Loyaal of idioot?

Gestart door Luc, 09 maart 2004 - 11:24:52

« vorige - volgende »

Is dit leuk?

Ja?
16 (55.2%)
Neen?
13 (44.8%)

Totaal aantal stemmen: 24

Poll gesloten: 19 maart 2004 - 11:24:52

Tim C

Citaat van: unknown
Citaat van: Tim C
Citaat van: Jean TodtWaarom zou Ferrari het kampioenschap kunstmatig spannend moeten houden?  Dat de andere teams wat beter presteren.
Het tegen elkaar laten racen van hun coureurs is niet kunstmatig spannend houden.

Zij domineren nog wel, maar de fans krijgen terug een race te zien. Ook al is het tussen twee van hetzelfde team.

Dat is alles behalve kunstmatig
Vind gij een race spannend waarvan ge op voorhand welke twee wagens weer voor de zoveelste keer wat zullen stoeien en de rest vernederen? Da's iets minder saai als treintje rijden, maar zo goed is dat ook niet om zien.
liever een race tussen twee dezelfde wagens, dan geen race en wat rondjes rijden...

Liever 1 vogel in de hand, dan geen hand ;)

unknown

Citaat van: Luc
Maar ik herinner me nog redelijk goed dat Barichello het hele weekend sneller was, en toch niet won, maar tweede werd. rara?
;)
Als je het over de race in Melbourne 2004 hebt, ben je toch grondig mis. Nooit was Rubens er sneller dan MS.

Tim C

Jawel, het scheelt maar 25 duizendste, maar rubens was sneller of op z'n minst even snel dat weekend.

Jean Todt

Citaat van: Tim CJawel, het scheelt maar 25 duizendste, maar rubens was sneller of op z'n minst even snel dat weekend.

Over welke ronde hebben jullie het?

Tim C

stond hier op de site, ik denk maandag, maar het is nu blijkbaar gesloten:

1  R. Barrichello FER  1:24.100
2  M. Schumacher FER    1:24.125
3  F. Alonso REN   1:25.000
4  J. Montoya WIL  1:25.200
5  R. Schumacher WIL 1:25.800
6  M. Webber JAG   1:25.900
7  J. Button BAR  1:25.900
8  T. Sato BAR    1:26.000
9  G. Fisichella SAU  1:26.200
10 J. Trulli REN  1:26.200
11 D. Coulthard MCL  1:26.300
12 F. Massa SAU  1:26.800
13 N. Heidfeld JOR  1:27.500
14 C. Klien JAG  1:27.800
15 C. da Matta TOY 1:27.800
16 K. Räikkönen MCL 1:27.900
17 O. Panis TOY  1:28.200
18 G. Pantano JOR  1:28.500
19 G. Bruni MIN   1:30.100
20 Z. Baumgartner MIN  1:30.600


edit: Heb het even zitten snuisteren tussen de officiele timing data, en wat hier stond klopt blijkbaar niet. Alhoewel het verschil tussen de twee te verwaarlozen is.

tazpas

Citaat van: Luc
Misschien moet hij maar naar Ferrari gaan?
Dilemna, dilemna??? ;)

Dilem(n?)a? Ze moeten hem daar nog willen ook, ik zou toch liever een Webber of Alonso hebben. Veel meer uitstraling en minstens even snel (geloof ik)

Luc

Ik heb nochtans gelezen, in deze winterschrijfsels (sorry, bron niet meteen meer in gedachten) dat Ross Brawn best geïnteresseerd was in Kimi.

Dus is je opmerking, Tazpas, een beetje....simpel, mag ik het zo noemen?
En ik denk dat het niet veel uitmaakt, wie Tazpas wil;) maar eerder wie Schumacher of beter Ross of jean wil.
mijn gedacht op www.eze.be

unknown

Citaat van: Tim CJawel, het scheelt maar 25 duizendste, maar rubens was sneller of op z'n minst even snel dat weekend.
Enkel in de race was zn snelste ronde beter, maar in de 4 oefensessies en de twee kwalificaties niet. Dus een stelling van 'Rubens was sneller' is de feiten toch verdraaien.

McChouffe

Citaat van: unknown
Citaat van: Luc
Maar ik herinner me nog redelijk goed dat Barichello het hele weekend sneller was, en toch niet won, maar tweede werd. rara?
;)
Als je het over de race in Melbourne 2004 hebt, ben je toch grondig mis. Nooit was Rubens er sneller dan MS.

Volgens mij doelt Luc op Oostenrijk  :wink:

His leaving marks the end of an era in motor racing that he has defined by his mere presence.

razzle_dazzle

1 1 M. SCHUMACHER Scuderia Ferrari Marlboro 29 226.933 1:24.125

2 2 R. BARRICHELLO Scuderia Ferrari Marlboro 8 226.788 1:24.179

gegevens van melbourne Schumi was wel degelijk sneller als barrichello  :wink:

De gegevens die eerst op site stonden waren verkeerd...

Jean Todt

Citaat van: WebMachine
Citaat van: unknown
Citaat van: Luc
Maar ik herinner me nog redelijk goed dat Barichello het hele weekend sneller was, en toch niet won, maar tweede werd. rara?
;)
Als je het over de race in Melbourne 2004 hebt, ben je toch grondig mis. Nooit was Rubens er sneller dan MS.

Volgens mij doelt Luc op Oostenrijk  :wink:

Dat het niet in Melbourne was, dacht ik al.
Daar was Schumacher heel het weekend de snelste (al heb ik het niet echt close gevolgd omdat ik toch wist wie zou winnen).
Snelste ronde in de race was zeker Schumacher, pole ook, en de meerderheid van de oefenritten ook.

razzle_dazzle

Citaat van: LucIk heb nochtans gelezen, in deze winterschrijfsels (sorry, bron niet meteen meer in gedachten) dat Ross Brawn best geïnteresseerd was in Kimi.

Dus is je opmerking, Tazpas, een beetje....simpel, mag ik het zo noemen?
En ik denk dat het niet veel uitmaakt, wie Tazpas wil;) maar eerder wie Schumacher of beter Ross of jean wil.

Ja maar dergelijke roddels worden rap rondverteld he  :wink:. Ferrari wou  niet alleen Kimi, maar ook Alonso, Webber, Fisi, Trulli,...Ik meen me trouwens te herrineren dat hij enkel lovende woorden voor KR had gezegd na zijn goed seizoen maar geen rechtstreekse interesse toonde, maarja dat zullen ze wellicht nooit doen :)...wat ik wou zeggen: eerst betrouwbare paradigma's vinden voor je zulke uitspraken gelooft !

Luc

Zo kan je natuurlijk nog uren doorgaan.

Als we nu ook al gaan ontkennen dat Brawn vertelde dat hij Kimi zou volgen in de toekomst, voor het geval hij beschikbaar zou komen..

:roll:
mijn gedacht op www.eze.be

Bruno

Citaat van: unknown
Citaat van: Tim C
Citaat van: Jean TodtWaarom zou Ferrari het kampioenschap kunstmatig spannend moeten houden?  Dat de andere teams wat beter presteren.
Het tegen elkaar laten racen van hun coureurs is niet kunstmatig spannend houden.

Zij domineren nog wel, maar de fans krijgen terug een race te zien. Ook al is het tussen twee van hetzelfde team.

Dat is alles behalve kunstmatig
Vind gij een race spannend waarvan ge op voorhand welke twee wagens weer voor de zoveelste keer wat zullen stoeien en de rest vernederen? Da's iets minder saai als treintje rijden, maar zo goed is dat ook niet om zien.

Dan krijg je de reactie dat ze de rest nog ns extra vernederden terwijl dat echt niet nodig was. :cry:  Er zal wel altijd iets op gezegd worden.

-----<
O O
-(_)-Ooo--- Bruno

Bruno

Citaat van: LucWanneer begint het seizoen in het moto wegracen?

Dat is pas spannend!

Dat is al bezig en best spannend!

-----<
O O
-(_)-Ooo--- Bruno