Porsche rijders gaan het vaakst vreemd.

Gestart door Martin, 26 mei 2004 - 21:26:17

« vorige - volgende »

Martin

Mannen met een Porsche gaan vaker vreemd dan andere automobilisten. Ruim 2250 mannen en vrouwen werden ondervraagd door een weekblad en bijna de helft van de Porsche-eigenaren bleek wel eens een avontuurtje buiten de deur te hebben gehad.



BMW-rijders eindigden op de tweede plaats, Ford-eigenaren op de derde. Vrouwen die overspel plegen rijden vooral in een Audi, ook hier gevolgd door BMW.

Opel-rijders, hoe kan het ook anders, kwamen, zowel bij de mannen als de vrouwen, uit de bus als de meest betrouwbare echtelieden.

Eric

logisch he Martin...meestal rijden er macho´s in een Porsche of een BMW...wat ik minder begrijp is die plek van Ford :?:

JVA

Citaat van: ericlogisch he Martin...meestal rijden er macho´s in een Porsche of een BMW...wat ik minder begrijp is die plek van Ford :?:

Thanks  :wink: [/b]

Martin

Citaat van: ericlogisch he Martin...meestal rijden er macho´s in een Porsche of een BMW...wat ik minder begrijp is die plek van Ford :?:

Aan de kentekenplaat van de Porsche te zien is het een USA onderzoek.
Dus een Ford Mustang rijder :?:  :?:  :?:

Eric

Citaat van: JVA
Citaat van: ericlogisch he Martin...meestal rijden er macho´s in een Porsche of een BMW...wat ik minder begrijp is die plek van Ford :?:

Thanks  :wink: [/b]

goed lezen hé Joske... :lol:  :wink:

JVA

Citaat van: eric
Citaat van: JVA
Citaat van: ericlogisch he Martin...meestal rijden er macho´s in een Porsche of een BMW...wat ik minder begrijp is die plek van Ford :?:

Thanks  :wink: [/b]

goed lezen hé Joske... :lol:  :wink:

Oef... :lol:  :lol:

Eric

Citaat van: JVA
Citaat van: eric
Citaat van: JVA
Citaat van: ericlogisch he Martin...meestal rijden er macho´s in een Porsche of een BMW...wat ik minder begrijp is die plek van Ford :?:

Thanks  :wink: [/b]

goed lezen hé Joske... :lol:  :wink:

Oef... :lol:  :lol:

De vraag is nu...hoort ge bij de minderheid of de meerderheid?  :lol:  :lol:  :lol:  :wink:

McChouffe

Citaat van: ericlogisch he Martin...meestal rijden er macho´s in een Porsche of een BMW...wat ik minder begrijp is die plek van Ford :?:

De GT40 natuurlijk  :D

His leaving marks the end of an era in motor racing that he has defined by his mere presence.

JVA

Citaat van: eric
Citaat van: JVA
Citaat van: eric
Citaat van: JVA
Citaat van: ericlogisch he Martin...meestal rijden er macho´s in een Porsche of een BMW...wat ik minder begrijp is die plek van Ford :?:

Thanks  :wink: [/b]

goed lezen hé Joske... :lol:  :wink:

Oef... :lol:  :lol:

De vraag is nu...hoort ge bij de minderheid of de meerderheid?  :lol:  :lol:  :lol:  :wink:

Gelukkig bij de minderheid.
Maar de laatste tijd breng ik veel meer tijd door op dit hier en niet in mijn wagen...
http://www.granvillebikes.com/GranVilleBikes/Portals/57ad7180-c5e7-49f5-b282-c6475cdb7ee7/G-Racer013.gif  8)

Alan Blues

Martin, schrijven ze iets over Trabant? ;)

Martin

Citaat van: Alan BluesMartin, schrijven ze iets over Trabant? ;)

Ik denk dat Eric hem voor € 50.00 heeft ingeruild voor de Saab :cry:  :cry:  :cry:

Eric

@ Jos, één ding weet je zeker met die fiets...hij zal je minder in de steek laten dan je Beemer.  :lol:  :lol:  :wink:

@ Alan en Martin, jullie hebben het door...zaken doen hé :lol:  :wink: