Nieuwe Mercedes superwagen of photoshop?

Gestart door Roel, 15 september 2004 - 17:32:13

« vorige - volgende »

Bruno

Citaat van: Tim CWel in mijn bescheiden mening zijn de wagens echt, maar zijn ze beide wat "bijgewerkt" waardoor er een deel realisme wegvalt

De mercedes is bvb op een andere achtergrond geplakt

Tja, ongeveer wat ik wilde zeggen, maar de Mercedes leek me meer helemaal "getekend" dan de andere. Het word er door al dat bijwerken niet gemakkelijker op, bij de Mercedes liet ik me verleiden door de vorm van de witte lijnen die precies tegenovergsteld staan ten opzichte van de rijrichting.

-----<
O O
-(_)-Ooo--- Bruno

jandr

Citaat van: Bruno
Citaat van: Tim CWel in mijn bescheiden mening zijn de wagens echt, maar zijn ze beide wat "bijgewerkt" waardoor er een deel realisme wegvalt

De mercedes is bvb op een andere achtergrond geplakt

Tja, ongeveer wat ik wilde zeggen, maar de Mercedes leek me meer helemaal "getekend" dan de andere. Het word er door al dat bijwerken niet gemakkelijker op, bij de Mercedes liet ik me verleiden door de vorm van de witte lijnen die precies tegenovergsteld staan ten opzichte van de rijrichting.

als die "andere" ook getruceerd is dan kan die gast ook iets van 3D voorstellingen daar ik deze wagen met mijn eigen ogen gezien heb op het autosalon  :lol:

Wutputt

Zogoed als alle officiële foto's van constructeurs zijn nadergand met de PC bijgewerkt om meer accenten te leggen, of wat meer 'drama' in de foto te steken.


Nu over die Mercedes: heb hem 'ns laten zien aan een photoshopper. De achtergrond is er zeker opgeplakt. Maar wat hem doet vermoeden dat dit een mooi afgewerkte photshop is, is de neus die als je het gaat uitvergroten enkele elementen heeft (vericale aluminium staafjes onder de ster, zwarte openingen ter hoogte van motorkap) die waarschijnlijk getekend zijn. Ook zit de bestuurder maar vreemd in de auto (tegen de zijruit vooraan geplakt).
The greatest trick the devil ever pulled was convincing the world he didn't exist.

Q-Racerke

--------------------------
Racing is in my blood,
it's part of me,
it's part of my life.

Raikkonen MASTER

Je hebt een paar tekenprogramma's nodig en je maakt zo'n auto.

Als je een beetje thuis bent in die wereld is het een paar dagen of weken werk.
Het is echt te doen. Het is trouwens niets voor Mercedes, zo'n auto.
Zoiets zouden ze niet snel op de markt brengen, laat staan aan de man brengen.

Wees kritisch. Op het web zijn er wel meer dingen anders dan ze lijken ;)

Roel

Citaat van: Raikkonen MASTERHet is trouwens niets voor Mercedes, zo'n auto.
Zoiets zouden ze niet snel op de markt brengen, laat staan aan de man brengen.
quote]

En als je voor het eerst de Audi Le Mans of de Nuvolari zag, kon je dan ook meteen zeggen,jaja dit is een Audi?
Of bijvoorbeeld de nieuwe BMW's... het is niet omdat ze vernieuwend en radicaal anders zijn dat het niet kan hè...

Je moet open blijven staan voor alle mogelijkheden ;-)
God save Mclaren