Fase 2: het circuit

Gestart door Q-Racerke, 03 mei 2004 - 17:38:28

« vorige - volgende »

Welk circuit lijkt jou het tofste om eerst op te racen?

FIK Kortrijk
9 (31%)
Extreme Kart
4 (13.8%)
Antwerp Karting
10 (34.5%)
Outdoor circuit Poperinge
6 (20.7%)

Totaal aantal stemmen: 24

Poll gesloten: 03 mei 2004 - 17:38:28

Q-Racerke

Nu even concreet een circuitje kiezen voor ons eerste race-avontuur.
--------------------------
Racing is in my blood,
it's part of me,
it's part of my life.

Alan Blues

Waar is Extreem Kart ook alweer?

Eric

Citaat van: Q-RacerkeNu even concreet een circuitje kiezen voor ons eerste race-avontuur.

Ik wil niet vervelend doen hoor...maar ik heb nog nooit gekart, dus wil ik het jullie besparen om in de weg te rijden, maar als ik kan zal ik zeker afkomen...kwestie van jullie zotte koppen eens te zien hé.  :wink:  :lol:

Bjorn

Als de datum me schikt kom ik zeker. Als het in Kortrijk of Poperinge is. Verder zie ik dat niet meteen zitten.  :)
De Mens: In Het Gras![/color]

KVDracer

Wanneer de datum mij schikt kom ik zeker af, maar ik heb geen zin om naar Poperinge of Kortrijk te rijden. Hierdoor heb ik voor Antwerp karting gekozen.

En Eric, rij gewoon mee voor de fun. Je gaat heus niet in de weg rijden, gisteren heeft er bij ons een meiske voor de eerste maal meegereden en die is gewoon goed op kant gegaan als er een snellere rijder afkwam en dit is het beste wat je kan doen.

Mikacouli

Ik ga voor Kortrijk. De rest is helaas tever voor mij.

@Eric, troost u. Ik heb ook nog maar 1 keer gekart. Moet wel zeggen dat het toen niet slecht was maar kon niet mee met de betere. Dus ook ik zou opzij gaan. Maar doe mee voor de leute anders. :wink:

Doefie

Alan, Extreme Kart is in Herselt.

En Eric, don't worry, der is voor alles nen eerste keer, he.

Ik twijfel tussen Extreme en Poperinge. Extreme omdat het dichterbij is en Poperinge door het outdoor-gedoe dat ik eigenlijk ook wel eens wil doen.

Ferrari 2010

IK kom af zolang het maar in het week-end is, maar weet het wel goed op voorhand te zeggen hé. En liefst ook een beetje overeenstemmend met de treinure, niet te laat dus.

en, waar ligt antwerp karting eigenlijk ergens? tis een outdoor dacht ik toch (dus niet die aan de noorderlaan), kun je die met de trein bereiken  :?  :?
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

Q-Racerke

:idea:  Is er misschien iemand die in de buurt van Bjorn en Mikacouli woont? En die hen kan meenemen... of is de trein nemen tot ergens en jullie dan oppikken een optie voor jullie en iemand anders?

De tweede race kan in Poperinge of Kortrijk worden dan hé... ?!

Het zou gewoon toffer zijn als er zoveel mogelijk mensen mee kunnen doen, dan kunnen we er iets tof rond doen en eventueel er een gewoonte van maken. Dus als iemand ideeën heeft om meer volk van België bij elkaar te krijgen zeg maar... !!
--------------------------
Racing is in my blood,
it's part of me,
it's part of my life.

Eric

Citaat van: Q-Racerke:idea:  Is er misschien iemand die in de buurt van Bjorn en Mikacouli woont? En die hen kan meenemen... of is de trein nemen tot ergens en jullie dan oppikken een optie voor jullie en iemand anders?

De tweede race kan in Poperinge of Kortrijk worden dan hé... ?!

Het zou gewoon toffer zijn als er zoveel mogelijk mensen mee kunnen doen, dan kunnen we er iets tof rond doen en eventueel er een gewoonte van maken. Dus als iemand ideeën heeft om meer volk van België bij elkaar te krijgen zeg maar... !!

Als Björn Mikacouli meebrengt naar hier zal ik die twee wel meebrengen...tenminste als ze willen meerijden.  :wink:

Ramses

Als Eric dan nog een plaatsje in zijn halve limo heeft voor mij, dan kom ik ook 8)

Bjorn

Citaat van: eric
Citaat van: Q-Racerke:idea:  Is er misschien iemand die in de buurt van Bjorn en Mikacouli woont? En die hen kan meenemen... of is de trein nemen tot ergens en jullie dan oppikken een optie voor jullie en iemand anders?

De tweede race kan in Poperinge of Kortrijk worden dan hé... ?!

Het zou gewoon toffer zijn als er zoveel mogelijk mensen mee kunnen doen, dan kunnen we er iets tof rond doen en eventueel er een gewoonte van maken. Dus als iemand ideeën heeft om meer volk van België bij elkaar te krijgen zeg maar... !!

Als Björn Mikacouli meebrengt naar hier zal ik die twee wel meebrengen...tenminste als ze willen meerijden.  :wink:

Dat is inderdaad een goede vraag...  :wink:  :lol:  :lol:  :lol:  :lol:
De Mens: In Het Gras![/color]

Eric

Citaat van: RamsesAls Eric dan nog een plaatsje in zijn halve limo heeft voor mij, dan kom ik ook 8)

No problem, ik heb anders nog een grote koffer hoor  :lol:  :wink:

@ Björn, zijt ge nog steeds niet verlost van dat trekhaaksyndroom? :lol:  :wink:

Bjorn

Citaat van: eric
Citaat van: RamsesAls Eric dan nog een plaatsje in zijn halve limo heeft voor mij, dan kom ik ook 8)

No problem, ik heb anders nog een grote koffer hoor  :lol:  :wink:

@ Björn, zijt ge nog steeds niet verlost van dat trekhaaksyndroom? :lol:  :wink:
Tjonge jonge toch, ik ben het nog steeds aan't verwerken...  :roll:  :wink:  :lol:  :lol:
De Mens: In Het Gras![/color]

unknown

Citaat van: DoefieF1

Ik twijfel tussen Extreme en Poperinge. Extreme omdat het dichterbij is en Poperinge door het outdoor-gedoe dat ik eigenlijk ook wel eens wil doen.
Pak dan Antwerp Kart, da's outdoor. :wink: En dichterbij dan Poperinge.