Compleet onzinnige topic.

Gestart door Alan Blues, 19 juni 2004 - 04:49:57

« vorige - volgende »

Alan Blues

Citaat van: MartinEn onweer met bliksemfliten.
Wie kan mij eens simpel uitleggen wat onweer en bliksem is?

Een positieve wolk en een negatieve wolk die ruzie maken?  :?

Martin

Ik mail wel het KNMI, botsen tussen wolken weet ik ook wel.
Maar heeft te maken met een hoog of laag drukgebied.
Windrichting, temperatuur?

McChouffe

Citaat van: MartinIk mail wel het KNMI, botsen tussen wolken weet ik ook wel.
Maar heeft te maken met een hoog of laag drukgebied.
Windrichting, temperatuur?

http://home2.planetinternet.be/pkenis/bliksem.htm

His leaving marks the end of an era in motor racing that he has defined by his mere presence.

Doefie

Citaat van: Ruud
Citaat van: DoefieF1
Citaat van: Olav18
Citaat van: MartinMijn fiets is 10 jaar geleden gestolen.
Moet ik nu een nieuwe kopen :?:

Nee, een nieuwe stelen.

Dat is het handigste --> moet je geen geld uitgeven  8)

That's the spirit! :roll:

Je bent echt een ontzettende klootviool als je een andere fiets gaat jatten als die van jou is gestolen...

't Zal wel een grapje zijn, maar toch...

Oei oei, leer eens lachen  :roll: Dat staat hier ni voor niks bij de zevertopic he... :roll:

Schumi nr1

De vliegen doen hier aan gezinsuitbreiding op mijn monitor :D

Eric

Citaat van: Schumi nr1De vliegen doen hier aan gezinsuitbreiding op mijn monitor :D
ik heb daar soms ook last van en dan zit mijn vriendin te zagen dat ik naar vieze sites zit te surfen... :?  :lol:  :wink:

McChouffe

Citaat van: eric...en dan zit mijn vriendin te zagen dat ik naar vieze sites zit te surfen... :?  :lol:  :wink:

Daarom dat ge een nieuwe virusscanner en firewall nodig had zekers  :lol:  :wink:

His leaving marks the end of an era in motor racing that he has defined by his mere presence.

Martin

Ik ben net wakker.
Eerst een sigaret en een kop koffie.

Tim C

Ja, dit is echt wat het lijkt ;)

Uit het laat avond Journaal op TV1:
Het Brusselse gerecht onderzoekt of twee Soedanezen die op de luchthaven van Zaventem zijn opgepakt, iets te maken hebben met de terreurbeweging Al Quaeda, of mogelijk zelf slachtoffer zijn van mensensmokkel...
In de GSM van 1 van de mannen stond de naam van ene Bin Laden, of het om Osama Bin Laden ging is niet duidelijk

Journalistiek van de bovenste plank, doe zo voort ;)

Telenet link:
http://vrtnieuws.telenet-media.be/nieuwsnet_master/default/nieuws/overzicht/040710_alqaeda_zaventeml/index.html?video_1

Schumi nr1

'k Heb net negerinnetetjes gegeten :p

eppie

Ik vind eerder dat de luchthaven-politie goed bezig is.Ik heb ook iemand in mijn GSM staan onder de naam van Osama.Moet ik nu vrezen dat FBI hier zo meteen gaat binnenvallen. :wink:  :D

Olav18

Citaat van: eppieIk vind eerder dat de luchthaven-politie goed bezig is.Ik heb ook iemand in mijn GSM staan onder de naam van Osama.Moet ik nu vrezen dat FBI hier zo meteen gaat binnenvallen. :wink:  :D

Met die Amerikanen weet je het maar nooit.
http://www.insidef1.nl

F1REM: G3B (Ralph Lammertink)

eppie

Nothing so far... Hoewel er plots een wit busje voor mijn huis staat. 8)

Lender

Citaat van: eppieNothing so far... Hoewel er plots een wit busje voor mijn huis staat. 8)

zijn die meestal niet zwart? :lol:
www.gamequarter.be -> Help de commnunity en registreer (je kan je account voor de site ook gebruiken voor het forum)

Juan

Citaat van: Lender
Citaat van: eppieNothing so far... Hoewel er plots een wit busje voor mijn huis staat. 8)

zijn die meestal niet zwart? :lol:
Michael Jackson was vroeger ook zwart...
Juan