Voor wie naar Brugge gaat dit weekend!

Gestart door Mikacouli, 10 mei 2004 - 19:34:03

« vorige - volgende »

Mikacouli

CitaatMerci Dany !
door Skin op maandag 10 mei 2004 om 10:26
Nu zaterdag nemen we afscheid van een blauw-zwart monument. De laatste thuiswedstrijd van ons "slot op de deur" Dany Verlinden.
Traantjes zullen vloeien, want laat ons eerlijk zijn, je het Club-doel voorstellen zonder good-old Dany erin, het valt niet mee.
Jarenlange trouwe dienst, magistrale saves ... Dany verdient een mooi afscheid. Dat dit net kan en mag tegen de ploeg waar hij in eerste klasse begon, is een heel leuk extraatje. We roepen meteen ook iedereen op om samen met de Lierse-supporters Dany het mooist mogelijke afscheid te gunnen. Steek dus aub al je positieve kracht in het uitzwaaien van onze goalie ipv aan een negatief betoog aan de problemen van Lierse.

Naast de acties die al gepland worden moet dit ook een ode van de gewone supporter aan Dany worden.
Daarom vragen we aan jullie allemaal om jullie blijk van respect aan Dany te tonen.
Breng massaal spandoeken mee en hang die voor de wedstrijd overal op in het Jan Breydel.
Aan (ex-) doelwachters vragen we om nieuwe of oude keepershandschoenen mee te brengen om hiermee Dany op gepaste wijze mee uit te wuiven.
Koop desnoods massaal stimorol, wees ludiek.

Laten we er samen een mooi en ontroerend afscheid van maken. Dany verdient dit!
Merci Dany !

Komaan mensen, doen he. Hij verdient het maar al te goed.

Racegirl

:(  :(  :(  :(
Ik kan niet gaan  :cry:  :cry:
You shoot me in a dream, you better wake up and apologize.

Jasper

Conclusie:

Hou je niet bezig met het behoud van een kampioen van 7 jaar geleden in eerste klasse, een kampioen die 7 jaar geleden toch onze club maar op de tweede plaats zwierde en nu onrechtvaardig een degradatie naar vierde dreigt te krijgen, nee, hou je bezig met de laatste match van een speler in onze club.

Want dat staat er toch... Is er dan niemand van de supporters van de grote clubs die Lierse in eerste wil houden?

Mikacouli

Citaat van: JasperConclusie:

Hou je niet bezig met het behoud van een kampioen van 7 jaar geleden in eerste klasse, een kampioen die 7 jaar geleden toch onze club maar op de tweede plaats zwierde en nu onrechtvaardig een degradatie naar vierde dreigt te krijgen, nee, hou je bezig met de laatste match van een speler in onze club.

Want dat staat er toch... Is er dan niemand van de supporters van de grote clubs die Lierse in eerste wil houden?

Heeft eigenlijk maar weinig te maken met Lierse. Wat moeten we doen, Lierse laten winnen? Nee toch, er is maar weinig wat we kunnen doen.
Trouwens, er staat
CitaatSteek dus aub al je positieve kracht in het uitzwaaien van onze goalie ipv aan een negatief betoog aan de problemen van Lierse.

bradge

Waarom een ploeg met een pattatenveld, een ploeg waarvan de voorzitter (of wat doet Vets daar eigenlijk) er in is geslaagd als enige zijn eigen leugens te geloven, een ploeg die zo incorrect is supporters met een fancard van westerlo binnen te laten en die met een fancard van kv niet op de match lierse-heusden-zolder, geef mij is 1 reden waarom deze boeren in eerste moeten blijven?
Voor diegenen die het incorrect vinden om enig leedvermaak te hebben met Lierse, nog eens even de volgende feiten:

1. Lierse pakt een onze trainer af (EF) die al had getekend
2. KV gaat in vereffening: Lierse lacht eens goed met KV, en roept vanuit de hoogte dat dit hen niet kan overkomen
3. Volgens Lierse zullen zij door onze vereffening supporters bijwinnen: een grotere belediging voor ons, Kakkers, bestaat er niet
4. Ten gevolge van de vereffening kaapt Lierse onze beste jeugdspelers weg
5. KV heeft het niet onder de markt in derde, wat leidt tot hilariteit bij de boeren
6. KV trekt RVDV aan, Lierse schreeuwt moord en brand terwijl er niks aan de hand is aangezien RVDV nog niks had getekend (zie 1)
7. Lierse verkrijgt zijn licentie, terwijl niemand dat nog voor mogelijk hield, ze redden de meubelen met een dubieus afbetalingslan
8. Gerechtigheid geschiedt: de licentie wordt ingetrokken, en prompt verdenkt Lierse KV en notabene Aalst van complotten.

Daarom zingen we eensgezint wij wuiven de boeren uit, welkom in de hel van derde klasse.

ps @bruggesupporters: moegen mechelen supporters met een mechelen)fancard wel binnen zaterdag?
Het falen van de Walen is duidelijk.Het Vlaams-nationalisme: De Oplossing.

Jasper

1: Elk kind weet dat Lierse en Westerlo een goede relatie hebben met elkaar.

2: Voor die reden die je me vroeg: beter lezen, misschien een bril aanschaffen.

3: Die jeudspelers, is dat geen normale zaak?

4: Lierse verkrijgt zijn licentie, wat normaal is als alle andere teams uit eerste hun licentie krijgen.

5: Welke gerechtigheid? Een licentie afnemen wegens een administratieve fout? Kom nu zeg...


En nee, ik heb nooit leedvermaak gehad met de Kakkers, geloof me. Dus op mij hoef je je niet af te reageren. Enneh, als er nog eersteklassematchen op dat patattenveld gespeeld moeten worden, is het niet echt praktisch om een nieuw veld te gaan zaaien he...

Jasper

Citaat van: Mikacouli
Citaat van: JasperConclusie:

Hou je niet bezig met het behoud van een kampioen van 7 jaar geleden in eerste klasse, een kampioen die 7 jaar geleden toch onze club maar op de tweede plaats zwierde en nu onrechtvaardig een degradatie naar vierde dreigt te krijgen, nee, hou je bezig met de laatste match van een speler in onze club.

Want dat staat er toch... Is er dan niemand van de supporters van de grote clubs die Lierse in eerste wil houden?

Heeft eigenlijk maar weinig te maken met Lierse. Wat moeten we doen, Lierse laten winnen? Nee toch, er is maar weinig wat we kunnen doen.
Trouwens, er staat
CitaatSteek dus aub al je positieve kracht in het uitzwaaien van onze goalie ipv aan een negatief betoog aan de problemen van Lierse.

Nee ik zeg niet dat jullie Lierse moeten laten winnen. ;)

Ik zeg gewoon dat ik het raar vind dat er geen positieve kracht naar Lierse mag gaan terwijl zij dat op dit moment veel beter kunnen gebruiken dan Dany Verlinden, voor wie ik trouwens ook een torenhoog respect heb!

Maar wat bedoel je met die "er staat trouwens..."?

Mikacouli

Citaat van: Jasper
Citaat van: Mikacouli
Citaat van: JasperConclusie:

Hou je niet bezig met het behoud van een kampioen van 7 jaar geleden in eerste klasse, een kampioen die 7 jaar geleden toch onze club maar op de tweede plaats zwierde en nu onrechtvaardig een degradatie naar vierde dreigt te krijgen, nee, hou je bezig met de laatste match van een speler in onze club.

Want dat staat er toch... Is er dan niemand van de supporters van de grote clubs die Lierse in eerste wil houden?

Heeft eigenlijk maar weinig te maken met Lierse. Wat moeten we doen, Lierse laten winnen? Nee toch, er is maar weinig wat we kunnen doen.
Trouwens, er staat
CitaatSteek dus aub al je positieve kracht in het uitzwaaien van onze goalie ipv aan een negatief betoog aan de problemen van Lierse.

Nee ik zeg niet dat jullie Lierse moeten laten winnen. ;)

Ik zeg gewoon dat ik het raar vind dat er geen positieve kracht naar Lierse mag gaan terwijl zij dat op dit moment veel beter kunnen gebruiken dan Dany Verlinden, voor wie ik trouwens ook een torenhoog respect heb!

Maar wat bedoel je met die "er staat trouwens..."?

Je moet wel verstaan dat Dany ons nu wel meer interesseert dan Lierse. Is normaal. Dany heeft zoveel voor ons gedaan. Je kan het niet opnoemen . Tjah, antwerpen zal ook degraderen, ik zal er ok geen traan om laten. Het laat me eigenlijk wel een beetje koud. Voor mij staat dany nu op de eerste plaats en dat zal ie wel doorhebben zaterdag.

bradge

Citaat van: Jasper1: Elk kind weet dat Lierse en Westerlo een goede relatie hebben met elkaar.

2: Voor die reden die je me vroeg: beter lezen, misschien een bril aanschaffen.

3: Die jeudspelers, is dat geen normale zaak?

4: Lierse verkrijgt zijn licentie, wat normaal is als alle andere teams uit eerste hun licentie krijgen.

5: Welke gerechtigheid? Een licentie afnemen wegens een administratieve fout? Kom nu zeg...


En nee, ik heb nooit leedvermaak gehad met de Kakkers, geloof me. Dus op mij hoef je je niet af te reageren. Enneh, als er nog eersteklassematchen op dat patattenveld gespeeld moeten worden, is het niet echt praktisch om een nieuw veld te gaan zaaien he...

1) dat is dus totaal naast de kwestie. Waarom westerlo hierbij halen is tussen lierse en kv.
4)zoiets is niet normaal, ik zal straks de boekhouding van lierse is posten, een ploeg met zo veel schulden mag gewoon geen lcentie krijgen.
5)Als er geen geld is kan die secretaris ook niet betalen. Geen administartive fout dus, gewoon geld op.
6)Mogen kv-supporters nu binnen?

ps: er werd gekozen om geen nieuw veld te zaaien daar ze geen geld hiervoor hadden :roll:
Het falen van de Walen is duidelijk.Het Vlaams-nationalisme: De Oplossing.

Mikacouli

Citaat van: bradge
Citaat van: Jasper1: Elk kind weet dat Lierse en Westerlo een goede relatie hebben met elkaar.

2: Voor die reden die je me vroeg: beter lezen, misschien een bril aanschaffen.

3: Die jeudspelers, is dat geen normale zaak?

4: Lierse verkrijgt zijn licentie, wat normaal is als alle andere teams uit eerste hun licentie krijgen.

5: Welke gerechtigheid? Een licentie afnemen wegens een administratieve fout? Kom nu zeg...


En nee, ik heb nooit leedvermaak gehad met de Kakkers, geloof me. Dus op mij hoef je je niet af te reageren. Enneh, als er nog eersteklassematchen op dat patattenveld gespeeld moeten worden, is het niet echt praktisch om een nieuw veld te gaan zaaien he...

1) dat is dus totaal naast de kwestie. Waarom westerlo hierbij halen is tussen lierse en kv.
4)zoiets is niet normaal, ik zal straks de boekhouding van lierse is posten, een ploeg met zo veel schulden mag gewoon geen lcentie krijgen.
5)Als er geen geld is kan die secretaris ook niet betalen. Geen administartive fout dus, gewoon geld op.
6)Mogen kv-supporters nu binnen?

ps: er werd gekozen om geen nieuw veld te zaaien daar ze geen geld hiervoor hadden :roll:

Het gaat hier nu echt niet over Lierse of de KV. Totaal naast de kwestie. Dit is een topic over dany verlinden!

bradge

Mijn ps en mijn 6 gingen over club en ik kreeg geen antwoord.
zal een topic openen waarin ik meteen ook de boekhouding zet :wink:
Het falen van de Walen is duidelijk.Het Vlaams-nationalisme: De Oplossing.

razzle_dazzle

Dany verdient idd een waardig afscheid. Ben nooit echt een grote fan van de eeuwig 'sjiekende' keeper geweest maar ik kan wel respect voor hem opbrengen. Hij heeft toch een mooie carriere achter de rug met enkele titels en bekers + als oudste doelman ooit in de C.L nog in de hel van San Siro gaan winnen :arrow: Chapeau! Hopelijk kan hij nog eenmaal zijn flitsen voor zijn Brugs publiek tonen. Respect  :!: