We are the champions !

Gestart door Raikkonen MASTER, 23 april 2004 - 22:34:32

« vorige - volgende »

Raikkonen MASTER

Moeskroen speelt verdient gelijk tegen Club Brugge.
De match zat het eerste kwartier op slot en Brugge opende de score, een goal van Tim Smolders.
Nadien kwam Brugge er niet meer uit, veel fouten op het veld, maar Moeskroen kon met het overwicht niets doen.
Na de rust hetzelfde beeld, en 2 minuten voor tijd maakt Van Der Heyden een heel domme penalty-overtreding. Dany Verlinden was woedend.
Pieroni maakte zijn 26ste goal en zo kan Brugge niet meer bij Anderlecht komen.
Als Standard morgen wint van Heusden-Zolder kan het op 2 punten komen van Club, dat volgend weekend dé topper speelt om het 2de CL-ticket.
Als Standard dan kan winnen staat het 1 punt voor op Club, maar zo ver is het nog niet.

Anderlecht kampioen, na een zeer zwakke beurt van Club tegen en gemotiveerd Moeskroen.

En dan nu terug over naar de studio ;)

Mikacouli

Pfff, in de 89ste minuut nog een penalty krijgen. amai. :roll:
euh, moeskroen had geen overwicht. Club ving ze goed op. tot die stomme fout.

Proficiat aan de anderlecht fans....

Raikkonen MASTER

Goed opvangen?  :?
Brugge kreeg geen kansen meer de 2de helft, buiten helemaal op het einde van de 2de helft.
Moeskroen kon ook niet drukken, maar een overwinning van Moeskroen had zelfs niet onverdiend geweest...
Geen al te beste match van de Brugse verdediging, Simons zat in een dipje...

Raikkonen MASTER

Wie gaat deze avond?



Ik kan jammer genoeg niet, moet blokken voor de examens in juni :(

Mikacouli

Citaat van: Raikkonen MASTERWie gaat deze avond?



Ik kan jammer genoeg niet, moet blokken voor de examens in juni :(

zal op een avondje komen. Allez toe. Profiteer er maar van want het zal nog een hele tijd duren vooraleer je nog eens zal kunnen vieren. 8)  :wink:

razzle_dazzle

Verdiend gelijkspel voor Moeskroen en eigenlijk ook een goede zaak voor het kampioenschap want nu zal de topper tussen Brugge en Standard wellicht beslissend zijn voor een CL ticket. Hoewel we moeten afwachten tot na de match tegen Heusden-Zolder want bij de rouches weet je nooit :roll:.

Racegirl

Proficiat zeker, na een heel ontgoochelend seizoen voor alle Belgische 1ste klassers. Zeker als je de uitslagen bekijkt over het hele seizoen, denk niet dat je kan zeggen dat Anderlecht echt oppermachtig was. Maar ja Brugge en Standard waren nog slechter en hadden dat tikkeltje geluk niet aan hun zijde, dus dan misschien wel verdiend kampioen.

Ik vond het helemaal niet erg dat Brugge gelijk speelde, integendeel, dat was het enige dat ze nog konden doen oml de Anderlecht-supporters geen kampioenenmatch te geven.
Hoewel... misschien hadden ze het anders nog moeilijk, als je ziet hoe de match tegen Lierse is verlopen...
You shoot me in a dream, you better wake up and apologize.

razzle_dazzle

Anderlecht oververdiend kampioen, ze hebben met de vingers in de neus de titel binnengehaald na hun riante voorsprong tijdens de winterstop.
Hun dominantie was na de winterstop misschien minder overweldigend mogelijk doordat het relatief jonge elftal van les mauves zich op een wolk bevond. Standard daarentegen gaf hun redelijke grote voorsprong op Brugge uit handen maar heeft nu eindelijk terug het geluk aan hun zijde terwijl Brugge de laatste weken wat heeft gemorst.   Dat belooft voor volgende week.  8).

Mikacouli

Met mijn geschreeuw zal club wel winnen volgende week. :D

Racegirl

Citaat van: MikacouliMet mijn geschreeuw zal club wel winnen volgende week. :D

Ik doe mee  :wink:
You shoot me in a dream, you better wake up and apologize.

Raikkonen MASTER

Ik gok op een 2-2 of een overwinning van Standard.
Je mag niet vergeten dat Standard hun kansen wél benut en dat Brugge de vorige weken eigenlijk telkens maar 20% van hun kansen benutte.
Zoals assistent Van Puyvelde ook zei in een interview.

Het zal zwaar spannen en zoals Standard ook zegt:
"Als Standard kan uitpakken in Brugge zoals in Anderlecht, vergeet iedereen de problemen en de crisis. We gaan in Brugge ons CL-ticket halen."

Dat belooft ;)

Mikacouli

Citaat van: Raikkonen MASTERIk gok op een 2-2 of een overwinning van Standard.
Je mag niet vergeten dat Standard hun kansen wél benut en dat Brugge de vorige weken eigenlijk telkens maar 20% van hun kansen benutte.
Zoals assistent Van Puyvelde ook zei in een interview.

Het zal zwaar spannen en zoals Standard ook zegt:
"Als Standard kan uitpakken in Brugge zoals in Anderlecht, vergeet iedereen de problemen en de crisis. We gaan in Brugge ons CL-ticket halen."

Dat belooft ;)

Wij zijn anderlecht niet.