Grand Prix Manager 2

Gestart door IVY440, 10 september 2004 - 10:39:30

« vorige - volgende »

IVY440

Ik heb deze week even GP Manager 2 gedownload en het is best wel een fijn spel om al zo oud te zijn (1996).
Ik zit echter met een probleem, hoe ik mijn risico ook zet, elke race heb ik een Spun Out of een Tyre Burst (vooral de Spun out).
Heeft er nog iemand dit spel en weet die een manier om dit te verhelpen?

optimus_prime51

minder laten pushen, zodat hij iets trager rijdt maar wel betrouwbaarder dus

The REAL BUTTON Freak

Citaat van: IVY440 op 10 september 2004 - 10:39:30
Ik heb deze week even GP Manager 2 gedownload en het is best wel een fijn spel om al zo oud te zijn (1996).
Ik zit echter met een probleem, hoe ik mijn risico ook zet, elke race heb ik een Spun Out of een Tyre Burst (vooral de Spun out).
Heeft er nog iemand dit spel en weet die een manier om dit te verhelpen?

Waar heb je die gedownload? ik heb hem liggen maar krijg em niet aan de praat op XP (dat spel heb ik in 96 nieuw gekocht).

Heel veel kan je niet doen, tussen de races veel testen, durven investeren in r&d en na elke sessie de banden wisselen.

Bij het starten van een nieuw sezoen een banden deal niet te lang maken. 6 maanden is eigenlijk al goed, door het jaar kan de kwaliteit van leverancier sterk verschillen.

Als je trouwens gratis motoren wil moet je een rijder (al is het de test rijder) hebben die de zelfde nationaliteit heeft dan de motorleverancier. Bv. Schumacher als je Mercedes wil.

Voor meer info over Grand Prix Manager 2, mijn msn staat er hier bij he.

IVY440

Is intussen meer dan een jaar geleden dus ik weet niet meer waar. Intussen zit ik niet meer op kot en heb ik een goede pc om f1challenge te spelen  :P
Mss staat die nog wel op pc die van mijn kot komt, moet het eens nakijken en mss speel ik het dan nog wel eens. ;)

Folkert

Ik weet dat het oud bericht is, maar vriend van mij speelde het laatst weer eens, en met hem ik ook voor de gein. Was eigenlijk veel nostalgie en is nog redelijk makkelijk en geinig te spelen.
Weet nog wel dat het vroeger heel makkelijk was sommige seizoenen met overmacht te winnen en in no-time veel geld te verdienen. Maar op de een of andere manier ging het na een seizoen of 30 nooit meer goed.
Trotse vader van Rosalie(L)

gloudiesaurus

Er is trouwens ook een patch te downloaden van de makers van het spel waarmee je het ook op de XP kunt spelen! Google maar eens ;)
GPPits.net: als Formule 1 een passie is