Sportresultaten

Gestart door Jasper, 08 mei 2004 - 15:09:07

« vorige - volgende »

Jasper

Doe je jeugdvoetbal en ben je kampioen gespeeld? Is je team Belgisch kampioen rope-skipping, ben je wereldkampioen snooker geworden?

Kortom, als je aan een sportwedstrijd hebt deelgenomen, post je hier achteraf je resultaat. Dat kan van voetbalwedstrijden op zich tot eindklassement en voor alle sporten.

Morgen doe ik nog eens een wedstrijd, ik heb er alle vertrouwen in. Maar ik heb last van mijn linkerknie en ik hoop maar dat dat me niet teveel parten gaat spelen...

Martin

Derde bij het open Nederlands kampioenschap slotracen. (1998)
Vierde bij de 24 uurs teamrace in Le Mans. (slotracen)
Winnaar van een 6 uurs teamrace in Brands Hatch. (slotracen)

jw83

met voetbal kampioen in de D'tjes en in de C'tjes

en met de D'tjes nog een tournooi gewonnen, finale was in het FC Zwolle stadion  8)  maar goed dit is allemaal alweer een jaar of 9 gereden

Jasper

Ik heb goud gehaald vandaag!!!!! :lol: :lol: :D :D 8) :) :)

Mijn tweede medaille ooit, eerste gouden. En ik heb mijn plaatsje in de finale al verzekerd. :lol:

Racegirl

Citaat van: JasperIk heb goud gehaald vandaag!!!!! :lol: :lol: :D :D 8) :) :)

Mijn tweede medaille ooit, eerste gouden. En ik heb mijn plaatsje in de finale al verzekerd. :lol:

Dikke proficiat!!!!!
You shoot me in a dream, you better wake up and apologize.

Martin

Citaat van: JasperIk heb goud gehaald vandaag!!!!! :lol: :lol: :D :D 8) :) :)

Mijn tweede medaille ooit, eerste gouden. En ik heb mijn plaatsje in de finale al verzekerd. :lol:

Als je een vrouw was geweest had ik je op je smoel gekust.
Goed gedaan jochie.

Alan Blues

Proficiat, Jasper!!!!!!
Eindelijk een echte champ op F1pits!!!!

Bjorn

De Mens: In Het Gras![/color]

FerrariMan

Citaat van: Alan BluesProficiat, Jasper!!!!!!
Eindelijk een echte champ op F1pits!!!!

...huh, en ik dan??

Alan Blues

Citaat van: FerrariMan
Citaat van: Alan BluesProficiat, Jasper!!!!!!
Eindelijk een echte champ op F1pits!!!!

...huh, en ik dan??

Wat heb jij dan bereikt? De 100 meter stiepel? WK Amaretto zuipen? ;)

FerrariMan

Citaat van: Alan Blues
Citaat van: FerrariMan
Citaat van: Alan BluesProficiat, Jasper!!!!!!
Eindelijk een echte champ op F1pits!!!!

...huh, en ik dan??

Wat heb jij dan bereikt? De 100 meter stiepel? WK Amaretto zuipen? ;)

Wereld- en Europees kampioen 'wakker worden'...voor zwaargewichten.

Alan Blues

Citaat van: FerrariMan
Citaat van: Alan Blues
Citaat van: FerrariMan
Citaat van: Alan BluesProficiat, Jasper!!!!!!
Eindelijk een echte champ op F1pits!!!!

...huh, en ik dan??

Wat heb jij dan bereikt? De 100 meter stiepel? WK Amaretto zuipen? ;)

Wereld- en Europees kampioen 'wakker worden'...voor zwaargewichten.

:lol:  :lol:  :lol:  :lol:  :lol:  :lol:  :lol:  :lol:  :lol:  :lol:  :lol:  :lol:  :lol:  :lol:

Ik daag je uit!!!!!

Doefie

Voetbal KVK Zaventem (ok, niet beste ploeg maar allee...)
1996-1997: 2de
1997-1998: 8ste
1998-1999: 4de
1999-2000: 10de
2000-2001: kampioen

--> Ben dus kampioen voetbal geworden tijdens het seizoen 2000-2001 (al 3-4 jaar geleden dus)

-5de tijdens de eerste Formula Renault Academy in 2002, 1.5 seconde trager dan de snelste (ik was 15, al de anderen waren 17-18 jaar). Vorig jaar op 0.1 seconde van de finale gestrand  :(

Dees jaar is mijn doelstelling de Formule Renault te halen via de F1-Academy.

Jasper

En sinds gisteren is ook mijn tweede gouden medaille binnen. :D In Scherpenheuvel behaald. :P

In de finale zit ik alleen in mijn categorie. Als ik op de finale nogmaals mijn minimale aantal selectiepunten behaal (dus het aantal punten dat ik moest hebben om in de finale te komen), mag ik naar de "superfinale", en aangezien ik daar dan alleen ben in mijn categorie, neem ik dan de 3de gouden medaille op 3 wedstrijden mee naar huis, 3 op 3 en een hattrick (ik hoop dat de winnaars van de finale een beker krijgen :)). 8) ALS ik mijn selectiepunten opnieuw kan behalen op zaterdag 13 november natuurlijk (als ik geen fouten maak, mag dat geen probleem zijn).

Martin

Citaat van: JasperEn sinds gisteren is ook mijn tweede gouden medaille binnen. :D In Scherpenheuvel behaald. :P

In de finale zit ik alleen in mijn categorie. Als ik op de finale nogmaals mijn minimale aantal selectiepunten behaal (dus het aantal punten dat ik moest hebben om in de finale te komen), mag ik naar de "superfinale", en aangezien ik daar dan alleen ben in mijn categorie, neem ik dan de 3de gouden medaille op 3 wedstrijden mee naar huis, 3 op 3 en een hattrick (ik hoop dat de winnaars van de finale een beker krijgen :)). 8) ALS ik mijn selectiepunten opnieuw kan behalen op zaterdag 13 november natuurlijk (als ik geen fouten maak, mag dat geen probleem zijn).

Goed gedaan jochie, al kon je niet verliezen begrijp ik.

Ik heb eens geteld, 43 bekers en trofeen behaald in het slotracen.
Clucraces 7 x een eerste plaats, Nationaal een 3 plaats, Internationaal een eerste plaats.
En talloze vaantjes voor deelname.