Tips voor bijwonen GP Belgie

Gestart door mwa, 17 augustus 2004 - 11:52:59

« vorige - volgende »

mwa

Ik ga voor het eerst een GP bijwonen. De GP van Belgie op Spa.
Wie heeft er goede tips zoals: goede plaatsen met mooie zicht op actie op Bronze, Parkeergelegenheden, aanvangstijden maar ook: scannertips voor bijvoorbeeld commentaar van Olav Mol?
Alle tips en handigheidjes zijn welkom.

Mikacouli

Citaat van: mwaIk ga voor het eerst een GP bijwonen. De GP van Belgie op Spa.
Wie heeft er goede tips zoals: goede plaatsen met mooie zicht op actie op Bronze, Parkeergelegenheden, aanvangstijden maar ook: scannertips voor bijvoorbeeld commentaar van Olav Mol?
Alle tips en handigheidjes zijn welkom.

Plaats: aanremmen van de busstop of busstop zelf. de nieuwe overigens.



Parkeergelegendheden zat. daar moet je niet mee inziiten. zou wel de raad geven vroeg aan te komen want anders ga je een eindje mogen lopen.

Aangvangstijden: http://www.f1pits.net/f1nieuws.php?id=P4754_0_1_0

scannertips: ik zou het echt niet weten.

Nog een raad geven. zeker eens brainstormen. Twee jaar geleden was ik enorm veel vergeten. Maar nu zit ik niet op de kampinig dus das al beter.
Een stoeltje en zeker een schopje. en vooral eten want daar is het enorm duur.
:wink:

hopelijk heb ik wat raad gegeven.

Tim C

trouwens oordopjes zijn altijd aangeraden ;)

Mikacouli

Citaat van: Tim Ctrouwens oordopjes zijn altijd aangeraden ;)

Neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee; wie doet er nu oordopjes aan :shock:  :shock:  Hoe kun je er dan nog van genieten? :?
Mss wel een beetje luid, en OK je kan er savonds koppijn van hebben, maar das nog geen reden om oordopjes aan te doen.

Tim C

uh, iever niet doof dan als laatste geluidhet gejeng van een F1 motor te hebben...

Mikacouli

De vorige keer was ik ook ver van doof. en ik zat er amper 5 meter van. en ze begonnen dan nog te remmen ook.

Rippie

Oordopjes zijn voor mietjes  :lol:

Het blijft een machtig geluid, ik zou het niet willen missen tijdens een GP. Heb na 70 rondjes Hungaroring geen last van mijn oren en ze gingen toch vrij hard langs me heen  :D
Formerly known as MrF1 ;)

De geschiedenis is het heden, gezien door de toekomst

webbey

voorwat een schopje meenemen? Of is dit bedoeld als je op een camping zit?

Graven jullie mss anders een tribune uit ofzo :P

Mikacouli

Citaat van: webbeyvoorwat een schopje meenemen? Of is dit bedoeld als je op een camping zit?

Graven jullie mss anders een tribune uit ofzo :P

Heb je zeker nodig.Als je bronze hebt dan zit je soms op een heuvel.met je schopje kan je een beetje een plat oppervlak maken. dat hebben wij echt gemist de vorige keer.

webbey

aha, daarvoor dus
Maar mag je daar dan rondlopen in die bronzen zone (of moet je hele dag op zelfde plaats blijven)

Mikacouli

Maarnee, je mag overal lopen waar het hier oranje is.

Je toont eenmaal je ticket aan het begin van het circuit (is dan nog ver wandelen) en je mag lopen waar je wil. kruip je in de bomen, wel dan kruip je in de bomen he. :wink:

lieven

zet u met een stoelke in de rem zone!! spektakel verzekerd!!  :twisted:

Racegirl

Waarom moet dat allemaal zo veel kosten  :-\ :-[ :'(
You shoot me in a dream, you better wake up and apologize.

Eric

Citaat van: Mikacouli op 17 augustus 2004 - 17:57:07
De vorige keer was ik ook ver van doof. en ik zat er amper 5 meter van. en ze begonnen dan nog te remmen ook.

verleden jaar zat ik in La Source...ik was wel blij dat ik oordopjes had...ik luister altijd een paar ronden zonder...maar in La Source zit je op 2 meter van de wagens... :D

Mikacouli

Citaat van: Eric op 23 maart 2005 - 23:10:12
Citaat van: Mikacouli op 17 augustus 2004 - 17:57:07
De vorige keer was ik ook ver van doof. en ik zat er amper 5 meter van. en ze begonnen dan nog te remmen ook.

verleden jaar zat ik in La Source...ik was wel blij dat ik oordopjes had...ik luister altijd een paar ronden zonder...maar in La Source zit je op 2 meter van de wagens... :D

Ja maar voor mij zou dat nog geen reden zijn om oordopjes te gebruiken. Het geluid zou ik niet kunnen missen, ook al kom ik er doof van ;D