Pronostiekje EK

Gestart door Doefie, 12 juni 2004 - 13:51:11

« vorige - volgende »

Scuderia Ferrari

EINDELIJK!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

jw83

en wat zingen we dan bart?

wat zijn die belgen stil wat zijn die belgjes stil  8)


enne we gaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaan naar lisabon, we gaan naar lisabon  :D

Olav18

Het is stil aan de overkant. Het is stil aan de overkant!!!!!!

Eindelijk van het penalty trauma af!!!!!!

Nu maar hopen dat we ook eens ff van die Portugezen kunnen winnen.
http://www.insidef1.nl

F1REM: G3B (Ralph Lammertink)

Doefie

Sh*t, die Hollanders gaan door !  :lol:  :wink:

razzle_dazzle

hehe mooi zo dat ze eindelijk van hun trauma af zijn, maar het liep tegen de Zweden toch ook niet zo lekker als ze hadden verwacht he?
Goed ga dan maar naar Lissabon maar dit wordt echt wel het eindstation  :twisted:  :P  :wink:

jw83

Citaat van: razzle_dazzlehehe mooi zo dat ze eindelijk van hun trauma af zijn, maar het liep tegen de Zweden toch ook niet zo lekker als ze hadden verwacht he?
Goed ga dan maar naar Lissabon maar dit wordt echt wel het eindstation  :twisted:  :P  :wink:

ja in de finale  :lol:  maar dan komen met de beker terug in amsterdam  :D

en dan Tim C --> we komen inderdaad naar schiphol toe  8)

jw83

Citaat van: razzle_dazzlehehe mooi zo dat ze eindelijk van hun trauma af zijn, maar het liep tegen de Zweden toch ook niet zo lekker als ze hadden verwacht he?
Goed ga dan maar naar Lissabon maar dit wordt echt wel het eindstation  :twisted:  :P  :wink:

ja in de finale  :lol:  maar dan komen met de beker terug in amsterdam  :D

en dan Tim C --> we komen inderdaad naar schiphol toe  8)

raikkonen18

zweden is moeilijker tegen te scoren dan portugal.
zweden verdedigen meer en portugal houd ook van aanvallen dus dat is wel lekker voor nederland :lol:

FerrariMan

Bedankt Nederland om de Zweden naar huis te sturen.

Ik was na de wedstrijd Zweden - Denemarken gedegouteerd door de supporters van deze Scandinavische ploegen. Met hun 'tot ziens spaghettivreters' en hun '2-2, byebye Italia' spandoeken.

Zaterdag heb ik de wedstrijd van Nederland in een café in lokeren gevolgd met een 20-tal vrienden. Onvoorstelbaar hoe heel het café hoopte dat Nederland de boot in ging. Bij de eerste gemiste penalty was er een enorm gejuich. Maar daarna waren ze stil  :lol:

Bedankt Van der Sar!

Nu straks de Denen er nog uit, dan de Hollanders.

Finale: Portugal - Tsjechië

Mikacouli

Citaat van: FerrariManBedankt Nederland om de Zweden naar huis te sturen.

Ik was na de wedstrijd Zweden - Denemarken gedegouteerd door de supporters van deze Scandinavische ploegen. Met hun 'tot ziens spaghettivreters' en hun '2-2, byebye Italia' spandoeken.

Zaterdag heb ik de wedstrijd van Nederland in een café in lokeren gevolgd met een 20-tal vrienden. Onvoorstelbaar hoe heel het café hoopte dat Nederland de boot in ging. Bij de eerste gemiste penalty was er een enorm gejuich. Maar daarna waren ze stil  :lol:

Bedankt Van der Sar!

Nu straks de Denen er nog uit, dan de Hollanders.

Finale: Portugal - Tsjechië

Jij koppelt het succes van een ploeg aan de supporters. De ploeg heeft niks te maken met de mentaliteit van de supporters. Zo kan je een ploeg niet beoordelen.

jw83






sfeer beelden van een nederlandse supporter 8)

IVY440

Lap, de Hollanders hebben weer geluk gehad. Meer kansen maar allemaal kleintjes terwijl de Zweden enkele grotere kansen hadden. Maar ja, Portugal wordt een andere dobber. Hopelijk is Figo terug in form tegen woensdag. Kan spijtig genoeg de match niet zien: donderdag laatste examen  :cry:

jw83

Citaat van: IVY440Lap, de Hollanders hebben weer geluk gehad. Meer kansen maar allemaal kleintjes terwijl de Zweden enkele grotere kansen hadden. Maar ja, Portugal wordt een andere dobber. Hopelijk is Figo terug in form tegen woensdag. Kan spijtig genoeg de match niet zien: donderdag laatste examen  :cry:


nederland had anders ook een paar grote kansen


op de paal enzo dus ga daar dan niet over mekken

en portugal is niet in grootste doen, en het spel ligt nederland ook veel beter

FerrariMan

Citaat van: Mikacouli
Citaat van: FerrariManBedankt Nederland om de Zweden naar huis te sturen.

Ik was na de wedstrijd Zweden - Denemarken gedegouteerd door de supporters van deze Scandinavische ploegen. Met hun 'tot ziens spaghettivreters' en hun '2-2, byebye Italia' spandoeken.

Zaterdag heb ik de wedstrijd van Nederland in een café in lokeren gevolgd met een 20-tal vrienden. Onvoorstelbaar hoe heel het café hoopte dat Nederland de boot in ging. Bij de eerste gemiste penalty was er een enorm gejuich. Maar daarna waren ze stil  :lol:

Bedankt Van der Sar!

Nu straks de Denen er nog uit, dan de Hollanders.

Finale: Portugal - Tsjechië

Jij koppelt het succes van een ploeg aan de supporters. De ploeg heeft niks te maken met de mentaliteit van de supporters. Zo kan je een ploeg niet beoordelen.

Neen wijsneus.
Ik ben ontgoocheld in de prestatie van Italië. En dan de Denen en de Zweden hun leedvermaak zien...dat wringt een beetje.
Daarom ben ik blij wanneer ze er alle 2 uit zouden gaan. Dan kan ik ook eens lachen.

Ik beoordeel ook nergens de ploeg. Je leest dingen die ik niet schrijf.
Nergens spreek ik over de kwaliteit van beide ploegen, de spelers,...

Waarom zijn de meeste Belgen dan tegen de Nederlanders?
Toch ook leedvermaak omwille van hun arrogantie?

Of ben ik nu weer fout?

Mikacouli

Citaat van: FerrariMan
Nergens spreek ik over de kwaliteit van beide ploegen, de spelers,...

Euh, ik ook niet.  :roll:
Maar lachen met een ploeg dat ze eruit liggen omwille van hun supporters vind ik een beetje niet kunnen. Je kan onthoogelt zijn, maar dan lach je er nog niet mee. Ik was ook voor Italië, maar ik heb niet met hen gelachen. Dat Italië er niet meer bij is hebben ze enkel aan hunzelf te danken.