Pronostiekje EK

Gestart door Doefie, 12 juni 2004 - 13:51:11

« vorige - volgende »

raikkonen18

haha nu vanavond nog normaal boeit me het nederland elftal niks met vriendschappelijk enzo maar met grote toernooien ben ik grote fan

Scuderia Ferrari

Rust Tsjechie - Letland: 0-1 :shock: :shock: :shock: :shock: :shock:

jw83

Citaat van: Scuderia FerrariRust Tsjechie - Letland: 0-1 :shock: :shock: :shock: :shock: :shock:

en straks wint letland ook nog  :shock:  :shock:  :shock:

Doefie

Citaat van: Scuderia FerrariRust Tsjechie - Letland: 0-1 :shock: :shock: :shock: :shock: :shock:

Mja, de Letten zijn denk ik enorm onderschat...(ook door mij trouwens  :oops:  :? )
Had toch wel gedacht dat Tsjechiƫ sterker was...

Doefie

Tsjechiƫ 2-1 Letland...niemand juist 8)

Tim C

Citaat van: Tim CDuitsland - Nederland: 1-1
:D

FerrariMan

Citaat van: raikkonen18ga weg man duitsland wint niet.
nederland wint met 3-1 ze zijn echt wel beter dan met vriendschappelijk.
want toen speelde ze met een god ziet mij, hier vloekt men niet systeem dat niet werkte .
en heb net mijn shirtje binnen eindelijk :lol:
:lol:  :lol:  :wink:

razzle_dazzle

Duitsland - Nederland: 1-1 en daar mag vooral oranje zeer gelukkig mee zijn want ze stonden als ploeg werkelijk nergens. Duitsland speelde tactisch een zeer sterke wedstrijd en won het merendeel van de duels. Als deze ploeg blijft groeien in het tornooi zie ik ze ver geraken. Holland mag van geluk spreken dat Van Nistelrooij zo een torinstinct heeft want de ploeg speelde gewoon slecht en als ze dit tegen de Tsjechen doen mogen ze hun valiezen pakken.

Scuderia Ferrari

Citaat van: razzle_dazzleDuitsland - Nederland: 1-1 en daar mag vooral oranje zeer gelukkig mee zijn want ze stonden als ploeg werkelijk nergens. Duitsland speelde tactisch een zeer sterke wedstrijd en won het merendeel van de duels. Als deze ploeg blijft groeien in het tornooi zie ik ze ver geraken. Holland mag van geluk spreken dat Van Nistelrooij zo een torinstinct heeft want de ploeg speelde gewoon slecht en als ze dit tegen de Tsjechen doen mogen ze hun valiezen pakken.
Advocaat heeft gefaald.
-Sneijder had in de basis moeten staan
-Het zelfde geldt voor Makaay
-Robben had moeten spelen
-Bij de wissel met Van Hooijdonck had niet Heijtinga maar Bouma vervangen moeten worden...

Scuderia Ferrari


jw83

Citaat van: Scuderia Ferrari
Citaat van: razzle_dazzleDuitsland - Nederland: 1-1 en daar mag vooral oranje zeer gelukkig mee zijn want ze stonden als ploeg werkelijk nergens. Duitsland speelde tactisch een zeer sterke wedstrijd en won het merendeel van de duels. Als deze ploeg blijft groeien in het tornooi zie ik ze ver geraken. Holland mag van geluk spreken dat Van Nistelrooij zo een torinstinct heeft want de ploeg speelde gewoon slecht en als ze dit tegen de Tsjechen doen mogen ze hun valiezen pakken.
Advocaat heeft gefaald.
-Sneijder had in de basis moeten staan
-Het zelfde geldt voor Makaay
-Robben had moeten spelen
-Bij de wissel met Van Hooijdonck had niet Heijtinga maar Bouma vervangen moeten worden...

ben ik mee eens, die duitsers waren vooraf schijtbenauwd voor makaay

Doefie

OK, eerste wedstrijden zijn gespeeld, nu beginnen de 2de groepswedstrijden.

Griekenland - Spanje   1-2
Rusland - Portugal       0-1

Alan Blues

Ik vond Duitsland-Nederland niet echt een mooie match.
Ik ben blij voor de Nederlanders dat ze gelijk hebben gespeeld.

Den Duits in zich gaan ingraven op hun helft (hebben we nog meegemaakt) en Nederland kwam er niet aan te pas.

Gelukkig genoeg kwam de gelijkmaker zodat den Duits moest beginnen aanvallen. Daardoor werd de match tegen het einde wel spannend. Maar het bleef vuil spel... :?

eppie

Griekenland Spanje 1-2
Rusland Portugal 0-0

FerrariMan

Citaat van: Alan BluesIk vond Duitsland-Nederland niet echt een mooie match.
Ik ben blij voor de Nederlanders dat ze gelijk hebben gespeeld.

Den Duits in zich gaan ingraven op hun helft (hebben we nog meegemaakt) en Nederland kwam er niet aan te pas.

Gelukkig genoeg kwam de gelijkmaker zodat den Duits moest beginnen aanvallen. Daardoor werd de match tegen het einde wel spannend. Maar het bleef vuil spel... :?

Bwah, ik vond de Duitsers vrij goed.
Hoge lange ballen die telkens opnieuw op hun plaats kwamen, het middenveld hadden ze in hun zak, vrij veel kansen...

Nederland mag blij zijn met die goal ;)