Compleet onzinnige topic.

Gestart door Alan Blues, 19 juni 2004 - 04:49:57

« vorige - volgende »

eppie

Citaat van: Tim Met op de zijkant:

Flowers
By
Irene

Een zwart busje dat bloemen levert?En dan nog met engelse tekst op.
En het heeft ondertussen al 24 uur nodig om bloemen af te leveren.
Ik zou het verdacht vinden.

Doefie

Citaat van: eppie
Citaat van: Tim Met op de zijkant:

Flowers
By
Irene

Een zwart busje dat bloemen levert?En dan nog met engelse tekst op.
En het heeft ondertussen al 24 uur nodig om bloemen af te leveren.
Ik zou het verdacht vinden.

Ay, my man do a good job, you know  8)

Jasper

Citaat van: Schumi nr1Ah ok, mijn pa is boer, er zal hier wel ergens een koe rondlopen die mij kan helpen aan een tong :)

Mijn nonkel gaat het middel u brengen terwijl ik op reis ben. Vrijdag ben ik weg tot en met de eerste augustus, maar hij gaat naar u komen. Als je mij je adres wilt opsturen, kan mijn nonkel langskomen binnen 10 dagen. Zorg dat je dan een tong hebt klaarliggen. Die moet redelijk vers zijn, dus ga die de 24ste juli bij iemand uittrekken na 10 uur 's morgens. Hij zal die namiddag langskomen met het middel en materiaal om je tong te verlengen.

Veel succes en ik hoop dat het middel van het plantje uit Boekweitkoekta helpt om je gele gezicht en uitpuilende ogen bij het niezen te verhelpen. Oh ja, de zaadjes zullen erbij zitten. Wees dus zeker dat je een broeikas hebt waar je normaal gezien kippeneieren in legt om ze uit te broeden!

Schumi nr1

De broedkas staat al klaar, voor't ogenblik liggen er wel nog eitjes in van het Boekweitkoektaanse Soeppekieken maar die komen eind deze week normaal gezien uit. En ik zal voor onderdak zorgen voor je  nonkel, zodat hij ontspannen en relax is vooraleer hij aan de ingreep begint. De koe zijn tong zal vlak voor de operatie bij de koe ontnomen worden, er is ook een maagsonde voorzien voor die koe, zonder tong zal zij maar moeilijk kunnen eten natuurlijk, tenzij we ze aan het spit rijgen om zo de waarschijnlijk wel goede afloop van de ingreep te vieren. Indien zo, zal iedereen van de F1pits.net forumleden een uitnodiging krijgen om op het feestje aanwezig te zijn, er zal zelf Duvel voorzien zijn ;).

En natuurlijk zullen jij en je nonkel bedolven worden onder het goud als dank voor de goede hulp en zorgen.

Mijn adres zal ik je toezenden met een PM, kwestie van mijn privacy en anonimiteit een beetje te behouden.

Alan Blues

Jullie zouden stripverhalen moeten beginnen schrijven. ;)
Maar als er Duvel is, kom ik!!  8)

razzle_dazzle

Als ik met mijn rechtervoet in wijzerszin ronddraai en dan tegelijkertijd probeer een 6 in de lucht te schrijven, begint mijn rechtervoet ineens tegenwijzerszin te draaien. Ben ik abnormaal??

Olav18

Citaat van: razzle_dazzleAls ik met mijn rechtervoet in wijzerszin ronddraai en dan tegelijkertijd probeer een 6 in de lucht te schrijven, begint mijn rechtervoet ineens tegenwijzerszin te draaien. Ben ik abnormaal??

Als je dat probeert wel ja. ;)
http://www.insidef1.nl

F1REM: G3B (Ralph Lammertink)

Bjorn

Citaat van: MartinIk mail wel het KNMI, botsen tussen wolken weet ik ook wel.
Maar heeft te maken met een hoog of laag drukgebied.
Windrichting, temperatuur?

Misschien onnozele vraag, nu past wel in dit topic.
Als het regent, en het komt donker, door die donkere wolken, euh jah, waarom komen die wolken eigenlijk zo donker?  :roll:
De Mens: In Het Gras![/color]

eppie

Citaat van: Björnwaarom komen die wolken eigenlijk zo donker?

Dat is de schuld van Schumacher. :wink:  :D

Jasper

Citaat van: Bjorn
Citaat van: MartinIk mail wel het KNMI, botsen tussen wolken weet ik ook wel.
Maar heeft te maken met een hoog of laag drukgebied.
Windrichting, temperatuur?

Misschien onnozele vraag, nu past wel in dit topic.
Als het regent, en het komt donker, door die donkere wolken, euh jah, waarom komen die wolken eigenlijk zo donker?  :roll:
Ik zal beginnen bij het begin: wat is een wolk?

Een wolk ontstaat wanneer lucht warmer wordt dan de lucht erboven (dit komt omdat zonlicht op de aarde valt, en de aarde dan de lucht verwarmt). Warme lucht weegt minder dan koude lucht en zal dus stijgen, dit principe zien we ook terug bij de werking van een heteluchtballon. Die stijgende lucht neemt waterdamp en/of kleine vochtdeeltjes mee omhoog. Maar bovenaan zal die lucht afkoelen: ze werd immers verwarmd door de aarde, maar die verwarming valt weg door de grotere afstand tegenover de aarde. De waterdamp zal dus gaan condenseren (=van gasvormig naar vloeibaar). Er worden kleine druppeltjes gevormd en die blijven plakken aan stofdeeltjes, en daarom blijven ze zweven.

Er zijn vele soorten wolken. De hoogste; tussen 6 en 12 kilometer hoog, bestaan zelfs gedeeltelijk of volledig uit ijskristallen omdat het daar zo koud is. Enkel de lagere wolken geven regen. De hoogte van een wolk wordt bepaald door verschillende factoren, zoals de luchtdruk, de temperatuur...

De bekendste regenwolken zijn de cumulonimbus en de nimbostratus. Die hangen dus laag (bij lage luchtdruk). Ze zijn ook zéér dik, waardoor er minder zonlicht doorheen kan komen. Dus er komt weinig licht onder de wolken, en dus is het donker.


Deze hele uitleg moet trouwens serieus genomen worden. Ik ben bezig aan de theoretische cursus luchtballonvaren, 7 september doe ik examen voor Het Bestuur der Luchtvaart (serieus!).

Alan Blues

Hééé!!! Dit is hier allemaal niet meer onzinnig!!!!  :roll:  :roll:  :roll:

eppie

pfff show-off.Mijn antwoord was korter en vooral beter.

Citaat van: Alan BleusHééé!!! Dit is hier allemaal niet meer onzinnig!!!!

Ik heb héél die zooi uit mijn duim moeten zuigen voor mijn examen aardrijkskunde dus ik vind wel dat we dat kunnen kwalificeren als onzin.

Scuderia Ferrari

He tijdens het zeilen:

Er komt een brug: Die mast moet toch echt geturbeerd worden. Wie turbeert de mast?

eppie

De mast turberen?Laat dat maar aan iemand anders over.

Jasper

Wat een doordenkertje. :lol:

Ik heb trouwens mijn sig veranderd. Zelf gevonden zenne 8) :roll: