Wat vindt jij het belangrijkste: Sporza

Gestart door Q-Racerke, 28 augustus 2004 - 16:37:54

« vorige - volgende »

Wat vindt jij het belangrijkste

persconferentie zien en goede livecommentaar
2 (8.7%)
goede livecommentaar en alles zien (begin tot einde)
11 (47.8%)
reclameblokken onder race en voor- en nabeschouwing
0 (0%)
goede livecommentaar en voor- en nabeschouwing
7 (30.4%)
voor en nabaschouwing met persconferentie
2 (8.7%)
zoals het nu is vindt ik perfect: houden zo
1 (4.3%)
reclameblokken onder race en alles zien (van begin tot einde)
0 (0%)

Totaal aantal stemmen: 19

Poll gesloten: 28 augustus 2004 - 16:37:54

Q-Racerke

Even een poll om de mensen van Sporza te helpen, als ze zin hebben.
--------------------------
Racing is in my blood,
it's part of me,
it's part of my life.

jandr

Je bent nog wat mogelijkheden vergeten:

- Goede commentaar
- wat meer aandacht voor het grootste sportevenement van België
- wat meer erkenning voor de grootste piloot uit de geschiedenis
- idem voor het grootste team
- niet praten over bijvoorbeeld de kleur van Jenson Button zijn ogen tijdens de start
- de rechten gewoon terug geven aan vtm
- of nog beter; eurosport op de kabel en rechten terug aan deze zender geven
- een F1 magazine elke week met achtergrond info
- ...

someone4u

Citaat van: jandrJe bent nog wat mogelijkheden vergeten:


- niet praten over bijvoorbeeld de kleur van Jenson Button zijn ogen tijdens de start
- ...

Als je er op let dan merk je dat hij tijdens de kwalificatie van iedere rijder een paar dingen
(over zijn helm, over de laatste nieuwtjes(die we allemaal al weten, om dan maar te zwijgen dat hij dat dan herhaalt op zondag !!!))
zegt die "zeer waarschijnlijk" mooi van zijn blad voor zijn neus afleest ... in plaats van naar de beelden te kijken.

Q-Racerke

Idd en DAT wil ik dus in België  :twisted: een commentator met kennis van zaken die enkel voor getallen naar een blaadje kijkt en voor de rest dat scherm zo volledig geconcentreerd bekijkt als ik doe.
Niet al blozend continu naar de grote Bas Leinders kijken en een handtekening vragen, doe dat godverdomme achteraf, ik heb ook respect voor die coureurs maar ik laat hen werken als ik rondloop in de pits, in de paddock na de debriefing dan praat ik ermee. Laat hen hun werk doen.
En voor de commentator van dienst: doe je werk, de rijder is er om te helpen, niet om gevleid te worden.
--------------------------
Racing is in my blood,
it's part of me,
it's part of my life.

Q-Racerke

@ jandr

pas op met
de rechten gewoon terug geven aan vtm
(zie ander artikel over pitreporter)

F1 Magazine
Formule 1 is er elke twee weken, ok t is nederlands maar de kwaliteit is voldoende vindt ik.
--------------------------
Racing is in my blood,
it's part of me,
it's part of my life.

1265 (The one)

Komaan seg, niemand van dit forum zal het beter kunnen als de vrt

jandr

Daar zou ik héééél graag het tegendeel van bewijzen...


Ik zou alleen heel hard mijn best moeten doen om objectief te blijven, daar ben ik eerlijk in  :roll:

1265 (The one)

Zou het leuk zijn dat F1 pits altijd wordt afgebroken op een ander druk forum??

Doefie

Djeezes, elke race worden hier waslijsten gegeven van "foutjes" die ge echt wel ver gaat zoeken  :roll:

VRT/Sporza doet hoe langer hoe meer hun best, en daar kunnen we alleen maar tevreden van zijn. De sportredactie doet meer dan hun best, en zeker nu in Francorchamps. Akkoord, er worden soms nog domme opmerkingen gemaakt bij de commentaar, maar ik denk niet dat een van ons het beter zal doen, om te beginnen omdat we allemaal onze favoriet al hebben.

Ik heb weinig meer te klagen over Sporza, na hun blunder van Amerika hebben ze hun goed herpakt :wink:

Q-Racerke

Dan heb je vandaag toch niet naar Sporza gekeken ofwel vond je 20min later niet erg. Mij gaat het niet om de beelden te zien, zoals gezegd dan kan men een tweede signaal maken met enkel het geluid van de wagens, ik wil goede commentaar, on the edge niet iets wat iedereen weet en al iets ervoor zag.
--------------------------
Racing is in my blood,
it's part of me,
it's part of my life.

Doefie

Citaat van: Q-RacerkeDan heb je vandaag toch niet naar Sporza gekeken ofwel vond je 20min later niet erg. Mij gaat het niet om de beelden te zien, zoals gezegd dan kan men een tweede signaal maken met enkel het geluid van de wagens, ik wil goede commentaar, on the edge niet iets wat iedereen weet en al iets ervoor zag.

Jawel, wel naar Sporza gekeken. Natuurlijk ook niet leuk, maar het waren géén 20minuten vertraging. Zonta was nog aan zijn ronde bezig, dus maximum een minuut of 7. En ja, commentaar is nog altijd niet het beste, maar zoals eerder gezegt, ik denk niet dat iemand van ons het beter kan doen.

Daarbij, als het je toch ergert, waarom kijk je dan nog naar Sporza voor de F1?

Q-Racerke

Ik kijk voor de F1... verslaving.

7 minuten door Zonta volgens u
+ de preview die ze beloofd hadden van 15min
= 22 minuten
--------------------------
Racing is in my blood,
it's part of me,
it's part of my life.

Martin

Uhm, als Nederlander kijk ik naar SBS6.

Eric Dupain

Q-racerke.

We waren om 14.04 u op antenne en morgen zijn we vanaf 13.45 u op antenne.

Voor degene die beweert dat we 20 minuten te laat gestart zouden zijn zou ik zeggen :
- koop u een goed horloge.
- stoere taal verkopen helpt je geen r..t verder.

Q-Racerke

Aha het is geen echte Dupain dus... vermoede ik al door de eerdere typfouten.

Ok het was dan geen 20 maar 19 minuten...  :roll:
--------------------------
Racing is in my blood,
it's part of me,
it's part of my life.