Nieuwe poll, wie wint het EK?

Gestart door Raikkonen MASTER, 24 juni 2004 - 11:23:53

« vorige - volgende »

Voor wie supporter je nu?

Denemarken
0 (0%)
Engeland
2 (7.4%)
Frankrijk
2 (7.4%)
Griekeland
2 (7.4%)
Nederland
8 (29.6%)
Portugal
4 (14.8%)
Tsjechië
7 (25.9%)
Zweden
2 (7.4%)

Totaal aantal stemmen: 21

Poll gesloten: 24 juni 2004 - 11:23:53

Racegirl

Citaat van: BjornWat wel dom was van de Portugezen was die own goal natuurlijk, zo lieten ze de Nederlanders terug in de wedstrijd komen en bijna was het terug 2-2.

Denk niet dat dat hun bedoeling was  :wink:
Die verdediger moest iets doen, en spijtiggenoeg voor hem raakte hij de bal niet goed en vloog over zijn keeper in het doel.
Zonder zijn interventie had het waarschijnlijk ook een goal geweest.
You shoot me in a dream, you better wake up and apologize.

Racegirl

En het is Griekenland geworden, wie had dit aan de start  van het EK ooit gedacht!

Mooi voor zo'n landje, spijtig voor Portugal! Maar denk dat Portugal ook wel tevreden mag zijn met een finaleplaats!
You shoot me in a dream, you better wake up and apologize.

jw83

mooi dat het griekenland is

das beter dan dat arogante portugal en belgie :roll:

Jasper

Citaat van: jw83mooi dat het griekenland is

das beter dan dat arogante portugal en belgie :roll:
:lol:  :lol:  :lol:  :lol: België is idd wel het arrogantste van alle landen en zeker, van de Lage Landen. :lol: ;)

Ik zei al na Portugal-Griekenland in m'n MSN-nick: GO GREECE! Voor en na de halve finale zei ik dat ook. Nu moet ik het toch weer doen. :)

GOOOO GREEEEEEECE!!!!!!!!!!!!!!!!! :lol:  :lol:  :lol:

Spanje uitgeschakeld, Frankrijk, Tsjechië, Portugal tweemaal verslagen. Dan verdien je het gewoon, niet?

Raikkonen MASTER

Portugal is een heel onsportieve winnaar.

Pauleta, spits van Portugal die niet kon scoren zegt:
"Jammer dat een verdedigende ploeg dit EK wint, jammer voor het voetbal"
Hij had beter moeten spelen en moeten scoren.
Het is altijd makkelijk om zo een ploeg kritiek te geven, maar Griekenland heeft het toch maar gedaan.
Hij krijgt altijd de voorkeur op Nuno Gomes, volgens mij compleet ten onrechte.
Pauleta is niet meer de Pauleta van pakweg 2 tot 4 jaar geleden.

Ik hoop dat hij samen met Figo, Rui Costa en Couto het voor bekeken houdt bij het Portugese team.

Dan krijgen Deco, Maniche, Nuno Gomes, Hélder Postiga, Ronaldo en dergelijke de ruimte om te gaan voetballen en niet het zich moeten schikken aan mensen die ooit heel goed waren maar nu het spel vertragen.

Dat was de grootste fout van Scolari. Hij nam niet de mensen die in vorm waren, wel de mensen die de grootste status hadden.
Wel, ik denk dat er voor Portugal zoveel meer in zat.

Shame on you Scolari...

1265 (The one)

Citaat van: jw83mooi dat het griekenland is

das beter dan dat arogante portugal en belgie :roll:

Nederland is ook wel niet 1 van de fair-players hoor

Jasper

Citaat van: Raikkonen MASTERPortugal is een heel onsportieve winnaar.

Pauleta, spits van Portugal die niet kon scoren zegt:
"Jammer dat een verdedigende ploeg dit EK wint, jammer voor het voetbal"
Hij had beter moeten spelen en moeten scoren.
Het is altijd makkelijk om zo een ploeg kritiek te geven, maar Griekenland heeft het toch maar gedaan.
Hij krijgt altijd de voorkeur op Nuno Gomes, volgens mij compleet ten onrechte.
Pauleta is niet meer de Pauleta van pakweg 2 tot 4 jaar geleden.

Ik hoop dat hij samen met Figo, Rui Costa en Couto het voor bekeken houdt bij het Portugese team.

Dan krijgen Deco, Maniche, Nuno Gomes, Hélder Postiga, Ronaldo en dergelijke de ruimte om te gaan voetballen en niet het zich moeten schikken aan mensen die ooit heel goed waren maar nu het spel vertragen.

Dat was de grootste fout van Scolari. Hij nam niet de mensen die in vorm waren, wel de mensen die de grootste status hadden.
Wel, ik denk dat er voor Portugal zoveel meer in zat.

Shame on you Scolari...

Euhm, wie had er eigenlijk echt 10 euro op durven zetten dat Portugal de finale zou spelen?

Good job, Scolari!

jw83

Citaat van: 1265 (The one)
Citaat van: jw83mooi dat het griekenland is

das beter dan dat arogante portugal en belgie :roll:

Nederland is ook wel niet 1 van de fair-players hoor

wie stond er bovenaan na de poule wedstrijden bij de fair play klassement  :roll:  8)

jw83

Pech voor Renault-rijders Trulli en Alonso. Zij hadden vooraf gewed dat niet Griekenland maar Portugal de EK finale in Lissabon zou winnen. En alsof de zege van 'hellas' nog geen sensatie genoeg bood besloot een oude bekende van de F1 er nog een schepje bovenop te doen.

Kort voor het eind van de wedstrijd sprong een fan het veld op en gooide een vlag van voetbalclub Barcelona naar het hoofd van Real Madrid ster Figo. Kort daarna sprong de onbekende zichzelf vast in een van de doelen en werd door een legertje stewards weggedragen.

De persoon in kwestie was echter geen onbekende voor de F1-paddock. Jimmy Jumper dook enkele maanden geleden ook al even op tijdens de GP van Spanje in Barcelona. Toen sprong hij daar over de hekken om de voor het oog van de camera's naar de F1-wagens toe te lopen. Benieuwd waar Jimmy de volgende keer zal opduiken.


http://www.f1racing.net/nl/news.php?newsID=56307

Raikkonen MASTER

Jasper,
Wie de Champions League heeft gezien, kende de kwaliteiten van Portugal.
Maniche, Deco, R. Carvalho, Paulo Ferrera, ...
Van Figo, Rui Costa, Ronaldo, Nuno Gomes en Hélder Postiga wisten we dat ze goed waren.

Snel risicovol spel met een redelijk goede defensie.
Ik had Portugal daar verwacht, maar met een andere ploeg.
Geen Pauleta (ik had hem zelfs niet meegenomen) geen Ricardo in de goal...
Ricardo was goed op de penalty-serie tegen Engeland, maar dat was het dan ook.
Hij maakte gisteren eigenlijk een flater. Vliegt op de bal zonder te kijken waar Charisteas is.

Portugal heeft een heel complete ploeg, met heel veel aanvallend geweld, zoals gezien tegen de match met Engeland.

Ik denk dat Scolari het anders had kunnen aanpakken. Hij wist dat de Grieken zouden verdedigen en goed zouden koppen.
Waarom geen Couto in de verdediging dan, waarom in godsnaam Pauleta...
Scolari heeft 70% van zijn job goed gedaan, de rest had hij kunnen goed doen mocht hij gisteren gewonnen hebben.

razzle_dazzle

Nederland was bij de sportievere ploegen op dit tornooi ma waarom geef je een oordeel over onze nationale ploeg als je ze niet hebt zien spelen? Denk dat onze ploeg nog te braaf is zelfs  :?

Jasper

Citaat van: jw83
Citaat van: 1265 (The one)
Citaat van: jw83mooi dat het griekenland is

das beter dan dat arogante portugal en belgie :roll:

Nederland is ook wel niet 1 van de fair-players hoor

wie stond er bovenaan na de poule wedstrijden bij de fair play klassement  :roll:  8)
Inderdaad, die flater van de organisatie snap ik ook nog niet hoor. :?

Doefie

Citaat van: jw83mooi dat het griekenland is

das beter dan dat arogante portugal en belgie :roll:

Tuurlijk, België is het arrogantste land ter wereld zeker ? :roll:  :roll:
Grapjas...
De pot verwijt de ketel dat hij zwart ziet (mocht ge dat kennen natuurlijk)

Wie o wie zit er op elk groot toernooi te zingen dat ze kampioen worden, terwijl het toch nooit meer lukt? Wie o wie zit hun land de hemel in te prijzen als ze ocharmkes een rondje verder geraken, en er dan leuk uitliggen? Ik dacht niet dat dat de Belgen waren...

Lender

GO GREECE!!!!!!!!!!!!
heb het al gezegd vanaf ze gewonnen hadden tgn Portugal.
www.gamequarter.be -> Help de commnunity en registreer (je kan je account voor de site ook gebruiken voor het forum)

Jasper

Citaat van: LenderGO GREECE!!!!!!!!!!!!
heb het al gezegd vanaf ze gewonnen hadden tgn Portugal.

Hé exact mijn woorden... ;)