Euro 2004

Gestart door FerrariMan, 31 maart 2004 - 14:41:17

« vorige - volgende »

FerrariMan

Woensdag is er Italië-Spanje, maar gezien de RAI het nodig vindt om de beelden te coderen vroeg ik mij af of de Spaanse zender (TVE?) de wedstrijd geeft.

Onlangs heb ik wel Portugal-Italië kunnen volgen op de Portugese maar is dit morgen ook het geval op de Spaanse?

Wie weet dit?
Op internet kom ik er niet uit...

razzle_dazzle

Citaat van: FerrariManWoensdag is er Italië-Spanje, maar gezien de RAI het nodig vindt om de beelden te coderen vroeg ik mij af of de Spaanse zender (TVE?) de wedstrijd geeft.

Onlangs heb ik wel Portugal-Italië kunnen volgen op de Portugese maar is dit morgen ook het geval op de Spaanse?

Wie weet dit?
Op internet kom ik er niet uit...

Geen idee maar je hebt toch een satteliet nu, daar zullen ze dat toch wel ergens uitzenden e :?:

FerrariMan

Vanavond is het zover!

20.45 - Raiuno!

De 'afscheidswedstrijd' van Roberto Baggio!

Hier kijk ik al lang naar uit!
Nog een laatste keer dat magische nummer 10!

jw83

4-0  :lol:

de duitsers werden lekker ff naar de slachtbank gebracht 5-1

de tjechen wonnen niet van japan  :D

razzle_dazzle

Mja Belgie 2-3 verloren tegen Turkije. Er was beterschap maar de mankementen werden ook pijnlijk bloot gelegd...morgen meer uitleg, ben te moe nu  :(

Scuderia Ferrari

Citaat van: jw834-0  :lol:

de duitsers werden lekker ff naar de slachtbank gebracht 5-1

de tjechen wonnen niet van japan  :D
[in koor] Schade Deutschland, Alles ist vorbei! :P :lol:

jw83

Citaat van: Scuderia Ferrari
Citaat van: jw834-0  :lol:

de duitsers werden lekker ff naar de slachtbank gebracht 5-1

de tjechen wonnen niet van japan  :D
[in koor] Schade Deutschland, Alles ist vorbei! :P :lol:

en dat gaan we in portugaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaal

nog eens overdoen  net als in 88  8)

razzle_dazzle

Citaat van: jw83
Citaat van: Scuderia Ferrari
Citaat van: jw834-0  :lol:

de duitsers werden lekker ff naar de slachtbank gebracht 5-1

de tjechen wonnen niet van japan  :D
[in koor] Schade Deutschland, Alles ist vorbei! :P :lol:

en dat gaan we in portugaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaal

nog eens overdoen  net als in 88  8)


Hmmm de Duitsers zeker niet onderschatten hoor. Vergeet niet dat ze na hun pijnlijke 1-5 nederlaag tegen Engeland toch nog een sterk WK speelden  :wink:.
Met de Duitsers ben je nooit klaar (remember '74 , '90) :wink:.

razzle_dazzle

Wat betreft de match van Belgie mogen we toch gematigd positief zijn. Er was duidelijk verbetering zichtbaar, althans op aanvallend vlak.
De ploeg toonde veel meer lef en wilskracht om een goed resultaat neer te zetten dan een maand geleden tegen de Duitsers. Helaas was er ook een anti-climax: de amateuristische fouten van de centrale defensie werden pijnlijk afgestraft.
Hoe dan ook met deze ploeg moeten we verder zoals bondscoach Antheunis reeds aangaf. Je kan nog keuzes maken voor bepaalde posities maar de basis voor de voorrondes van het WK is gelegd.
Doel is nu de kleine mankementen uit de ploeg weg te werken. Grootste probleem lijkt me de duelkracht bij stilstaande fases. Simons en co werden in de lucht veel te vaak afgetroefd door hun Turkse tegenstanders. En juist dat aspect was ook de oorzaak van de 3-0 nederlaag tegen de Duitsers. Voorts waren er ook enkele misverstanden centraal waardoor onze defensie wel een zeef leek. Kompany en Simons waren vandaag niet op hun best maar ik ben er zeker van die combinatie gaat lukken. Uit je fouten moet je leren en als je Kompany's reactie na de match zag weet je genoeg.
Volgende match is tegen onze noorderburen (wellicht in de kuip ). Dit vind ik eigenlijk wel een nadeel, een sterk Nederland zou ons wel eens genadeloos kunnen afslachten. Anderzijds is het de ideale test om te zien of we geleerd hebben uit de vorige verloren matchen en indien we er dan in slagen om de aanval van oranje lam te kunnen leggen zijn we helemaal gereed om ten strijde te trekken...

razzle_dazzle

Citaat van: FerrariManVanavond is het zover!

20.45 - Raiuno!

De 'afscheidswedstrijd' van Roberto Baggio!

Hier kijk ik al lang naar uit!
Nog een laatste keer dat magische nummer 10!

En hoeveel is het geworden? Heeft hij zijn klasse nog een laatste keer kunnen zien?
Heb spijtig genoeg geen beelden gezien van de match :(

FerrariMan

Citaat van: razzle_dazzle
Citaat van: FerrariManVanavond is het zover!

20.45 - Raiuno!

De 'afscheidswedstrijd' van Roberto Baggio!

Hier kijk ik al lang naar uit!
Nog een laatste keer dat magische nummer 10!

En hoeveel is het geworden? Heeft hij zijn klasse nog een laatste keer kunnen zien?
Heb spijtig genoeg geen beelden gezien van de match :(

1-1, goal van Vieri en Torres.

Sterke wedstrijd van Baggio, enkele malen enorm dicht bij een goal geweest. Alleen waren teveel problemen op het middenveld om een paar goeie assists te krijgen.

Baggio liet wel heel wat moois zien, tal van Maradona-toestanden op het veld, de verdediging van Spanje had zijn handen vol!

Het publiek was trouwens door het dolle heen, uitverkocht stadion.



In de 2de helft krijgt Baggio symbolisch de kapiteinsarmband van Cannavaro over.



In de 85'ste minuut, applausvervanging en staande ovatie op de tribunes, zowel bij de Spanjaarden als de Italianen.

Mooi moment voor Baggio terwijl hij met tranen in de ogen van het veld af gaat.



Het is onvoorstelbaar hoezeer één natie mee leeft met deze man, wat Maradona is voor Argentinië, dat is hij voor Italië!

http://www.pro-paul.net/baggio/pics/web/national/02/63.jpg
http://www.pro-paul.net/baggio/pics/web/national/02/64.jpg
http://www.pro-paul.net/baggio/pics/web/national/02/65.jpg

Nu maar hopen dat hij het haalt richting Portugal, op gebied van prestaties stak hij toch boven alle andere aanvallers uit.

FerrariMan

Trouwens, als je de volledige wedstrijd wil zien:

Eerste helft:

Tweede helft:


Realplayer nodig.

razzle_dazzle

Citaat van: FerrariManTrouwens, als je de volledige wedstrijd wil zien:

Eerste helft:

Tweede helft:


Realplayer nodig.

Thx mate :wink:

Alan Blues

Citaat van: razzle_dazzleMet de Duitsers ben je nooit klaar (remember '74 , '90) :wink:.

'14-'18, '40-'45... ;)

Raikkonen MASTER

Citaat van: Alan Blues
Citaat van: razzle_dazzleMet de Duitsers ben je nooit klaar (remember '74 , '90) :wink:.

'14-'18, '40-'45... ;)

"Haha, we won the war..."