Wat moet er toch worden van Ralf?

Gestart door Tim C, 20 mei 2004 - 03:32:58

« vorige - volgende »

Wat gebeurt er met Ralf?

Hij gaat naar Toyota
17 (38.6%)
Hij blijft bij Williams
2 (4.5%)
Hij trekt naar een ander team (welk)
5 (11.4%)
www.vdab.be ;)
20 (45.5%)

Totaal aantal stemmen: 36

Poll gesloten: 20 mei 2004 - 03:32:58

unknown

T laatste is een goeie optie. :D

The Iceman

Ralf heeft gewoon in het begin van zijn racecarriere geluk gehad met zijn achternaam, anders had hij nooit in een Williams F1 gezeten denk ik. Zijn achternaam bezorgt hem sinds enige tijd veel meer narigheid omdat hij steeds wordt vergeleken met grote broer die de pannen van het dak rijdt met zijn Ferrari terwijl klein broertje Ralf de ene blunder achter de andere maakt en meer met zichzelf en zijn toekomst in F1 bezig is dan zich op de race te concentreren. Ralf kan af en toe schitteren ( vorig jaar op de Nurburgring en in Magny Cours ) en dikwijls verschrikkelijk slecht rijden zoals hij nu al bijna het ganse seizoen aan het doen is. Ik weet niet dat Toyota een goede zet doet om hem in huis te halen ?

Q-Racerke

Fout, alledrie fout !!!

Zowel unknown als Toyota als zijn vrouw.
Niet je buggy, geen auto en geen huurauto laten besturen.

:P  :P
--------------------------
Racing is in my blood,
it's part of me,
it's part of my life.

Q-Racerke

--------------------------
Racing is in my blood,
it's part of me,
it's part of my life.

Supermariobros

Citaat van: Q-RacerkeFout, alledrie fout !!!

Zowel unknown als Toyota als zijn vrouw.
Niet je buggy, geen auto en geen huurauto laten besturen.

:P  :P

Een step is misschien een goede oplossing?  :lol:  :lol:  :lol:

Q-Racerke

--------------------------
Racing is in my blood,
it's part of me,
it's part of my life.

Tim C

Stepracing, misschien iets voor hem?

Q-Racerke

Ik denk het wel maar zorg voor een degelijke beveiliging van bomen, gevels en troittoirranden... anders doet hij zich pijn en heeft zijn vrouwke ineens twee huilende baby's.... . Baby's had ze al.  :P  :wink:
--------------------------
Racing is in my blood,
it's part of me,
it's part of my life.

Bjorn

Citaat van: ericIk heb de laatste optie gekozen...gewoon omdat ik de naam Schumacher beu ben  :lol:  :wink:
Ik heb ook voor die laatste gekozen, gewoon omdat ik het een leuke optie vond! Maar ik denk dat Toyota de meest waarschijnlijke overstap zal zijn van Ralf. En dan hoogstwaarschijnlijk einde van zijn 'carrière'  :)
De Mens: In Het Gras![/color]

Tim C

Ralf zou over minder dan een week zijn beslissing bekend maken :)

Q-Racerke

Ik ga er niet van wakker liggen, ik zou het allesinds écht jammer vinden als hij in de F1 mag blijven. Want naast zijn vreselijk slechte optreden op de baan heeft hij naast de baan sinds 2002 de arrogantie van zijn broer gekregen.
--------------------------
Racing is in my blood,
it's part of me,
it's part of my life.

razzle_dazzle

Citaat van: Q-RacerkeIk ga er niet van wakker liggen, ik zou het allesinds écht jammer vinden als hij in de F1 mag blijven. Want naast zijn vreselijk slechte optreden op de baan heeft hij naast de baan sinds 2002 de arrogantie van zijn broer gekregen.

:roll:

Tim C

Alleen heeft de ander 75 kleine en 6 grote redenen om arrogant over te komen ;)

Q-Racerke

Ehm nee, naast de baan is een mens evenveel als een ander dan doet het er niet toe of ie iemand vermoord heeft, koning is of weet ik wat behaald of gedaan heeft. Dan ben je ofwel sympathiek, arrogant of ne rare.
--------------------------
Racing is in my blood,
it's part of me,
it's part of my life.

Raikkie

Citaat van: Q-RacerkeEhm nee, naast de baan is een mens evenveel als een ander dan doet het er niet toe of ie iemand vermoord heeft, koning is of weet ik wat behaald of gedaan heeft. Dan ben je ofwel sympathiek, arrogant of ne rare.
Maar hoe kan jij nu weten of Ralf sympathiek is of niet ?  :roll:  Heb je er al ooit een gesprek mee gehad ofzo ? Of kreeg je er als hysterische fan geen handtekening van ?