Wie wordt kampioen, wie degradeert?

Gestart door Supermariobros, 01 augustus 2004 - 18:34:33

« vorige - volgende »

Racegirl

Citaat van: Jasper
Citaat van: Mikacouli
Citaat van: JasperOoh wat zijn de twee toppploegen stil! :lol: :lol:

Bangelijk wat er gebeurd is en vooral... Anderlecht alleen laatste met een doelsaldo van -2. :lol: Het punteverlies van Club is echter wel een schande, in Moeskroen verliezen niet.

En Lierse? Wat ben ik blij met het gewonnen punt tegen Standard. :D

Beveren wou gewoon wraak tegen club omdat ze de bekerfinale niet gewonnen hebben. das al. Maar ons niveau was idd te laag. mss wat terughouden gespeeld met komende woensdag in het vooruitzicht.
"Ze wilden gewoon wraak." Ja ja, dat is een goede reden om niet te winnen.

Dé reden waarom ze zo terughoudend gespeeld hebben is de komende match tegen Donetsk, als je de match gezien hebt dan weet je dit ook! Ze drukten niet, lieten ze komen, Beveren is technische een schitterende ploeg, en als je ze het spel laat maken en de ruimte geeft, dan weet je dat je in de problemen komt! Brugge heeft trouwens verscheidene keren de 1-2 op het bord kunnen zetten, maar ze kwamen net iets te kort. (Lange 2 keer en Saeternes die toch wel een geweldige kans) Maar we mogen de kans van Romaric die besuist over schiet ook niet vergeten.
Dus 1-1 een goed eindstand

Brugge heeft tenminste kunnen scoren en toch 1 puntje kunnen sprokkelen, Anderlecht werd met de grond gelijk gemaakt in Moeskroen!
You shoot me in a dream, you better wake up and apologize.

Mikacouli

idd, net wat ik zei.

ben trouwens naar de training geweest vandaag. de bus stond al klaar om 18.30 te vertrekken.

Enkele foto's van deze middag.
Balaban. scoorde weer zeer vlot




De nieuwe look van victor :)


Gertje (kijkt recht in de lens)


Heb er ongeveer 200. :P enkel van vandaag

Racegirl

Hehe, loopt Victor nog steeds rond in afgeknipte trainingsbroek?
You shoot me in a dream, you better wake up and apologize.

Mikacouli

Citaat van: RacegirlHehe, loopt Victor nog steeds rond in afgeknipte trainingsbroek?

hehe, ja , geleerd van Mendoza :lol:

Jasper

Citaat van: Mikacouli
Citaat van: Jasper
Citaat van: Mikacouli
Citaat van: JasperOoh wat zijn de twee toppploegen stil! :lol: :lol:

Bangelijk wat er gebeurd is en vooral... Anderlecht alleen laatste met een doelsaldo van -2. :lol: Het punteverlies van Club is echter wel een schande, in Moeskroen verliezen niet.

En Lierse? Wat ben ik blij met het gewonnen punt tegen Standard. :D

Beveren wou gewoon wraak tegen club omdat ze de bekerfinale niet gewonnen hebben. das al. Maar ons niveau was idd te laag. mss wat terughouden gespeeld met komende woensdag in het vooruitzicht.
"Ze wilden gewoon wraak." Ja ja, dat is een goede reden om niet te winnen.

mss de rest ook es lezen. zou mss makkelijker zijn.het is één van de redenen.
Oké ik lees verder. Dan kom ik dit tegen: "Das al."

En nog iets: ik zei enkel dat die reden niet goed was. Over de andere reden heb ik toch niets gezegd? Of heb jij toch iets zien staan dat ik wel heb getypt maar niet kan lezen?

Mikacouli

Citaat van: Jasper
Citaat van: Mikacouli
Citaat van: Jasper
Citaat van: Mikacouli
Citaat van: JasperOoh wat zijn de twee toppploegen stil! :lol: :lol:

Bangelijk wat er gebeurd is en vooral... Anderlecht alleen laatste met een doelsaldo van -2. :lol: Het punteverlies van Club is echter wel een schande, in Moeskroen verliezen niet.

En Lierse? Wat ben ik blij met het gewonnen punt tegen Standard. :D

Beveren wou gewoon wraak tegen club omdat ze de bekerfinale niet gewonnen hebben. das al. Maar ons niveau was idd te laag. mss wat terughouden gespeeld met komende woensdag in het vooruitzicht.
"Ze wilden gewoon wraak." Ja ja, dat is een goede reden om niet te winnen.

mss de rest ook es lezen. zou mss makkelijker zijn.het is één van de redenen.
Oké ik lees verder. Dan kom ik dit tegen: "Das al."

En nog iets: ik zei enkel dat die reden niet goed was. Over de andere reden heb ik toch niets gezegd? Of heb jij toch iets zien staan dat ik wel heb getypt maar niet kan lezen?

En waarom zou die reden niet goed zijn. ik ben er zelfs van overtuigd dat ze wraak wilden nemen voor het verliezen van de beker. ze wilden gewoon iets rechtzetten. maar zoals ik al zei, het is één van de redenen

Jasper

Omdat dat een uitvlucht is voor het puntenverlies, "wraak" mag nooit een reden van verlies zijn. Dan wil het zeggen dat je nonchalant bezig bent.

Als Brugge ook wraak zou gewild hebben op Anderlecht, wie zou er dan vorig jaar de titel gewonnen hebben?

:arrow: Wraak is een slechte reden.

Dan zeg je dat ze terughoudend gespeeld hebben. Maar als je 1-1 gelijk staat, ga je normaal gezien toch voor de winst gaan indien je nog reserves hebt. Of ben ik mis?

Mikacouli

Citaat van: JasperOmdat dat een uitvlucht is voor het puntenverlies, "wraak" mag nooit een reden van verlies zijn. Dan wil het zeggen dat je nonchalant bezig bent.

Als Brugge ook wraak zou gewild hebben op Anderlecht, wie zou er dan vorig jaar de titel gewonnen hebben?

:arrow: Wraak is een slechte reden.

Dan zeg je dat ze terughoudend gespeeld hebben. Maar als je 1-1 gelijk staat, ga je normaal gezien toch voor de winst gaan indien je nog reserves hebt. Of ben ik mis?

Ik zal het anders zeggen. Ze wilden iets terugdoen voor hun trainer en bestuur door het verliezen van de beker en nu hebben ze min of meer club geklopt.

Club heeft zeker terughoudend gespeeld. je zag het meteen. waarom ze niet voor de winst gingen. 2 redenen: om geen reserves te gebruiken zoals jij aal aangaf, anders zouden ze niet terughoudend moeten spelen.
en omdat ze een slechte dag hadden, net zoals anderlecht, standard,...

Waarom zo moeilijk doen? :?

Jasper

Ik wil eigenlijk ook niet moeilijk doen, maar ik wil je gewoon leren dat je ook eens iets slecht moet kunnen zeggen over je eigen favoriete club/team/rijder...

Mikacouli

Citaat van: JasperIk wil eigenlijk ook niet moeilijk doen, maar ik wil je gewoon leren dat je ook eens iets slecht moet kunnen zeggen over je eigen favoriete club/team/rijder...

Ik zeg toch dat ze slecht gespeeld hebben. heb het wss al 3 keer gezegd :?

Jasper

Citaat van: Mikacouli
Citaat van: JasperIk wil eigenlijk ook niet moeilijk doen, maar ik wil je gewoon leren dat je ook eens iets slecht moet kunnen zeggen over je eigen favoriete club/team/rijder...

Ik zeg toch dat ze slecht gespeeld hebben. heb het wss al 3 keer gezegd :?
Dan mis ik iets. :?:

Mikacouli

Citaat van: Jasper
Citaat van: Mikacouli
Citaat van: JasperIk wil eigenlijk ook niet moeilijk doen, maar ik wil je gewoon leren dat je ook eens iets slecht moet kunnen zeggen over je eigen favoriete club/team/rijder...

Ik zeg toch dat ze slecht gespeeld hebben. heb het wss al 3 keer gezegd :?
Dan mis ik iets. :?:

Lees dan maar eerst eens na :wink:

Jasper

Heb ik gedaan ja. Doe jij dat ook eens?

Mikacouli

Citaat van: JasperHeb ik gedaan ja. Doe jij dat ook eens?

1. Maar ons niveau was idd te laag.
2.en omdat ze een slechte dag hadden, net zoals anderlecht, standard,... ( een slechte dag hebben is hetzelfde als slecht spelen voor mij)

Jasper

1 had ik gezien. 2 niet, sorry daarvoor. ;)