Compleet onzinnige topic.

Gestart door Alan Blues, 19 juni 2004 - 04:49:57

« vorige - volgende »

MS Fan

Citaat van: eric
Citaat van: MS Fan
Citaat van: Alan Blues
Citaat van: MS Fan
Citaat van: Alan Blues
Citaat van: razzle_dazzle
Citaat van: Alan Blues
Citaat van: DoefieF1Taak voor wiskunde en frans...da's pas onzin  :?

Frans zeg ik u!!!

Frans Bauer?

Bauer zeg ik u!! :)

Bauer ... Jack ... 24 ... Kim ... Elisha Cuthbert ... droom ... zzzzzzzzzzzzzzzzz

Aan de absint gezeten, MS Fan? ;)

Nah ... alleen ... vorige donderdag ... ggrrmmbbll ... voetbal ... ggrrmmbbll ... geen dosis 24 ... ggrrmmbbll ... nog maar maandag ... ggrrmmbbll ... nog een dikke 24h wachten op 24 ... ggrrmmbbll ......... mmmhhh ... 24 ... Kim ... Elisha Cuthbert ... droom ...

Ik weet het jong, ik had ook zo een gevoel... :wink:  :lol:

Nog een 20-tal minuten ... en dan is't 24 ... Kim ... Elisha Cuthbert ... droom ... zzzzzzzzzzzzzzzzz ... ... ... SLAP, SLAP, SLAP ... wakker worden !!! Over 20 minuten is't 24 !!!
A sick mind is a true delight ...

Tim C


Eric

Citaat van: Tim CNog slechts 8 Minuten!

En het is ondertussen al meer dan een uur afgelopen  :wink:

Tim C

maar het was zoals gewoonlijk steengoed

Jasper

Ja maar ik vind de vorige reeksen beter eigenlijk. Ik bedoel, de eerste 2 afleveringen ging het veel te snel, nu te traag. Er moet elk kwartier een kleine wending zijn om de 24 uur rond te krijgen. En dat is nu net iets teveel IMO.

Eric

Citaat van: JasperJa maar ik vind de vorige reeksen beter eigenlijk. Ik bedoel, de eerste 2 afleveringen ging het veel te snel, nu te traag. Er moet elk kwartier een kleine wending zijn om de 24 uur rond te krijgen. En dat is nu net iets teveel IMO.

Gemoet naar 24 kijken en niet naar de familie Bakeljauw  :lol:  :wink:

Jasper

Citaat van: eric
Citaat van: JasperJa maar ik vind de vorige reeksen beter eigenlijk. Ik bedoel, de eerste 2 afleveringen ging het veel te snel, nu te traag. Er moet elk kwartier een kleine wending zijn om de 24 uur rond te krijgen. En dat is nu net iets teveel IMO.

Gemoet naar 24 kijken en niet naar de familie Bakeljauw  :lol:  :wink:
Wat is de familie Bakeljauw?

sledge

Citaat van: MS Fan
Citaat van: eric
Citaat van: MS Fan
Citaat van: Alan Blues
Citaat van: MS Fan
Citaat van: Alan Blues
Citaat van: razzle_dazzle
Citaat van: Alan Blues
Citaat van: DoefieF1Taak voor wiskunde en frans...da's pas onzin  :?

Frans zeg ik u!!!

Frans Bauer?

Bauer zeg ik u!! :)

Bauer ... Jack ... 24 ... Kim ... Elisha Cuthbert ... droom ... zzzzzzzzzzzzzzzzz

Aan de absint gezeten, MS Fan? ;)

Nah ... alleen ... vorige donderdag ... ggrrmmbbll ... voetbal ... ggrrmmbbll ... geen dosis 24 ... ggrrmmbbll ... nog maar maandag ... ggrrmmbbll ... nog een dikke 24h wachten op 24 ... ggrrmmbbll ......... mmmhhh ... 24 ... Kim ... Elisha Cuthbert ... droom ...

Ik weet het jong, ik had ook zo een gevoel... :wink:  :lol:

Nog een 20-tal minuten ... en dan is't 24 ... Kim ... Elisha Cuthbert ... droom ... zzzzzzzzzzzzzzzzz ... ... ... SLAP, SLAP, SLAP ... wakker worden !!! Over 20 minuten is't 24 !!!

http://img.photobucket.com/albums/v223/sledge144/Autographs/Elisha2.jpg

:twisted:  8)  :wink:
Ik leef ook nog (een (heel klein) beetje)

Doefie

Citaat van: Jasper
Citaat van: eric
Citaat van: JasperJa maar ik vind de vorige reeksen beter eigenlijk. Ik bedoel, de eerste 2 afleveringen ging het veel te snel, nu te traag. Er moet elk kwartier een kleine wending zijn om de 24 uur rond te krijgen. En dat is nu net iets teveel IMO.

Gemoet naar 24 kijken en niet naar de familie Bakeljauw  :lol:  :wink:
Wat is de familie Bakeljauw?

Kent ge die niet?

Jasper

Citaat van: DoefieF1
Citaat van: Jasper
Citaat van: eric
Citaat van: JasperJa maar ik vind de vorige reeksen beter eigenlijk. Ik bedoel, de eerste 2 afleveringen ging het veel te snel, nu te traag. Er moet elk kwartier een kleine wending zijn om de 24 uur rond te krijgen. En dat is nu net iets teveel IMO.

Gemoet naar 24 kijken en niet naar de familie Bakeljauw  :lol:  :wink:
Wat is de familie Bakeljauw?

Kent ge die niet?
Al van gehoord ja. Ka2 of VT4 geloof ik?

sledge

Citaat van: Jasper
Citaat van: DoefieF1
Citaat van: Jasper
Citaat van: eric
Citaat van: JasperJa maar ik vind de vorige reeksen beter eigenlijk. Ik bedoel, de eerste 2 afleveringen ging het veel te snel, nu te traag. Er moet elk kwartier een kleine wending zijn om de 24 uur rond te krijgen. En dat is nu net iets teveel IMO.

Gemoet naar 24 kijken en niet naar de familie Bakeljauw  :lol:  :wink:
Wat is de familie Bakeljauw?

Kent ge die niet?
Al van gehoord ja. Ka2 of VT4 geloof ik?

VTM in den tijd geloof ik  :wink:

Ier zennek met de mosselen *zwier*  :lol:
Ik leef ook nog (een (heel klein) beetje)

Doefie

Laatste keer dat ik ze gezien heb was op Kanaal 2...

Schumi nr1

Is al serieus oud, moet al een jaar of 12 zijn, zo niet ouder. Maar ik ben er nooit zot van geweest, vond het allemaal nogal wat overdreven.

sledge

Citaat van: Schumi nr1Is al serieus oud, moet al een jaar of 12 zijn, zo niet ouder. Maar ik ben er nooit zot van geweest, vond het allemaal nogal wat overdreven.

Hoezo overdreven? Dat was bijna reality-tv 8)
Ik leef ook nog (een (heel klein) beetje)

Alan Blues

Dat zijn die van de radio- en tv-reclame van Gamma.
"Mannekes??!! Voader?!"

Ik heb gisteren gelezen dat Luc Weyns en Mitta Van Der Maat uit elkaar zijn...  :?