb ik niet zoveel ervaring met dat merk ;)

trabant mmhhhh. kan ik hier eens een testritje mee maken? ik heb wel geen levensverzekering,hoop dat dat niet verplicht is?
God save Mclaren