OS: Eerste Belgische medaille is binnen

Gestart door Jasper, 14 augustus 2004 - 18:08:58

« vorige - volgende »

Bjorn

Citaat van: RacegirlVandecaveye is ondertussen spijitiggenoeg naar huis gestuurd zonder medaille, net als onze ping-pong ster Saive.

Ze deden hun best, meer kan je hen niet vragen.
Hoewel Saive er toch wel heel dicht bij zat!

Heb dit ondertussen ook vernomen op de radio. Ergerlijk dat Sporza niets 'live' uitzendt. Allé, toch héél weinig. Zo moest ik alles bekijken in uitgesteld relais. Had ik maar Eurosport hier in Kortrijk... Spijtig voor Gella maar wel te verwachten.
Saive heb ik nog niet gezien. Ik las gisteren in de krant dat hij ook nog graag zou meedoen aan de OS in Peking in 2008. Ik ben benieuwd... Dan hij al mee van in 1988 aan die Olympische Spelen!  :)
De Mens: In Het Gras![/color]

Scuderia Ferrari

Ik hoop voor Belgie dat ze er nog wel wat bij gaan pakken, ze hebben kans met Justine, maar verder kan ik zo niet echt een Belgische medaillekandidaat noemen :oops:

Bjorn

Citaat van: Scuderia FerrariIk hoop voor Belgie dat ze er nog wel wat bij gaan pakken, ze hebben kans met Justine, maar verder kan ik zo niet echt een Belgische medaillekandidaat noemen :oops:

Kim Gevaert toch?! :!:  :D
De Mens: In Het Gras![/color]

Schumi nr1

Citaat van: Bjorn
Citaat van: Scuderia FerrariIk hoop voor Belgie dat ze er nog wel wat bij gaan pakken, ze hebben kans met Justine, maar verder kan ik zo niet echt een Belgische medaillekandidaat noemen :oops:

Kim Gevaert toch?! :!:  :D

Sebastien Godefrois en nog één of andere roeier ook geloof ik.

Jasper

Citaat van: Bjorn
Citaat van: Scuderia FerrariIk hoop voor Belgie dat ze er nog wel wat bij gaan pakken, ze hebben kans met Justine, maar verder kan ik zo niet echt een Belgische medaillekandidaat noemen :oops:

Kim Gevaert toch?! :!:  :D
Nee. Denk je dat je als vice-Europees kampioen een medaille kan halen op de Spelen? Ik denk het althans niet...

In het roeien kunnen we idd wel nog iets halen.

Scuderia Ferrari

Ik ben met name benieuwd naar de Nederlandse hockeyers en hockeysters. Als er naast Pieter en Inge kansen op goud zijn is het daar wel :)
Jammer dat een bekende van me net bij de laatste selectie is afgevallen :(

Anonymous

Citaat van: Schumi nr1

Sebastien Godefrois en nog één of andere roeier ook geloof ik.

is ne zeiler, vergeet ook roel paulissen niet en als de 100m vogelen nu een olympische discipline was hadden ze mij nog als medaile kandidaat  :wink:

Bjorn

Citaat van: Anonymous
Citaat van: Schumi nr1

Sebastien Godefrois en nog één of andere roeier ook geloof ik.

is ne zeiler, vergeet ook roel paulissen niet en als de 100m vogelen nu een olympische discipline was hadden ze mij nog als medaile kandidaat  :wink:

Is dit nu toevel dat je gewoon een 'gast' bent?  8)  :lol:  :lol:  :lol:
Zoveel getraind de laatste maand misschien?  :wink:  :lol:  :lol:
De Mens: In Het Gras![/color]

Racegirl

Citaat van: Bjorn
Saive heb ik nog niet gezien. Ik las gisteren in de krant dat hij ook nog graag zou meedoen aan de OS in Peking in 2008. Ik ben benieuwd... Dan hij al mee van in 1988 aan die Olympische Spelen!  :)

Dat zei hij daarnet in een interview ook, hopelijk haalt hij op de volgende spelen een medaille, maar ik vrees dat de Chinezen in hun eigen land wel zeer goed zullen presteren en die zijn al wel een beetje de uitblinkers in het tafeltennis.
You shoot me in a dream, you better wake up and apologize.

Raikkonen MASTER

Nederland verrassend verloren van Amerika in het volleybal...

Met toppers als Schuil, Van de Goor en Nummerdor moet je meer kunnen doen...

Heel erg jammer na de schitterende 2-3 overwinning tegen Rusland.
Nederland moet nu de volgende wedstrijd winnen om naar de kwartfinales te gaan...


Gevaert zal geen medaille halen, hoogstens een Belgisch record.
Dit hoop ik ook voor de estafetteploeg van ons landje.
Sébastien Godfroid doet het redelijk in zijn Finn klasse en ook in de Laser-klasse doet een belg het ook goed, bezet nu de 2de plek.

Scuderia Ferrari

Citaat van: Raikkonen MASTERNederland verrassend verloren van Amerika in het volleybal...

Met toppers als Schuil, Van de Goor en Nummerdor moet je meer kunnen doen...

Heel erg jammer na de schitterende 2-3 overwinning tegen Rusland.
Nederland moet nu de volgende wedstrijd winnen om naar de kwartfinales te gaan...


Gevaert zal geen medaille halen, hoogstens een Belgisch record.
Dit hoop ik ook voor de estafetteploeg van ons landje.
Sébastien Godfroid doet het redelijk in zijn Finn klasse en ook in de Laser-klasse doet een belg het ook goed, bezet nu de 2de plek.
Nederland is al jaren niet meer het team van Atlanta.
De hockeyers hadden het verrassend moeilijk met Nieuw Zeeland: 4-3 winst. Morgen hopelijk het eerste goud op de 100 meter vrije slag met Pieter 8)

Sterker nog morgen zijn er meerderen die een (gouden) medaille kunnen pakken: Leontien van Moorsel (mits ze weinig last heeft van haar val) en Mark Huizinga in het judo :)

pablo

Citaat van: Bjorn
Citaat van: Anonymous
Citaat van: Schumi nr1

Sebastien Godefrois en nog één of andere roeier ook geloof ik.

is ne zeiler, vergeet ook roel paulissen niet en als de 100m vogelen nu een olympische discipline was hadden ze mij nog als medaile kandidaat  :wink:

Is dit nu toevel dat je gewoon een 'gast' bent?  8)  :lol:  :lol:  :lol:
Zoveel getraind de laatste maand misschien?  :wink:  :lol:  :lol:
nee, sorry was niet ingelogd, ben trouwens al een heel jaar aan het trainen, ben enkel de laatste maand op hoogte stage geweest, niet uit vrije wil, maar enkel omdat ik zo groot geschapen ben  :wink:

Bjorn

Citaat van: pablo
Citaat van: Bjorn
Citaat van: Anonymous
Citaat van: Schumi nr1

Sebastien Godefrois en nog één of andere roeier ook geloof ik.

is ne zeiler, vergeet ook roel paulissen niet en als de 100m vogelen nu een olympische discipline was hadden ze mij nog als medaile kandidaat  :wink:

Is dit nu toevel dat je gewoon een 'gast' bent?  8)  :lol:  :lol:  :lol:
Zoveel getraind de laatste maand misschien?  :wink:  :lol:  :lol:
nee, sorry was niet ingelogd, ben trouwens al een heel jaar aan het trainen, ben enkel de laatste maand op hoogte stage geweest, niet uit vrije wil, maar enkel omdat ik zo groot geschapen ben  :wink:

Groot geschapen mond bedoel je dan?!  :wink:  :lol:  :lol:  :lol:
De Mens: In Het Gras![/color]

Raikkonen MASTER

Citaat van: pablo
Citaat van: Bjorn
Citaat van: Anonymous
Citaat van: Schumi nr1

Sebastien Godefrois en nog één of andere roeier ook geloof ik.

is ne zeiler, vergeet ook roel paulissen niet en als de 100m vogelen nu een olympische discipline was hadden ze mij nog als medaile kandidaat  :wink:

Is dit nu toevel dat je gewoon een 'gast' bent?  8)  :lol:  :lol:  :lol:
Zoveel getraind de laatste maand misschien?  :wink:  :lol:  :lol:
nee, sorry was niet ingelogd, ben trouwens al een heel jaar aan het trainen, ben enkel de laatste maand op hoogte stage geweest, niet uit vrije wil, maar enkel omdat ik zo groot geschapen ben  :wink:
Aan zo'n taal hebben we hier niet echt een nood...
Dus je kan 2 dingen doen... Of je houd je groot geschapen mond en je doet normaal? Of je gaat ergens anders?  :roll:

pablo

Citaat van: Raikkonen MASTER
Aan zo'n taal hebben we hier niet echt een nood...
Dus je kan 2 dingen doen... Of je houd je groot geschapen mond en je doet normaal? Of je gaat ergens anders?  :roll:
als een mod dit zegt, met alle plezier dan, maar naar u uit de hoogte komende preek ga ik echt niet luisteren, ik denk trouwens wel dat de meeste dit wel als grap konden zien, en ging dit topic ook niet over BELGISCHE medailles ?