wat voor sport doe jij?

Gestart door jw83, 23 april 2004 - 17:53:21

« vorige - volgende »

FF

jarno marno flarno parno itarno barno imarno katamarno jiu-tarno

comfortably dumb : FIA

Jasper


KVDracer

Ik ga ieder week onder kameraden karten en normaal binnenkort terug fitnessen en daar blijft het bij.

IVY440

actief: af en toe karten

passief: tooghangen, F1 kijken, DTM kijken enz.

:oops:  :oops:  :oops:

FF

Citaat van: JasperEen echte Trulli. :)

tis de puurste sport (fysisch natuurlijk, geen techniek of zo : louter uw hart die het mag doen)
jarno marno flarno parno itarno barno imarno katamarno jiu-tarno

comfortably dumb : FIA

Doefie

Citaat van: FF
Citaat van: JasperEen echte Trulli. :)

tis de puurste sport (fysisch natuurlijk, geen techniek of zo : louter uw hart die het mag doen)

En u benen moeten kunnen volhouden  :wink:

FF

mja, benen kunnen meestal mee hoor (als ge wat begint te lopen, komt er al snel spiermassa bij )
tis vooral de ademhaling en hart die mee moeten kunnen...

omtrent trulli : ja die gaat erg veel lopen : heeft uitstekende longinhoud, hartritme enzo, maar ziet er toch altijd erg uitgeput uit na de koers, hij zou misschien wat meer krachttraining moeten doen ipv altijd maar te lopen, op het einde valt hij soms terug omdat zijn armen beginnen af te zien (denk ik, maar da's algemeen zo met lopers : armworstelen tegen gebre selasie (hoe schrijf je die naam feitelijk?), of andere kenianen en ge wint gegarandeerd!)
jarno marno flarno parno itarno barno imarno katamarno jiu-tarno

comfortably dumb : FIA

Jasper

Wielrennen niet vergeten, die steunen ook op techniek maar het is ook zeer puur denk ik, zoals jij het zegt!

En over Trulli werd er gesproken in dat stukje dat Canvas eens voor de race heeft uitgezonden, over de fysieke trainingen van rijders. Er werd gezegd dat Jarno Trulli soms halve marathons loopt en zo, maar dat hij zijn bovenlichaam niet goed traint. En dan krijg je dat natuurlijk...