Duel der lage landen

Gestart door razzle_dazzle, 19 mei 2004 - 12:40:13

« vorige - volgende »

Wie wint het duel der lage landen?

België
6 (28.6%)
Nederland
12 (57.1%)
Draw
3 (14.3%)

Totaal aantal stemmen: 16

Poll gesloten: 29 mei 2004 - 12:40:13

bradge

de best betaalde voetballer in belgië is gdb.

Trouwens ik weet tenminste dat ik een voor een ploegje ben. Veel brugge supporters weten dat niet precies of zij met de groten kunnen wetijveren :roll:

zoklein is kvm trouwens niet, er zijn niet veel ploegen die een ex-sunderland speler in hun rangen hebben en die genoemd worden op de site van liverpool als de kandidaat voor 1 van hun spelers.

Trouwens wie was de laatste Belgische ploeg die een Europese beker pakte? Juist ja mijn kleine ploegje :roll:

ff off-topic:
Chester City are expected to complete the signing of Liverpool youngster Stephen Vaughan later today.
The 19 year old defender was also being targeted by Belgian side KV Mechelen and Norwegian outfit Viking Stavanger but Chester boss Mark Wright has persuaded the Merseyside born player to sign in at the Deva Stadium.

"I have seen the player on a number of occasions, and I had to persuade his father that it would be a beneficial move for the lad and this football club," said Wright.

"He's got something about him, and I know we can teach him a lot. He has had a fabulous grounding with Steve Heighway, but here he will be treated just like any other young player in the squad and will be selected on merit, when I am convinced that he can do in a Chester shirt what I have seen him do in the Liverpool kit."

Vaughan, son of Chester chairman Stephen Vaughan, made 33 appearances for Liverpool's reserves and is expected to sign a three year deal with the third division outfit.
Het falen van de Walen is duidelijk.Het Vlaams-nationalisme: De Oplossing.

Mikacouli

Citaat van: bradgede best betaalde voetballer in belgië is gdb.

Trouwens ik weet tenminste dat ik een voor een ploegje ben. Veel brugge supporters weten dat niet precies of zij met de groten kunnen wetijveren :roll:

Ik ben voor Brugge sinds ik geboren ben dus je moet me niks leren over Brugge. En oja, wij kunnen wedijveren met grote ploegen, nie wat we van iedereen kunnen verwachten. Maar het zijn dan oko twee verschillende clubs. Maar zeggen dat Simons niks waard is vind ik toch wel hilarisch. Heb ik nog nooit iemand horen zeggen.

bradge

Citaat van: Mikacouli
Citaat van: bradgede best betaalde voetballer in belgië is gdb.

Trouwens ik weet tenminste dat ik een voor een ploegje ben. Veel brugge supporters weten dat niet precies of zij met de groten kunnen wetijveren :roll:

Ik ben voor Brugge sinds ik geboren ben dus je moet me niks leren over Brugge. En oja, wij kunnen wedijveren met grote ploegen, nie wat we van iedereen kunnen verwachten. Maar het zijn dan oko twee verschillende clubs. Maar zeggen dat Simons niks waard is vind ik toch wel hilarisch. Heb ik nog nooit iemand horen zeggen.

u verdraait hier weer volledig mijn woorden, ik heb gezegd dat simons moet spelen in een team dat draait of dat hij anders mee wegzakt :roll:
En geloof mij maar, jullie kunnen niet wedijveren met de groten zelfs niet met anderlecht :twisted:
Het falen van de Walen is duidelijk.Het Vlaams-nationalisme: De Oplossing.

razzle_dazzle

OK ff de gemoederen bedaren... ik snap ten eerste al niet waarom dit een gevecht Simons-Bisconti moet worden?

Aangezien Bisconti als verdedigende middelvelder wordt uitgespeeld moet hij de concurrentie aan met Clement...Clement haalt steeds een hoog niveau, haalt de nationale ploeg niet het vereiste niveau dan is hij de eerste om de tomahawk boven te halen en zich dubbel te plooien dus zijn basisplaats zou niet ter discussie mogen staan. Indien hij toch zijn niveau niet zou halen is Bisconti de ideale vervanger, zelfde type ook een echte knokker.

Wat betreft Simons: deze jongen is door onze voormalige bondscoach Waseige nog een rang naar achter geschoven omwille van zijn sterke verdedigende kwaliteiten. Dat Antheunis en nu ook Brugge hiermee verder gaan bewijst genoeg. Simons ging met Brugge mee ten onder maar hij vocht nog steeds als een leeuw en bleef van groot belang. Akkoord hij heeft ook al foutjes gemaakt maar vergeet niet dat Kompany nb. het grote wonderkind dit ook nog vrij regelmatig doet. Trouwens als Standard-supporter heb ik na de winterstop Bisconti ook vaak ten onder zien gaan.

En om de Nederlanders nu ff te jennen: Kennen jullie deze spelers nog? :P



bradge

Ik blijf erbij, ik schat iemand die naar dortmund en nog enkele Engelse ploegen mag (bisconti) hoger in dan simons en iemand die meekan in de Scotse competitie (valgaeren en bisconti vroeger eigenlijk ook) hoger in dan Simons. :roll:

Ik schat trouwens Bisconti zeker hoger in dan Bisconti.
Het falen van de Walen is duidelijk.Het Vlaams-nationalisme: De Oplossing.

Mikacouli

Citaat van: bradge
En geloof mij maar, jullie kunnen niet wedijveren met de groten zelfs niet met anderlecht :twisted:

En Milan is niks voor u. Trouwens, 4/6 tegen Anderlecht is ook niet slecht volgens mij. Als we die slechte henronde niet hadden dan waren we kampioen. Ben ik van overtuigd. Dus hou uw commentaar voor u eigen. Ik heb het gevoel dat je voor twee ploegen bent. KVM en RSCA. Zie je zo aan je posts.

CitaatIk blijf erbij, ik schat iemand die naar dortmund en nog enkele Engelse ploegen mag (bisconti) hoger in dan simons en iemand die meekan in de Scotse competitie (valgaeren en bisconti vroeger eigenlijk ook) hoger in dan Simons.  

Ik schat trouwens Bisconti zeker hoger in dan Bisconti.
???? :roll:

Daarom dat Brugge Extra miljoenen heeft moeten geven aan Simons of hij was ervan door naar een grote ploeg. zegt genoeg. Eerst een beetje INFORMEREN kan geen kwaad. :roll:

Simons heeft het gewoon in zijn bloed. Voor mij een van de beste Belgische verdedigers. Zegt genoeg dat hij in bij de Rode Duivels in de basis staat. En hij zal er nog heel lang staan.

En kom dus niet af dat Brugge niet kan wedijveren met de grootste ploegen. We zijn verder geraakt dan Anderlecht.Vergeet dat niet!!
En je mag twee keer raden wie vorig jaar kampioen was.juist ja, in het geval je dat niet wist, het was Brugge.

bradge

Ik ben voor standard en brugge 8)
Het falen van de Walen is duidelijk.Het Vlaams-nationalisme: De Oplossing.

Mikacouli

Citaat van: bradgeIk ben voor standard en brugge 8)

Yeah right. En ik moet dat geloven. Eerst zit je Brugge de grond in te boren en dan kom je af dat je voor Brugge supportert. Komt niet geloofwaardig over Bradge.

Ramses

Heren,

We hebben het hier over het duel Nederland - België...

Zonder twijfel is de lokale seniorenploeg de ploetg met de grootste talenten in.

Doefie

Citaat van: RamsesHeren,

We hebben het hier over het duel Nederland - België...

Zonder twijfel is de lokale seniorenploeg de ploeg met de grootste talenten in.

Inderdaad, het cafeploegske hier in Zaventem krioelt van de talenten  :wink: tooghangen, wel te verstaan.

razzle_dazzle

Sonck moet afhaken en werd in de selectie vervangen door Kevin Vandenbergh. Meteen goed voor zijn eerste selectie. Logische keuze lijkt me aangezien Mpenza pas meldde dat hij open staat voor een terugkeer + hij is pas getrouwd met z'n knap wijfie  :wink:

razzle_dazzle

Opstelling België:

Peersman, Deflandre, Kompany, Simons, Dheedene, Bisconti, Vermant, Clement, Goor, M.Mpenza, Buffel

Opstelling Nederland(vermoedelijk):

Van der Sar, Heitinga, Stam, Bouma, Van Bronckhorst, Sneijder, Cocu, Seedorf, Zenden, Van Hooijdonck, Kluivert.

Mbo Mpenza neemt de plaats van de geblesseerde Sonck dus in. Een niet zo onlogische keuze aangezien Antheunis voor de ervaring en explosiviteit van Mbo kiest, anderzijds wel onlogisch omdat Mbo onder nationale ploeg normaal op de rechterflank speelt. Bovendien is Pieroni topschutter van België terwijl Mbo zijn teller nog steeds op 0 staat.
Bisconti zal op de rechterflank beginnen: begrijpelijk aangezien we tegen Nederland allereerst een stevige organisatie moeten hebben en hun flanken zoveel mogelijk moeten lam leggen maar anderzijds is Bisconti een centrale verdedigende middenvelder terwijl Dufers speelstijl veel meer op die van Mpenza lijkt... afwachten dus!

Wat me bij de Nederlanders opvalt is dat ze toch niet zoveel jonkies aan de aftrap laten verschijnen, zij opteren duidelijk ook voor ervaring. Want van de ploeg die nu opgesteld staat, speelt 80 % toch ook al enkele jaren bij Oranje.

Ik hoop op een leuke wedstrijd met veel goals en spanning en natuurlijk ook fairplay.

:wink:

RadioActiveMan

Dufer had op rechts een basisplaats verdiend. Waaro Peersman in doel staat en Lammens niet begrijp ik ook niet. Lemmens wordt geroemd in Spanje en zou zowat de belangrijkste speler zijn geweest in het behoud van zijn club Espanyol. Aimé toch, foei foei foei

Jasper

Gisteren op het VRT-nieuws werd gezegd dat Peersman bij de rust vervangen wordt door Lemmens... gelijke kansen dus. ;)

Wanner aftrap?

Mikacouli

Citaat van: JasperGisteren op het VRT-nieuws werd gezegd dat Peersman bij de rust vervangen wordt door Lemmens... gelijke kansen dus. ;)

Wanner aftrap?

Ze gaan er een amateurswedstrijd van maken de Belgen.
De eerste helft mag jij eens spelen,de andere helft jij eens. :roll:

Antheunis is goe bezig.
Onder wasseige haalden we tenminste nog successen. :roll: