jetlagjunkie

Gestart door Luc, 11 maart 2004 - 09:31:22

« vorige - volgende »

Doet Rubens dit uit vrije wil?

Ja?
15 (51.7%)
Neen?
14 (48.3%)

Totaal aantal stemmen: 23

Poll gesloten: 19 maart 2004 - 09:36:10

Luc

Mag ik uit de reacties besluiten dat er hier een aantal zijn die bedoelen dat Barichello geen  optimale voorbereiding kan treffen voor de zware  Maleisische Grand Prix?



En daaruit zou men kunnen besluiten dat Ferrari nu al op één paard wedt?

De andere teams hebben al hun eerste, tweede en derde rijders in Azie gelaten. De enigen die nummer twee en drie terug stuurden zijn Ferrari.
Oh ja, en Minardi die noodgedwongen Bas de baan op moesten sturen.
Dat dit goed is voor het team, dat is zonder twijfel, en dus ook goed voor Rubens.

Maar het hypothekeert wel Rubens' kansen in Maleisië wegens vermoeidheid en niet voldoende aangepast aan de hoge temperatuur en vochtigheid aldaar.
Al zal hij met die superauto nog makkelijk tweede kunnen worden op Sepang.
mijn gedacht op www.eze.be

Luc

Ik zal even onze situatie schetsen.

Ik vertrek woensdag 17 maart naar KL. Krijg daar twee dagen vrij, doe dan een heen en weertje naar Manilla. Weer een dagje vrij en dan terug naar Amsterdam.
Voor dit tripje krijg ik vijf dagen vrij thuis. En dat is niet voor mijn schone ogen maar dat is gewoon een wettelijke eis vanwege de zwaarte van de reis.
Op de twee lange stretches zijn we met zijn vieren voor twee stoelen, dus liggen we ook nog zowat de helft in bed.

En dan ben ik zeker dat mijn jobke stukken makkelijker is dan Rubens' baantje.

Ik probeer maar duidelijk te maken dat Rubens wel echt zwaar belast wordt door Ferrari dezer dagen.
mijn gedacht op www.eze.be

The Iceman

Citaat van: LucEn daaruit zou men kunnen besluiten dat Ferrari nu al op één paard wedt?
Ferrari wedt altijd op één paard !  :D  :D  :D

Alan Blues

Ik heb 'ja' gestemd. Hoewel ik er niet helemaal zeker van ben.

Waar ik wel zeker van ben is dat de start van het F1-seizoen al veel stof heeft doen opwaaien op dit forum.

Misschien dat het harde werk van Barrichello ervoor zorgt dat de Ferrari's weer zo sterk zijn. Misschien zouden de andere teams dat ook moeten doen als ze nog willen winnen...

Zo zou je het ook kunnen zien, hé...

Alan Blues

Citaat van: Snekuem
Citaat van: LucEn daaruit zou men kunnen besluiten dat Ferrari nu al op één paard wedt?
Ferrari wedt altijd op één paard !  :D  :D  :D

:lol:  :lol:  :lol:  :lol:

En dat paard is rap op zijn paard... ;)

McChouffe

Rubens is een Braziliaan, in hoeverre gaat die problemen hebben om zich aan te passen aan het klimaat in Maleisië?

His leaving marks the end of an era in motor racing that he has defined by his mere presence.

Luc

Evenveel als....David, Cristiano, Juan Pablo want ze hangen allemaal rond in het 11 graden warme/koude Monaco.

Neen, Maleisië is iets anders dan Sao Paulo...ik zag Sao Paulo een week geleden en ik liep daar probleemloos mijn kilometerkes.
In Maleisië ben ik heel blij een loopband te vinden in de airco.

Natuurlijk ben ik geen sportman met een superconditie, maar de hitte en de vochtigheid van Maleisië is uniek op de F1 kalender.
Nog heel anders dan de droge warmte van Bahrein over een paar weken.
mijn gedacht op www.eze.be

Bruno

Citaat van: Luc
Ik wist namelijk dat op deze manier een reactie als die van Bruno heel erg goed in de verwachting lag. Terwijl er eigenlijk niks mis was. Met het bericht, met mijn stemgedrag.

Gewoon maar om te stellen dat ik vaak geen eerlijke kans krijg, hier?! ;)


Liuc, je moet niet doen alsof je te stom bent om niet te weten dat het aan je manier van posten ligt.

Had er als poll gestaan: Is Rubens gemitiveerd of niet? of dergelijke dan was het al helemaal anders geweest. Zoals het er nu staat tesamen met je posting wil je doen overkomen alsof Rubens door het team gedwongen word al die Jetlag op te bouwen terwijl Schumacher op zijn luie kont ligt.

Of ben je wel zo...

-----<
O O
-(_)-Ooo--- Bruno

mike

Citaat van: Bruno
Citaat van: Luc
Ik wist namelijk dat op deze manier een reactie als die van Bruno heel erg goed in de verwachting lag. Terwijl er eigenlijk niks mis was. Met het bericht, met mijn stemgedrag.

Gewoon maar om te stellen dat ik vaak geen eerlijke kans krijg, hier?! ;)


Liuc, je moet niet doen alsof je te stom bent om niet te weten dat het aan je manier van posten ligt.


Volledig mee eens.

mike

Citaat van: LucMag ik uit de reacties besluiten dat er hier een aantal zijn die bedoelen dat Barichello geen  optimale voorbereiding kan treffen voor de zware  Maleisische Grand Prix?

Ja. Ik denk dat niemand dat zal tegenspreken. Maar het werk moet nu eenmaal gebeuren. Ik heb gisteren ook 16 uur gewerkt omdat dat werk nu eenmaal moest gebeuren en dat betekent niet dat mijn baas een boontje heeft voor een collega en mij liever wil pesten.

Citaat van: Luc
En daaruit zou men kunnen besluiten dat Ferrari nu al op één paard wedt?

Nee, dat is een logische denkfout. Ik zeg niet dat ze dat niet doen, maar de manier waarop jij hier elke strohalm vastpakt om steeds maar weer het leed van die arme Barri te bezingen en aan te klagen hoe MS toch wel in de watten gelegd wordt begint me stevig mijn strot uit te komen.

Citaat van: Luc
De andere teams hebben al hun eerste, tweede en derde rijders in Azie gelaten.

Ralf is ook teruggekomen. En bij mijn weten is er bij Williams zelfs geen sprake van eerste of tweede piloot.. Ik kan dus beweren datt ze hun eerste piloot teruggestuurd hebben. Meer nog, ze hebben zomaar kleine broer van grote broer durven teruggesturen. Maar dat heeft niks te maken met mensen bevoordelen of pesten, maar met het simpele feit dat er testwerk moet gebeuren dat men niet aan de testpiloten wil overlaten omdat het te belangrijk is.

DerMika

Ik heb hier echt de indruk, mike, en bruno, dat jullie een deel van hetgeen hier gepost is niet eens gelezen hebben. Ik vind dat jammer, want ik vond dat Luc vroeger wel eens overdreef in zijn tegen-ferrari-ingaan op het forum, maar ik vind wel dat hij verstandige argumenten aanhaalt. Hij vertelt uit eigen ervaring hoe zwaar de aanpassingen aan een ander klimaat zijn, en hoeveel rust een lijnpiloot daarvoor krijgt, en vergelijkt dat met wat barrichello presteert, en merkt dat barrichello het wel zéér zwaar zou kunnen krijgen tijdens de race. Een logische en verstandige opmerking. Maar waarover zeveren jullie? Over Luc.

Er moet hier toch iemand interessante discussies aanbrengen op het forum. Maar waarom altijd op de man spelen?

En nu, wie gaat er op mij spelen? Ik wacht af
The Dude abides

mike

Citaat van: DerMikaIk heb hier echt de indruk, mike,  ...  dat jullie een deel van hetgeen hier gepost is niet eens gelezen hebben.

Toch wel. Elke letter.

Citaat van: DerMika
En nu, wie gaat er op mij spelen? Ik wacht af

Aangezien je zelf op de man speelt, zal ik de eer om de bal terug te kaatsen maar opeisen zeker? :)

Ik zeg toch nergens dat Bari het met al die jet lags niet moeilijk zal krijgen? Ik heb ook al vaak over de plassen gevlogen, hoor. Meer nog, ik zit zelfs in het Frequent Flyer programma van ... KLM (Ohoh, wie weet heeft de Luc mij al eens aan boord gehad :) ).

Ik zal dus maar denken dat jij mijn berichten niet gelezen hebt. Dat mensen niet lezen wat ik schrijf overkomt me wel vaker, ook op andere fora waar ik reageer op statements die logisch krakkemikkig in elkaar steken, ZELFS ALS DE CONCLUSIE ME TOEVALLIG WEL JUIST OF VAN TOEPASSING LIJKT.

Maar ja, in 1 ding heb je gelijk: Luc werkt op mijn zenuwen door zijn anti-MS anti-Ferrari fetishisme (obsessie?). Bemerk dat er hier nog zijn die hier al jaren openlijk voor McLaren supporteren, maar dat die geen dergelijke reacties uitlokken. 't Moet toch zijn dat Luc iets speciaals doet... Zoals nu: het arm schaap van een Barichello wordt ocharme benadeeld omdat hij zogezegd als enige toprijder over de plas moet. Terwijl dat  laatste niet eens waar is. 'k Vraag me echt af of Barichello bij Luc evenveel compassie zou los weken als hij voor een ander team over de plassen zou zitten hossen.

The Iceman

In Engeland noemen ze Barrichello toch Shoepolisher  :lol:  :lol:  :lol:  :lol:

Luca

Iedereen pikt een paar flarden uit het verhaal van Luc.
Als je goed leest, ja, ik weet het, dat is moeilijk, heeft hij in grote lijnen gelijk.
Maar ik denk dat jullie het niet goed kunnen lezen.
Of willen lezen.
Er zijn hier bezoekers die Luc zijn bloed willen drinken en daar ook alles aan doen om het onder zijn nagels vandaan te halen.
Ik vind het een beetje kinderachtig, dat gedrag.
Als er een iemand op het forum is die heel veel van de F1 afweet weet ik op wie ik moet stemmen.
En ook op wie beslist niet.

Stelletje sukkels.
I would kill for this job, but the people I want to kill are the people offering me the job.

mike

Citaat van: Luca
Als er een iemand op het forum is die heel veel van de F1 afweet weet ik op wie ik moet stemmen.
En ook op wie beslist niet.

Lap, nog een denkfout: persoon A weet veel, dus al wat hij zegt is waarschijnlijk waar. Persoon B zegt niet veel, dus hij zal wel niks weten. Hoe gaat het spreekwoord weeral? Stille waters hebben diepe gronden?

Citaat van: Luca
Stelletje sukkels.

In lang verleden tijden, toen ik nog in het lager onderwijs zat (maar dat is kennelijk het "begrijpend lezen" niveau van sommigen hier, dus laat ik daar ook maar naar terugkeren), hadden we een standaard uitdrukking om op zo'n onzin te anwoorden: "al wat je zegt ben je zelf".