F1pits kartingevenement

Gestart door Doefie, 01 september 2004 - 12:52:36

« vorige - volgende »

Beste kartingdag?

vrijdag
5 (31.3%)
zaterdag
9 (56.3%)
zondag
2 (12.5%)

Totaal aantal stemmen: 15

Poll gesloten: 01 september 2004 - 12:52:36

Doefie

In oktober zou ik toch maar binnen gaan rijden hoor  :? Met een dubbele overall zal je er niets van voelen, maar als je geen eigen overall hebt moet je die van de karting gebruiken en die zijn nu niet bepaald dik te noemen...

Citaat van: razzle_dazzleIk zou wel willen komen maar vooral om jullie dan eens aan het werk te zien. Mijn kartingervaring is vrijwel nihil en aldus waag ik me niet op de kartingbaan met jullie... :) .

Hoe meer zielen, hoe meer vreugd, aye  :wink:

lieven

alst nen dag is dak kan en het niet al te ver rijden is, dan wil ik ook wel komen :)

eppie

Als het op een moment is dat mogelijk is voor mij dan kom ik ook wel.En het mag natuurlijk niet te ver zijn.Ik zou het liefst outdoor karten.Pak dan een zaterdagnamiddag als het anders te koud is.mietjes
:wink:  8)

Doefie

Citaat van: eppiemietjes
:wink:  8)

I'll squize you with my thumb  :wink:  8)  :lol:

Q-Racerke

Citaat van: razzle_dazzleIk zou wel willen komen maar vooral om jullie dan eens aan het werk te zien. Mijn kartingervaring is vrijwel nihil en aldus waag ik me niet op de kartingbaan met jullie... :).

Ach komaan, ik kart ook niet veel. Op jaarbasis bekeken één keer om de drie maanden... . De vorige keer was met de bende van F1 Pits in Brussel. Reden: niet enkel de prijs maar er is niemand die mee wil gaan, vandaar... . Daarmee is zoiets als dit tof en goed als we het meer doen... .

ps, eender waar we gaan maar zorg dat geregeld kan worden van een kleine qualifying en erna een race... was zalig vorige keer  8)
--------------------------
Racing is in my blood,
it's part of me,
it's part of my life.

brechtie

Vrijdagavond 8 oktober om 20u00 in de karts (dus afspraak om +/-19u)
Circuit: outdoor in Antwerpen...
Hoe lang rijden we (qual & race samengeteld)?
30 min of 1uur

Prijskaartje: Ga ervan uit dat 1 minuut = €1

Nota: Voor een wedstrijdje moeten we wel met genoeg mensen op de baan zijn (8-12 karts)!! Dus als je zegt dat je kan komen, kom dan af.

Hieronder een lijstje met de mensen die ZEKER (= 100% zeker) zullen aanwezig zijn: (liefst zo snel mogelijk je naam opgeven zodat we kunnen reserveren.

1. Brecht Heytens (nick: brechtie)
2. ...
...

PS: Heeft iemand de URL van die outdoor baan zadat we eens kunnen rondkijken?
Seizoen 9, Race 4: G4d-G4d-G4d
Seizoen 12: G3e-G3e-G3e (test-s.14)-G3e-G3e
Seizoen 16: G2a
Seizoen 17: G1
Seizoen 18: G1
-- Retired --

Q-Racerke

:oops:

Ehm... kunnen we daar de 9de oktober (zaterdag) van maken... . Dieen dag moet ik naar Anastacia.

Of als t ne vrijdag moet zijn.... 1 oktober??  8)
--------------------------
Racing is in my blood,
it's part of me,
it's part of my life.

Alan Blues

Die dag en zeker dat uur haal ik nooit.

Echt niet mogelijk op zaterdag?

Wat mij betreft is een half uurtje wel goed. Een uur was me te veel toen we met F1portal gaan karten zijn... Ouderdom, hé... ;)

Doefie

Count me in, zodat ik jullie kan afmaken op de baan  8)  8)

Dag en uur blijft hetzelfde voor mij, zolang het maar een zaterdag is...

Waarom gaan we niet in Puurs rijden? Is dan wel indoor maar daar hebben we tenminste een staande start, niet zoals in Machelen een rollende start...+ we kunnen er eventueel iets eten, de cafetaria is een restaurant-optie van gemaakt...

Bjorn

Ik kom niet langs. Mijn agenda staat de komende 2 maanden, vooral de weekends dan, overvol. Toch leuk dat jullie dit doen. Het zal daar een leuke bedoening worden!  :)
De Mens: In Het Gras![/color]

Q-Racerke

OK, dan maken we er zaterdag 9 oktober van??!

Aangezien het uur voor Doefie, Alan en mij eender is dan kan de rest dit beslissen.

Plaats maakt mij ook niet uit eigenlijk, als er iemand van Limburg meemoet/wil of op de weg naar daar woont die wil ik gerust meenemen!!

Eten kan je overal wel denk ik maar dat is redelijk duur, is t dan niet beter om achteraf even snel naar een frituur te gaan?? Dan kunnen we even snel, en goedkoper de vetcellen terug bijvullen...  :wink:

Ehm... voor de sessie kunnen we beginnen met 30min in totaal. (vorige keer quali van 10min en race van 20min)
En als enkelen het nog zien zitten kunnen we, na een pauze, nog eens racen... .
--------------------------
Racing is in my blood,
it's part of me,
it's part of my life.

lieven

das nu tenige weekend in  oktober dak ni kan :(

Doefie

Dan maken we er 16 oktober van, als dat goed is?

Een week later kan ik dan weeral niet...

Q-Racerke

:?
Op 2 oktober moet ik om 17u vertrekken
Op 16 oktober kan ik helemaal niet
En op 23 en 30 oktober moet ik om 17u30 vertrekken

      als we in het Antwerpse ergens karten... .

Dus als op één van die zaterdagen het uur 16u, of wat vroeger, kan worden dan kan ik er bij zijn maar anders kan ik jammer genoeg niet.
--------------------------
Racing is in my blood,
it's part of me,
it's part of my life.

brechtie

Hahaha... :D  :D  :D .kan je één, dan kan de ander niet.....lol

zaterdag is onmogelijk voor mij (weekendwerker), maar bekijk het positief: Je zal dan geen pandoering om je oren krijgen in het karten...  :twisted:  :lol:  8)

Hak die knoop door jongens!! zaterdag met 9 (zie poll) of vrijdag met 5....

of vrijdag EN zaterdag (in 2 groepen) ... dan kunnen we nog steeds de tijden onder elkaar vergelijken...
Seizoen 9, Race 4: G4d-G4d-G4d
Seizoen 12: G3e-G3e-G3e (test-s.14)-G3e-G3e
Seizoen 16: G2a
Seizoen 17: G1
Seizoen 18: G1
-- Retired --