Wanneer haalt Schumacher zijn 7e titel binnen?

Gestart door Supermariobros, 26 juni 2004 - 18:10:22

« vorige - volgende »

Wanneer haalt Schumacher zijn 7e titel?

na Groot-Brittannië
2 (7.4%)
na Duitsland
3 (11.1%)
na Hongarije
4 (14.8%)
na België
12 (44.4%)
na Italië
6 (22.2%)

Totaal aantal stemmen: 21

Poll gesloten: 26 juni 2004 - 18:10:22

tazpas

Wel jammer voor die kunstmatige spannend houder ivm de nieuwe puntenindeling. Met de oude puntentelling had Schumacher 80 en Barichello 44 ipv 62 punten. Dat scheelt toch weer een overwinning of 2 in de kering  :lol:

Raikkie

En Baumgartner dan ?  :?  Waarom houden jullie nooit rekening met dit talent ? :cry:  't Is hier altijd maar Schumi dit, Schumi dat  :roll:

:wink:

Doefie

Citaat van: RaikkieEn Baumgartner dan ?  :?  Waarom houden jullie nooit rekening met dit talent ? :cry:  't Is hier altijd maar Schumi dit, Schumi dat  :roll:

:wink:

Bwa, ik heb liever Bruni dan Baumgartner. Bruni is veel sneller...

FerrariMan

Dankzij de ****** puntentelling is MS bijlange nog niet zeker van een nieuwe titel... Alles is nog mogelijk. Stel dat MS de volgende 3 races uitvalt en Rubens wint, dan staat hij wel ineens op kop en kan Ferrari niet anders...

Tim C

als barrichello telkens in de top 3 eindigt kan het pas vanaf de GP van België

viperke82

als ferrari vanaf nu 1 en 2 is (dus schumi en dan barrichello) dan is schumi in belgië wereldkampioen.

Tim C

uhm, neen want dan zit Barrichello in een prima positie om alsnog wereldkampioen te worden, mocht Schumacher bvb crashen...

Barrichello mag geen punten meer scoren om Schumacher zekerheid te geven over de titel... :roll:

Mijn voorspelling is dat er pas zekerheid zal zijn in China.

Doefie

Op dit moment staat Schumacher 26 punten voor op Barrichello, met nog 7 races te gaan (=70 punten). Reken maar uit wanneer ten vroegste. 2 punten per race dan dat hij uitloopt.

Jasper

Als MS de komende 4 races wint is hij kampioen.

viperke82

Citaat van: JasperAls MS de komende 4 races wint is hij kampioen.

inderdaad, ik had me vergist, ik was vergeten dat brazilie nog moest komen.

schumi heeft er nu 100, als hij altijd wint tot en met monza dan heeft hij 140 punten.

barrichello heeft er nu 74, als hij altijd 2de is tot en met monza dan heeft hij er 106 en kan nog maximum 30 punten scoren.

Jasper

De komende 4 races zijn er trouwens allemaal die Michael wel liggen denk ik. Hongarije en Monza, daar heeft hij al vaker goed gereden dacht ik? Duitsland minder, herinner de race van vorig jaar maar dat was ook door een lekke band. En bij Spa is geen uitleg nodig.

Doefie

Citaat van: JasperDe komende 4 races zijn er trouwens allemaal die Michael wel liggen denk ik. Hongarije en Monza, daar heeft hij al vaker goed gereden dacht ik? Duitsland minder, herinner de race van vorig jaar maar dat was ook door een lekke band. En bij Spa is geen uitleg nodig.

Hongarije ligt Schumacher niet echt. Vorig jaar een hele race zevende, 1999 en 2000 won behaalde McLaren er altijd een dubbelwin en in 2002 moest hij Barrichello, al dan niet gewild (laat ik in het midden) voorlaten.

Monza ligt hem wel, Spa ook, Duitsland een beetje, en CHina wordt afwachten.

IVY440

Hockenheim is voor Schumi (speciaal herbouwd omdat de BMW's te sterk waren). Hongarije zal afhangen van de banden. Spa is voor Schumi net zoals Monza. China is weer nieuw, dus aanpassing is belangrijk (Schumi weer). Japan ook Schumi en Brazilië voor Button (zou bekroning zijn op zijn seizoen)

Mikacouli

Citaat van: IVY440Hockenheim is voor Schumi (speciaal herbouwd omdat de BMW's te sterk waren). Hongarije zal afhangen van de banden. Spa is voor Schumi net zoals Monza. China is weer nieuw, dus aanpassing is belangrijk (Schumi weer). Japan ook Schumi en Brazilië voor Button (zou bekroning zijn op zijn seizoen)

en je blijft dromen...............

Jasper

Citaat van: IVY440Hockenheim is voor Schumi (speciaal herbouwd omdat de BMW's te sterk waren)
Die is goed! :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: Montoya was vorig seizoen supergoed in Hockenheim, ik zet hem op de derde plaats (slechte wagen natuurlijk).

[quote="IVY440"Hongarije zal afhangen van de banden. Spa is voor Schumi net zoals Monza. China is weer nieuw, dus aanpassing is belangrijk (Schumi weer). Japan ook Schumi en Brazilië voor Button (zou bekroning zijn op zijn seizoen)[/quote]
Hongarije zal er idd vanaf hangen. Ik tip Renault.
Monza zal wel voor de sterke Ferrari-motor zijn. Watch Sauber!
China weet je noooooit (nooit!) op voorhand.
Japan Barrichello, niet Schumi hoor.
Brazilië weet ik niet. Fisichella opnieuw misschien? En ja da's een fratske. :P