Fase 2: het circuit

Gestart door Q-Racerke, 03 mei 2004 - 17:38:28

« vorige - volgende »

Welk circuit lijkt jou het tofste om eerst op te racen?

FIK Kortrijk
9 (31%)
Extreme Kart
4 (13.8%)
Antwerp Karting
10 (34.5%)
Outdoor circuit Poperinge
6 (20.7%)

Totaal aantal stemmen: 24

Poll gesloten: 03 mei 2004 - 17:38:28

Q-Racerke

Voor jou misschien dichterbij maar voor de andere 9 miljoen Belgen niet hé!! Voorlopig lijkt Antwerp Kart het wel te halen.
Het is toch al interessant te zien dat we met een twintigtal zullen zijn. Natuurlijk mag iedereen vrienden/vriendinnen meebrengen hé! Na het weekend zullen we een datum vastleggen en het aantal deelnemers bekijken als we weten waarnaartoe.
--------------------------
Racing is in my blood,
it's part of me,
it's part of my life.

unknown

Citaat van: Q-RacerkeVoor jou misschien dichterbij maar voor de andere 9 miljoen Belgen niet hé!! Voorlopig lijkt Antwerp Kart het wel te halen.
Het is toch al interessant te zien dat we met een twintigtal zullen zijn. Natuurlijk mag iedereen vrienden/vriendinnen meebrengen hé! Na het weekend zullen we een datum vastleggen en het aantal deelnemers bekijken als we weten waarnaartoe.
Voor mij is AK verre van t dichtstbij. Extreme is maar een kwartierke rijden voor mij. :wink: En voor AK ben k al 40min onderweg.

Ferrari 2010

Weet er nu iemand of er daar in de buurt een trein stopt? Met de trein rijden is voor mij geen probleem, maar ik ga dan niet nog een uur wandelen en de weg kwijt geraken.
Dus, weet iemand of daar een trein stopt?
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

unknown

De dichtstbijzijnde trein, zal Antwerpen Berchem zijn en vandaar met de bus ofzo.

Q-Racerke

Schumi, ik zal u wel komen afhalen aan t station dan hoor, als je weet welk station en welk uur. Geen prob.
--------------------------
Racing is in my blood,
it's part of me,
it's part of my life.

Tim C

Citaat van: unknownDe dichtstbijzijnde trein, zal Antwerpen Berchem zijn en vandaar met de bus ofzo.
Antwerpen Centraal en dan bus 31 (denk ik)

McChouffe

Citaat van: Tim C
Citaat van: unknownDe dichtstbijzijnde trein, zal Antwerpen Berchem zijn en vandaar met de bus ofzo.
Antwerpen Centraal en dan bus 31 (denk ik)

Klopt.

His leaving marks the end of an era in motor racing that he has defined by his mere presence.

Mikacouli

Wat wordt het nu.
En vooral, wanneer?
Antwerpen moet wel te doen zijn. Ik zal wel kijken voor vervoer. Dat moet wel lukken. Hopelijk ben ik dan die datum wel vrij.

Tim C

iets centraler dan dan antwerpen is er in vlaanderen niet :lol:

Q-Racerke

:shock:  :?  :lol:
<kuch>
--------------------------
Racing is in my blood,
it's part of me,
it's part of my life.

sledge

Mischien is het idee voor de mensen die met de trein komen ofzo om samen in een station (Antwerpen Berchem?) af te spreken. Als er dan enkele goeie zielen zijn die de treinreizigers willen komen afhalen...
t' is maar een voorstel hé :p
Ik leef ook nog (een (heel klein) beetje)

Ferrari 2010

Citaat van: sledgeMischien is het idee voor de mensen die met de trein komen ofzo om samen in een station (Antwerpen Berchem?) af te spreken. Als er dan enkele goeie zielen zijn die de treinreizigers willen komen afhalen...
t' is maar een voorstel hé :p
Q-racerke is al een van die goeie zielen, maar, met hoeveel gaan we dan eigenlijk uiteindelijk zijn?
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

Q-Racerke

Der kunnen nog altijd twee dagen mensen stemmen voor een ander circuit hé... nog even geduld mensen.  :wink:
--------------------------
Racing is in my blood,
it's part of me,
it's part of my life.