Tour de France

Gestart door Rippie, 28 juni 2004 - 20:25:59

« vorige - volgende »

1265 (The one)

Schitterend voor Lance  :lol:  :lol:

Olav18

Ja jammer, wel knap van Basso dat hij hem nog bij kon benen.
http://www.insidef1.nl

F1REM: G3B (Ralph Lammertink)

Bjorn

Spijtig dat het verschil al 'zo groot' is. Ik had toch gehoopt op een spannende tour met Lance en Jan. Niets is minder waar zo blijkt. Jan zal héél veel moeten ondernemen wil hij deze Tour nog spannend maken.  :(
De Mens: In Het Gras![/color]

raikkonen18

mischien haalt baso wel wat leuk uit  maar het lijkt me niet.En Mayo o wat lekker voor hem hij vond zich eigen alles en heeft niks waargemaakt.En lance flikt het toch wel met zijn ploegie

Raikkonen MASTER

Enorm lage prestatie van CSC en van US Postal.
Ze zullen blijven ontkennen dat ze samenwerkten vandaag, maar de beeldel liegen er niet om.

Jens Voigt die moet wachten om Jan Ullrich terug te nemen.
Als ze Ullrich geen seconden wouden geven, hadden ze maar moeten reageren. Sastre en Basso hadden heel goed kunnen reageren toen.
Armstrong hield ook de benen stil omdat Ullrich geen echte bedreiging meer vormde.

Toen Voigt kwam aansluiten gingen opeens zowel CSC als US Postal vol doorrijden. Dit zijn team orders als bij de Formule 1.

Als Voigt niet had gewacht, had Ullrich 2 tot 3 minuten kunnen winnen.

Als CSC echt voor het klassement wil gaan, moet het Voigt niet vooruit sturen, maar als hulp gebruiken voor Basso.

Mijn respect was er voor CSC en Bjarne Riis, wel dat is bij deze compleet weg. Big respect voor Basso, Klöden en Ullrich.
Zij proberen Armstrong te bestoken.
Maar de team-orders apprecieer ik helemaal niet.
Dat je wacht om je kopman terug in het peloton te brengen is begrijpelijk.
Maar dat je niet reageert op een kleine aanval dan is het heel laag om iemand die aan de kop rijdt te laten uitzakken om Ullrich terug te nemen.

Op de vraag voor Armstrong of er een samenwerkingsverband was tussen CSC en US Postal zei hij: Geen van beide ploegen was in paniek, we hadden elk nog renners bij ons.

Geen antwoord dus...

Nog een klein detail, Leblanc, de Tour-directeur, heeft gezorgd dat mensen die in opspraak kwamen ivm doping, niet aan de Tour mochten deelnemen. Danilo Di Luca en Cédric Vasseur mochten niet deelnemen. Ook Stefano Zanini en Padrnos mochten in principe niet meedoen, maar dit werd door de UCI herroepen. Zij mochten toch deelnemen.
Maar wat met Armstrong? Hij is de laatste weken enorm in opspraak gekomen. Rechtzaken over het boek van een vrouwelijke verzorgster. Hierin beschreef zij hoe ze Armstrong dopingproducten zag gebruiken.
Maar Leblanc wou zijn "poulin" niet uit de Tour schrappen...

Raikkonen MASTER

Voigt zei:

"Riis wou dat ik de positie van Ivan in het klassement verzekerde en dat we Ullrich terug zouden nemen. Landis en ik reden dan achter Ullrich aan."
(Ik persoonlijk heb Landis niet aan de kop zien rijden  :roll: )
"Jan is de betere tijdrijder en Ivan heeft elke minuut nodig om zijn 2de plaats te houden."
(Hiermee ben ik absoluut niet akkoord. Ivan Basso zal morgen waarschijnlijk beter doen dan Ullrich. Jan heeft een mindere capaciteit om te klimmen dan Basso. Hij kan beter tijdrijden, maar het is morgen geen vlakke tijdrit, wel een KLIM-tijdrit.)

Respect to Voigt, no respect to US Postal en Riis.

Ze hebben afgedaan voor mij.

Raikkonen MASTER

Citaat van: raikkonen18mischien haalt baso wel wat leuk uit  maar het lijkt me niet.En Mayo o wat lekker voor hem hij vond zich eigen alles en heeft niks waargemaakt.En lance flikt het toch wel met zijn ploegie

Mayo heeft zichzelf nooit ster-allures gegeven. Hij heeft voor de Tour ook nooit gezegd dat hij Armstrong zou verhinderen voor de 6de keer te winnen.
Mayo is een heel kalme, bescheiden renner die een paar rake interview heeft gegeven, maar wie doet dat niet?
Ik vind niet dat hij een dikke nek heeft opgezet en nu afgaat.

Er zijn veel renners die soms een inzinking hebben maar die nadien genadeloos toeslaan. Ik verwacht nog iets van Iban Mayo, vooral op donderdag. Een loodzware etappe, een die Mayo helemaal ligt.
We zien wel :)

Bruno

Citaat van: Raikkonen MASTEREnorm lage prestatie van CSC en van US Postal.Toen Voigt kwam aansluiten gingen opeens zowel CSC als US Postal vol doorrijden. Dit zijn team orders als bij de Formule 1.

Tje, het is dan net als de F1 ook een teamsport he.

Citaat van: Raikkonen MASTER

Nog een klein detail, Leblanc, de Tour-directeur, heeft gezorgd dat mensen die in opspraak kwamen ivm doping, niet aan de Tour mochten deelnemen. Danilo Di Luca en Cédric Vasseur mochten niet deelnemen. Ook Stefano Zanini en Padrnos mochten in principe niet meedoen, maar dit werd door de UCI herroepen. Zij mochten toch deelnemen.
Maar wat met Armstrong? Hij is de laatste weken enorm in opspraak gekomen. Rechtzaken over het boek van een vrouwelijke verzorgster. Hierin beschreef zij hoe ze Armstrong dopingproducten zag gebruiken.
Maar Leblanc wou zijn "poulin" niet uit de Tour schrappen...

1 verschil, ik dacht dat het bij diegenen die geschrapt werden personen waren die ofwel in afwachting van een uitspraak over dopingmisbruik ging of over bewezen dopinggebruik. Bij Armstrong is er wel een rechtszaak over een boek aan de gang maar niet 1tje waarbij een urine of bloedstaal uitwijst dat hij doping gebruikt...

-----<
O O
-(_)-Ooo--- Bruno

raikkonen18

Ik snap niet dat je zo praat over csc en us postal.Gelijk hebben ze toch nee om dat voight ook een duitser is moet die jan laten winnen wat een gekkewerk hee

1265 (The one)

Er is geen rechtszaak gaande tegen Armstrong maar Armstrong heeft een rechtspraak aangespannen tegen de schrijfster van zijn boek, is iets totaal anders.


Het was niet US postal die beslistte om te gaan samenwerken met CSC, want van hen mocht Ullrich 1 tot twee minuten nemen. Heeft Bruyneel en Armstrong zelf gezegd. Wat maakt het voor hen uit of Ullrich nu op 4 minuten in plaats van 6 staat?

Anonymous

Het is niet omdat Armstrong en Bruyneel iets zeggen dat het ook echt zo is.
Ik denk dat er wel degelijk gesproken is met CSC.
Landis kon de kloof onmogelijk dichten met Ullrich.
Ik denk dat Ullrich zeker 3 minuten had kunnen nemen op Armstrong en Basso.

Het leek mij raar dat CSC niet reageerde en dan een man in de kopgroep opoffert.


Armstrong heeft de rechtzaak verloren tegen die schrijfster. Hij is volgens mij in beroep gegaan. Maar Leblanc heeft duidelijk gezegd dat iedereen die in verband wordt gebracht met doping, uit de Tour moest.
Kijk naar Zanini. Hij heeft zijn straf zelfs al uitgezeten! Hij moet nog voor het tribunaal verschijnen maar dat is louter iets technisch, hij heeft zijn straf al gehad.

Veel renners zwijgen over doping, maar maanden na elkaar worden belangrijke renners betrapt.
Danilo Di Luca, David Millar, Dave Bruylandts.
Mannen die koersen kleuren worden gepakt.
Ik zeg niet dat Armstrong iets gebruikt, maar als hij zo te keer gaat...
Ik denk dat er later veel opbiechtingen komen :)

Trouwens, Damiano Cunego wint volgend jaar de Tour :D

Raikkonen MASTER

Last post was mine...

raikkonen18

nou landis of wie dan ook had heel stuk kunnen dichten hoor.Was het gat te groot geworden dan was armstrong er gewoon tussen uitgevlogen met basso.nee armstrong die is onverslaanbaar dit jaar.En stonds ook nog op nos dat armstrong maar 1 sec achter pantani zijn record zat.want de eerste 1.5kilm moest er afgetrokken worden.En die baas van de tour die had gezien dat mensen op armstrong deden spugen als dat zo is nou moeten ze die gasten meteen in elkaar peren

raikkonen18

nou landis of wie dan ook had heel stuk kunnen dichten hoor.Was het gat te groot geworden dan was armstrong er gewoon tussen uitgevlogen met basso.nee armstrong die is onverslaanbaar dit jaar.En stonds ook nog op nos dat armstrong maar 1 sec achter pantani zijn record zat.want de eerste 1.5kilm moest er afgetrokken worden.En die baas van de tour die had gezien dat mensen op armstrong deden spugen als dat zo is nou moeten ze die gasten meteen in elkaar peren

raikkonen18

Hupsakee dat is 4 jaja en jantje zou wel weer aangaanvallen.Maarja zoals ik al zei armstrong is onverslaanbaar de laatste tyd.Dus zijn 6de titel is nu wel zeker.Hoop dat die de tydrtit ook nog gaat winnen :lol: