Ronaldo verhuist wellicht naar Tottenham!

Gestart door Raikkonen MASTER, 07 juni 2004 - 11:00:56

« vorige - volgende »

Raikkonen MASTER

Real Madrid gaat heel waarschijnlijk z'n Braziliaanse topspits Ronaldo verliezen.

Ronaldo wil naar Tottenham waar zijn 'ontdekker' technisch directeur is.
Dit zou de piste voor Fernando Morientes helemaal opentrekken.
Morientes ligt nog onder contract bij de Koninklijke en kan op die manier toch in de basis 11 raken.

Of Tottenham het geld heeft om Ronaldo te kopen valt nog zeer af te wachten, al weet je met Engelse clubs nooit.

Racegirl

Inderdaad afwachten... daar zal hij waarschijnlijk minder commentaar krijgen op zijn 'over'gewicht
You shoot me in a dream, you better wake up and apologize.

Jasper

WEG MET RONALDO!!!!!!!

Sinds die arrogante aanvaller er is, werkt het gewoon minder goed bij Real. Dat ze hem maar buitenzwieren en Raul in zijn eer herstellen (en Mortientes ook natuurlijk)!

Ronaldo wil niet passen maar enkel passen krijgen. Spijtig dat hij zo goed binnen kan tikken en solo- (meer egoïstisch ingestelde) acties kan inzetten, anders kon hij nergens terecht.

Je snapt het, ik zie die Braziliaanse kop niet graag. ;)

razzle_dazzle

Kheb hem ook nooit moeten hebben  :?. Geef mij maar Van Nistelrooij, een topspits en komt heel sympa over

BugsBunny

Citaat van: JasperWEG MET RONALDO!!!!!!!

Sinds die arrogante aanvaller er is, werkt het gewoon minder goed bij Real. Dat ze hem maar buitenzwieren en Raul in zijn eer herstellen (en Mortientes ook natuurlijk)!

Ronaldo wil niet passen maar enkel passen krijgen. Spijtig dat hij zo goed binnen kan tikken en solo- (meer egoïstisch ingestelde) acties kan inzetten, anders kon hij nergens terecht.

Je snapt het, ik zie die Braziliaanse kop niet graag. ;)

Volledig verkeerd.
Kijk eens na hoeveel goals Ronaldo in de spaanse competitie gemaakt heeft? Heb je zijn doorsteekpasje gezien gisteren of eergisteren tegen Chili bijvoorbeeld? Ronaldo blijft een schitterende voetballer die ganse verdedigingen aan de praat houdt.

Het gaat mis bij Real omdat ze Makelele verkocht hebben. Dat is de enige reden. En ze lijken het daar nu ook te beseffen.
A Eruchîn, ú-dano i faelas a hyn an uben tanatha le faelas!

Jasper

Ik baseer me op de CL, waarin Real dit seizoen voor mij nooit zo goed overkwam als tevoren. En ik ben een Real-fan.