Champions League 2004 - 2005

Gestart door Tim C, 12 augustus 2004 - 02:49:35

« vorige - volgende »

Jasper

Citaat van: Racegirl
Citaat van: Raikkonen MASTERHmm... Ocharme? :P
Elke suppo die ik tegenkwam zei dat ze gingen stunten enzo... Nja, wel jammer voor het Belgische voetbal, nu moet Anderlecht het wéér alleen doen ;)

Brugge zegt nu dat het heel moeilijk wordt om de huidige kern bijeen te houden  :roll:  er zijn geen financiele problemen en ik zie niet in welke spelers naar europese topclubs kunnen...
Ze gaan de tour van Anderlecht op, alleen worden onze spelers wél tot de Europese top ;) :P Aruna, Kompany, Baseggio, Wilhelmsson, Kolar ;)

Hiertegenover staan: Balaban (deze is wel nog top), Victor, Stoica, Ceh, Clement, Verheyen...

Duidelijk genoeg? :P

Hehe, daar zijn de Anderlechtsupporters weer eens met hun dikke nek :)
Ik had niet verwacht dat ze gingen stunten, maar dacht wel dat het mogelijk was. In voetbal is alles mogelijk...
Nu met Stoica lachen dat hij de europese top niet haalt, het is ooit anders geweest, toen hij nog in Anderlecht speelde, toen werd hij aanbeden :roll:
Maar soit, we hebben de afgelopen 2 jaar de CL gehaald, wat niet zo evident is voor een Belgische ploeg, we zijn vorig jaar verder geraakt dan Anderlecht, want je mag zeggen wat je wil, echt veel heel Anderlecht niet laten zien vorig jaar in de CL.

Dit is voetbal, de ene keer zit het mee, de andere keer niet!
Ik vind het helemaal niet spijtig dat Anderlecht door is, zoals jullie precies victorie kraaien omdat Brugge er uit ligt, Europees gaat het om Belgische clubs en dan maakt het mij niet uit wie er door gaat, hoe meer hoe beter!
Over Stoica: idd, ik had net dezelfde smiley in mijn hoofd zitten. :roll:

Raikkonen MASTER

Ik  vind Stoica nog altijd een briljante voetballer.
Als hij bij Anderlecht was gebleven had hij nu misschien een kans gekregen.
Het enige nadeel aan Alin is dat hij niet constant genoeg is.
Ik aanbid hem nog steeds hoor ;)

razzle_dazzle

Citaat van: Racegirl
Hehe, daar zijn de Anderlechtsupporters weer eens met hun dikke nek :)
Ik had niet verwacht dat ze gingen stunten, maar dacht wel dat het mogelijk was. In voetbal is alles mogelijk...
Voor mij was dat niet echt een verrassing, Anderlecht heeft de laatste jaren een goede thuisreputatie opgebouwd en toonde in Lissabon al dat het de betere ploeg was.

Citaat
Nu met Stoica lachen dat hij de europese top niet haalt, het is ooit anders geweest, toen hij nog in Anderlecht speelde, toen werd hij aanbeden
Maar soit, we hebben de afgelopen 2 jaar de CL gehaald, wat niet zo evident is voor een Belgische ploeg, we zijn vorig jaar verder geraakt dan Anderlecht, want je mag zeggen wat je wil, echt veel heel Anderlecht niet laten zien vorig jaar in de CL.
Stoica is een beetje een tweede De Bilde aan het worden in die zin dat zijn waar talent niet naar boven zal komen omwille van een gebrek aan professionalisme en motivatie, als hij zich dit seizoen niet kan herpakken bij Club zal hij snel verdwijnen in een grijze massa.
Brugge speelde vorig jaar een schitterende campagne en verdiende het van door te stoten naar de tweedepoulefase maar zeggen  dat Anderlecht vorig seizoen niets heeft laten zien is toch een understatement hoor! Ben je de zeges tegen Celtic en Lyon misschien vergeten of het gelijkspel en de onverdiende nederlaag in Bayern?
Voor hetzelfde geld zaten beide Belgische clubs een ronde verder maar het is zoals je zelf zegt: voetbal en geluk hangen soms nauw aan elkaar...

CitaatEuropees gaat het om Belgische clubs en dan maakt het mij niet uit wie er door gaat, hoe meer hoe beter!

Hier geef ik absoluut gelijk in: concurrentie is voor in de competitie, Europees zouden we Belgisch gezind moeten zijn :wink:.

Racegirl

Citaat van: razzle_dazzle
Citaat van: Racegirl
Hehe, daar zijn de Anderlechtsupporters weer eens met hun dikke nek :)
Ik had niet verwacht dat ze gingen stunten, maar dacht wel dat het mogelijk was. In voetbal is alles mogelijk...
Voor mij was dat niet echt een verrassing, Anderlecht heeft de laatste jaren een goede thuisreputatie opgebouwd en toonde in Lissabon al dat het de betere ploeg was.

Ik had het over Brugge-Donetsk :wink:
You shoot me in a dream, you better wake up and apologize.

razzle_dazzle

Citaat van: Racegirl
Citaat van: razzle_dazzle
Citaat van: Racegirl
Hehe, daar zijn de Anderlechtsupporters weer eens met hun dikke nek :)
Ik had niet verwacht dat ze gingen stunten, maar dacht wel dat het mogelijk was. In voetbal is alles mogelijk...
Voor mij was dat niet echt een verrassing, Anderlecht heeft de laatste jaren een goede thuisreputatie opgebouwd en toonde in Lissabon al dat het de betere ploeg was.

Ik had het over Brugge-Donetsk :wink:

aha  :)

Racegirl

Citaat van: Raikkonen MASTERZe gaan de tour van Anderlecht op, alleen worden onze spelers wél tot de Europese top ;) :P Aruna , Kompany, Baseggio, Wilhelmsson, Kolar ;)

Mja met zo'n mentaliteit zal hij ver geraken in de 'Europese top', heeft hij nu eigenlijk al een ploeg gevonden waar hij bij mag gaan spelen?

Aruna is heeeeel goed bezig  :roll:
You shoot me in a dream, you better wake up and apologize.

razzle_dazzle

Hij wil wel voor een staartploeg uit de Premier League gaan spelen terwijl Anderlecht hem enkel wil laten vertrekken als het een topploeg betreft, m.a.w als ze voldoende poen krijgen. Normaal gezien moet Aruna tot de winterstop blijven tenzij hij voor 1 september nog ergens naartoe kan verkassen. Zijn gedrag is echt onprofessioneel, hij zou zich beter op het veld blijven revancheren en aldus zijn transfer voor de winterstop afdwingen.

Raikkonen MASTER

Anderlecht is hem kwijt.
Na gisteren niet gespeeld te hebben en zijn kastje hebben leeggemaakt, denk ik dat de kans klein is dat ie nog voor Sporting speelt.
Maar ook de carriere van Aruna hangt hier aan een zijden draadje.

Bij Anderlecht zien ze hem misschien niet meer maar ook de transferperiode is bijna afgelopen. Als Anderlecht het nu 'smerig' speelt, zeggen ze zijn contract niet op en kan hij niet tekenen in Engeland.
Dan moét Aruna in Brussel blijven, ook al wil hij dat niet.

Anderlecht kan hem ook op de bank houden. Niemand weet wat er gaat gebeuren, alleen weet ik wel dat Aruna z'n carriere aan het verpesten is.

Hij wil naar Lyon maar sinds wanneer is Lyon een Europese Topploeg zoals Manchester of Bayern? Manchester heeft zich vorig jaar gemeld, waarom is hij niet slim genoeg om hierop in te spelen?
Manchester heeft een tekort aan spitsen, Forlan weg, Saha en Van Nistelrooy geblesseerd. Alan Smith is een goed alternatief maar voor de rest geen weelde bij Man. Utd. Als Aruna slim is, speelt bij de CL met Anderlecht, blinkt hij uit en speelt ie vanaf de winterstop voor Man. Utd.

1265 (The one)

Aruna is een zeer egocentrisch en onbeschoft manneke!

Raikkonen MASTER

Aruna is naar Ivoorkust voor een interland.

Hij zou nadien alleen terugkomen om zijn spullen allemaal te pakken en weg te gaan.
Manager Van Holsbeek zou hem deze week achterna reizen naar Ivoorkust.

razzle_dazzle

    Arsenal - PSV :    1-0
    Celtic - Barcelona:    1-3
    FC Porto - CSKA Moskou:    0-0
    Internazionale - Werder Bremen:    2-0
    Panathinaikos - Rosenborg BK:    2-1
    PSG - Chelsea:    0-3
    Shaktar - AC Milan:     0-1
    Valencia - Anderlecht:    2-0[/list:u]

    Anderlecht zal nog wat boterhammetjes moeten eten alvorens het op verplaatsing met een ploeg van het niveau van Valencia kan wedijveren. De Spaanse landskampioen toonde zich gisteren doorlopend te sterk, te snel en te slim. Dat was ruim voldoende om paarswit zijn eerste wedstrijd in de CL te doen verliezen. Over veertien dagen komt Inter naar Brussel. Puntenwinst is al een noodzaak.

    Anderlecht was er vijftig jaar geleden als eerste bij in de Europabeker en mocht gisteren samen met zeven andere ploegen de gouden editie aftrappen. Net als in 1954 werd het niet onvergetelijk. Anderlecht telt nu al 14 nederlagen in 19 CL-uitdwedstrijden. Akkoord, het was tegen de Spaanse landskampioen en winnaar van de Uefa Cup, maar alles wat paarswit was had toch op wat meer gehoopt. ,,Iets tonen'', zei Broos vooraf. Maar met de vijfmansdefensie koos de Anderlecht-trainer toch vooral voorzichtigheid. Hoopgevend was eigenlijk alleen de prestatie van de 17-jarige Vanden Borre hoewel hij bij het tweede doelpunt niet vrijuit ging.

    Erg, maar Anderlecht mocht gisteren op geen enkel moment aanspraak maken op meer dan een verlies. Door Vanden Borre boven Zetterberg of Lovré te verkiezen, had trainer Hugo Broos heel wat zekerheid ingebouwd. Het hielp allemaal niet veel. Integendeel. Van in het begin werd onze landskampioen onder druk gezet. Angulo miste eerste nog twee keer, maar even na het kwartier was het al raak. Zitka liet een voorzet van Rufete domweg los en Vicente trapte angstaanjagend accuraat de 1-0 binnen.

    Hugo Broos had ondanks de 5-4-1 wat aanvalsdrift van zijn spelers verwacht, maar die kwam er niet. De flanken met Mbo Mpenza en Wilhelmsson waren voor rust nergens. De Zweed, die er na de kampwisseling doorkwam, werd in kansrijke positie wel ten onrechte afgevlagd voor buitenspel.

    Baseggio was geen strateeg. Aruna alleen tegen de Valencia-verdediging laten optornen was even ondankbaar als onmogelijk. Kompany deed het vooral in de eerste helft achteraan niet best. De defensie had het bijzonder moeilijk met de vaardige Aimar en de van overal opduikende Valencia-middenvelders. Zoals gemeld was Vanden Borre nog de meest aanwezige speler. Hij tackelde echter niet stevig genoeg waardoor Baraja, net als de eerste treffer van Vicente, angstaanjagend accuraat op slag van rust de 2-0 laag binnentrapte.

    Het dient gezegd: Anderlecht deed na de rust wel beter mee, maar dat leek eerder bij de gratie van Valencia. Zetterberg kwam in de plaats van Hasi. Aruna creëerde de beste kans, maar niemand was goed gevolgd om toch nog een beetje spanning in de partij te brengen. In de slotfase kopte de Ivoriaan nog net naast. De blik ging na afloop al richting 29 september, als de Italiaanse miljonairs van Internazionale naar het Vanden Stock-stadion komen. Er is een typische Europese Anderlecht-avond om nog een woordje mee te praten in groep G.


bron: www.sportwereld.be