Wie wordt kampioen, wie degradeert?

Gestart door Supermariobros, 01 augustus 2004 - 18:34:33

« vorige - volgende »

Supermariobros

Komende vrijdag begint met Moeskroen-Anderlecht het nieuwe voetbalseizoen.

Wie wordt kampioen?

Wie degradeert?

Supermariobros

Kampioen: Anderlecht

Degraderen: Charleroi en Oostende

Schumi nr1

Kampioen: Brugge of Anderlecht

Degraderen: Oostende en geen idee. (Cercle, indien ze in eerste spelen)

Jasper

Anderlecht champ, Oostende degradeert en wie komt er nog uit tweede?

En dat Lierke slecht bankierke maar eens oppast. Ik wil niet nog eens mijn ploeg bijna naar derde zien gaan...

razzle_dazzle

Kampioen:  ik gok op Club Brugge, die Balaban is een enorme aanwinst en Anderlecht zal het moeilijk krijgen om Jestrovic en Aruna bij te houden.
Degradatie: Oostende en Bergen
Verrassing van de competitie zou wel eens van Sint-Truiden kunnen komen die toch enkele beloftevolle jongeren hebben binnengehaald

Raikkonen MASTER

Anderlecht kampioen.
Beveren en Charleroi naar 2de klasse.

Mikacouli

Kampioen: Brugge (100%)
degraderen: Beveren, Bergen
allemaal 'B'tjes dat de klok slaan. :D

Jasper

Bergen zie ik echt niet degraderen hoor. Zei hebben een goed seizoen achter de rug. Hun positie in de stand was dan wel wat onverdiend, toch zullen ze niet bij de laatste 2 eindigen denk ik.

Mikacouli

Citaat van: JasperBergen zie ik echt niet degraderen hoor. Zei hebben een goed seizoen achter de rug. Hun positie in de stand was dan wel wat onverdiend, toch zullen ze niet bij de laatste 2 eindigen denk ik.

Tis maar om iemand te zeggen. het is volgens mij niet mogelijk om namen te geven.

Raikkonen MASTER

Citaat van: JasperBergen zie ik echt niet degraderen hoor. Zei hebben een goed seizoen achter de rug. Hun positie in de stand was dan wel wat onverdiend, toch zullen ze niet bij de laatste 2 eindigen denk ik.

Beveren heeft spelers te kort...
Ze moeten hopen dat Eboué en Dabo (als ik me niet vergis) niet naar Arsenal trekken...
Ze zitten met grote problemen.
Charleroi zal het zonder Gregory Dufer erg moeilijk krijgen...

Mikacouli

Citaat van: Raikkonen MASTER
Citaat van: JasperBergen zie ik echt niet degraderen hoor. Zei hebben een goed seizoen achter de rug. Hun positie in de stand was dan wel wat onverdiend, toch zullen ze niet bij de laatste 2 eindigen denk ik.

Beveren heeft spelers te kort...
Ze moeten hopen dat Eboué en Dabo (als ik me niet vergis) niet naar Arsenal trekken...
Ze zitten met grote problemen.
Charleroi zal het zonder Gregory Dufer erg moeilijk krijgen...

hij had het op Bergen :wink:

Racegirl

Kampioen: Club Brugge
Degradatie: Oostende, (Brussels)
You shoot me in a dream, you better wake up and apologize.

Mikacouli

Als Club zo blijft voetballen dan wordt het kampioen. Als Balaban zo blijft scoren dan worden we kampioen.
hebben vanavond goed gespeeld. we moesten eigenlijk niet meer mar mooi dat ze verder zijn blijven voetballen.
En dan zijn er nog mensen die het talent van Balaban ontkennen. hij is de beste aanvaller in België momenteel.
En als ze bij anderlecht blijven met elkaar op de vuist gaan (jestrovic en traore) dan ziet het er niet goed uit. het vertrouwen moet in de ploeg zitten en anderlecht heeft maar weinig getoond tijdens de voorbereidingen. mijn mening althans. maar daar zou een ander ook mee akkoord moeten gaan.

Balaban wordt met andere woorden topschutter van de Belgische competitie. hij heeft het grootste aandeel voor het plaatsen van de volgende ronde. Maar donetsk zal een ander paar mouwen worden. :?

Raikkonen MASTER

Citaat van: Mikacouli
Citaat van: Raikkonen MASTER
Citaat van: JasperBergen zie ik echt niet degraderen hoor. Zei hebben een goed seizoen achter de rug. Hun positie in de stand was dan wel wat onverdiend, toch zullen ze niet bij de laatste 2 eindigen denk ik.

Beveren heeft spelers te kort...
Ze moeten hopen dat Eboué en Dabo (als ik me niet vergis) niet naar Arsenal trekken...
Ze zitten met grote problemen.
Charleroi zal het zonder Gregory Dufer erg moeilijk krijgen...

hij had het op Bergen :wink:

Heb het net ook gemerkt :P

Raikkonen MASTER

Citaat van: MikacouliAls Club zo blijft voetballen dan wordt het kampioen. Als Balaban zo blijft scoren dan worden we kampioen.
hebben vanavond goed gespeeld. we moesten eigenlijk niet meer mar mooi dat ze verder zijn blijven voetballen.
En dan zijn er nog mensen die het talent van Balaban ontkennen. hij is de beste aanvaller in België momenteel.
Balaban wordt met andere woorden topschutter van de Belgische competitie. hij heeft het grootste aandeel voor het plaatsen van de volgende ronde.
Laten we niet te hard van stapel lopen hé ;)

Mbo Mpenza heeft ook tegen West Ham 3x gescoord en dat is een ploeg uit de Premier League...
Het niveau van Bulgarije is enorm laag! Brugge heeft goed gespeeld maar het heeft nog geen echte topploeg verslagen.
Auxxere zou ik geen topploeg noemen.
Inderdaad, Anderlecht deed het niet al te goed en dat robbertje vechten konden we missen als kiespijn maar toch.
We zullen er staan. Balaban kan scoren tegen open defensies, maar veel ploegen gaan met veel man achterin spelen. Bij Plovdiv maakten ze telkens dekkingsfouten of positiespelfouten.

We zullen zien en we spreken elkaar in december :P ;)