Loyaal of idioot?

Gestart door Luc, 09 maart 2004 - 11:24:52

« vorige - volgende »

Is dit leuk?

Ja?
16 (55.2%)
Neen?
13 (44.8%)

Totaal aantal stemmen: 24

Poll gesloten: 19 maart 2004 - 11:24:52

unknown

Citaat van: FerrariMan

Het KAN, dat wel. Maar het is niet omdat jullie zeggen dat het zo is, dat het zo ook is...

Feiten en roddels zijn niet hetzelfde.
Het is idd mogelijk dat het anders is, maar even logisch nadenken doet tot de conclusie komen dat hij wel achter MS bleef omdat dit moest.

McChouffe

Ik denk ook niet dat Barrichello die remproblemen verzonnen heeft (Irvine heeft dat toch ooit eens gedaan, niet?).

Maar ik zie dit jaar eigenlijk nog meer reden om als team (eender welk) ervoor te zorgen dat teamgenoten elkaar niet gaan pushen. De motor. De kans dat een motor de geest geeft is dit jaar nog groter. Waarom het lot tarten als team door onderlinge strijd, i.p.v. van netjes punten te verzilveren?
Ik zeg niet dat ik het goedkeur, maar ik kan het wel begrijpen.

His leaving marks the end of an era in motor racing that he has defined by his mere presence.

Amateur

Deze discussie alleszins héél zeker wel en de eerste race van het seizoen ook, al moet het geen heel jaar zo voortgaan.  En dat verwacht ik ook niet.  Williams zal zich zeker herpakken en de kans zit erin dat Mc Laren met iets revolutionairs bezig is en het gewoon een beetje langer duurt dan verwacht vooraleer dat naar wens functioneert.
MS precies waar ik hem hebben wil, inhoudelijk interessante discussie op het forum, nieuwe formule in de maak voor de kwalificatie, Maleisië zal zonder twijfel een héél klein beetje veel minder saai zijn.   Prachtig begin van het seizoen, toch?
:lol:  :lol:  :lol:

mike

Citaat van: WebMachineIk denk ook niet dat Barrichello die remproblemen verzonnen heeft (Irvine heeft dat toch ooit eens gedaan, niet?).

Natuurlijk heeft hij die niet verzonnen. Wat voor een oeverloos gefrustreerd gezever is me dat hier nu weer...

Als RB er niet voorbij mocht, dan was de beste "oplossing" geweest dat hij steeds in de buurt bleef (op +- 1 a 2 seconden) maar niet probeerde voorbij te gaan. Of beter nog: dat hij een keer of wat een halfslachtige poging deed om het toch te doen. Doen alsof het mocht, maar hij net niet kon. Niks zichtbaars mis met de wagen. Dat zou pas een teken van dominantie van Ferrari geweest zijn: met zijn tweeen over de streep met (meer dan) 1 minuut voorsprong

Maar dat deed hij niet. In tegendeel, in het begin bleef hij dicht in de buurt (kwam zelfs dichter) maar daarna is hij is een heel eind teruggevallen en hij heeft op het eind van de race openlijk gezegd dat er iels mis was met de wagen. Nee toch? Een defect aan een Ferrari? Dat mogen ze bij de concurrentie zeker niet te weten komen! Straks krijgen ze toch nog hoop op een overwinning.

Luc

Ik wilde geen sneer geven richting Ferrari. Of Barichello nu remproblemen heeft/had of niet, het maakt niet uit.
We zagen geen race. De reden is niet belangrijk in dit geval.

De andere teams zijn gigantisch af gegaan; dat is wat er fout was in Melbourne.
Simpel.

Maar ik wilde enkel een opmerking geven.

Als, en laten we hopen dat het niet zo is (en dat vraag ik uit racegevoel niet uit loyaliteit, idiootheid, of respect voor Ferrari), de suprematie aanhoudt, dan vraag ik  of het misschien mogelijk zou zijn (eens Schumacher zijn 7e titel binnen heeft) om zijn team eens te laten racen.

Ik wil 2002 voor de geest halen, Schumacher die zijn titel al binnen heeft in Magny Cours, maar zelfs nadat de constructeurstitel binnen was, kregen we nog steeds geen race te zien tussen Barichello en Schumacher.

En zou het misschien mogelijk zijn om een race toe te staan, zodat we misschien eens de echte waarde van Barichello  kennen.

Trouwens, of hij nu mocht racen of niet....Ik las een reactie van Rubens na de race en hij zei dat 12 miljoen dollar een mooie troost was in zijn leven. (een goed verstaander...heeft dan toch niet veel meer woorden nodig.)

Maar nogmaals, Ferrari heeft het helemaal juist voor dit seizoen. De anderen zijn op de sukkel.
Zeker als je leest dat McLaren aero mist, power mist, mechanische grip mist...dan weet je dat er tegen Maleisië geen wonderen te verwachten zijn. Misschien wordt het dit seizoen wel nooit meer wat met dat grijze team. Wie weet!

En in al mijn loyaliteit zal ik dan ontgoocheld zijn.

Maar niet enkel door het falen van mijn favoriete team.

Maar enkel doordat de kans op het zien van echte races wel erg klein lijkt in de eerste drie/vier grands prix van het seizoen.
mijn gedacht op www.eze.be

Tim C

Zoals eerder gezegd:

Van McLaren moet je op z'n minst tot in Europa geen prestaties verwachten.

En dan heb je nog de hele Williams situatie, hommeles tussen beide rijders en het team management. Daar kan toch niks goed van komen?

Renault en BAR zijn misschien nog de enige die voor Ferrari roet in het eten kan gooien (en dan nog).

Ik zou ook liever een seizoen zien waar er wordt gevochten om de titel, maar tenzij de eerste twee hun problemen niet kunnen verwerken, dan is het 2002 all the way...

phil69

ja, 1seconde(en meer) in een wereld waar men met duizendsten van seconden werkt
er zijn al mirakels gebeurd in t'verleden
kaarske doen branden,misschien :wink:

FerrariMan

Citaat van: LucTrouwens, of hij nu mocht racen of niet....Ik las een reactie van Rubens na de race en hij zei dat 12 miljoen dollar een mooie troost was in zijn leven. (een goed verstaander...heeft dan toch niet veel meer woorden nodig.)

Wil ik ook wel eens lezen, bronnen? Of was het viavia ;)

Luc

Zullen we het maar op viavia houden.

Ik zat dit weekend in Brazilië, heb een stapeltje magazines gelezen, Braziliaanse verslaggeving proberen te volgen...een stuk of drie kranten gelezen op maandag -Nederlandse en Belgische, en een franse.

Het internet afgezoefd.

En ik herinner me iets wat Rubens gezegd zou hebben. Zou hebben want ik heb het ergens gelezen, maar waar...

Dus heb ik nu een dik half uur zitten zoeken omdat er weer eens iemand was die 'bronnen' wil.
Wat maakt de bron in godsnaam uit.

Als iedereen gaat beginnen met elke posting in vraag te stellen, bronnen te eisen, de ongelovige thomas wil uithangen...
dan vervallen we weer in hetzelfde straatje. Het straatje dat me zo ongelooflijk de strot uit komt, namelijk dat een posting van mij een vijftal minuten in beslag neemt om in de naweeën uren beslag te leggen op mijn vrije tijd, om te verdedigen of te verduidelijken.

Dus...viavia.... Ferrari man.
Akkoord?

Over een dikke week zit ik in Maleisië, zal ik waarschijnlijk een en ander lezen in Nederlandse, Engelse, Vlaamse, Franse...Maleisische kranten, magazines,
Zal ik ze allemaal mee brengen voor het geval ik weer eens iets post waarvoor bewijzen nodig  zijn?
mijn gedacht op www.eze.be

FerrariMan

Citaat van: LucDus heb ik nu een dik half uur zitten zoeken omdat er weer eens iemand was die 'bronnen' wil.
Wat maakt de bron in godsnaam uit.

Als iedereen gaat beginnen met elke posting in vraag te stellen, bronnen te eisen, de ongelovige thomis wil uithangen...

Toch gek... Ik meen me te herinneren dat hier vroeger argumenten van mijn kant niet geloofd werden omdat ik geen bronnen kon voorleggen.

Het volledige weekend lang heb ik gezocht achter nieuws (voor de site) en nergens, echt nergens, heb ik gelezen dat Barrichello die uitspraak gedaan heeft. Wat niet weg neemt dat het mogelijk is...

Dus zolang ik het nergens gelezen heb, of maar zelfs iets in die richting is het voor mij een roddel.

Luc

Laten we het dan maar op een roddel houden, Ferrari man.

Maar ik snap het al, je wil mee naar Kuala Lumpur omdat je niet zal geloven dat ik er geweest ben, iets gelezen heb....gezien heb?

Zo ken ik er nog wel een paar...;)
mijn gedacht op www.eze.be

FerrariMan

Citaat van: LucLaten we het dan maar op een roddel houden, Ferrari man.

Maar ik snap het al, je wil mee naar Kuala Lumpur omdat je niet zal geloven dat ik er geweest ben, iets gelezen heb....gezien heb?

Zo ken ik er nog wel een paar...;)

Als ik iedereen 'op zijn woord' moet geloven...
Mocht je nu een uiterst opbjectief persoon zijn, dan HEEL misschien maar nu niet.

Feiten zijn feiten. Ik houd niet van insinuaties en verdachtmakingen.

Dus, laat het ons hier maar bij houden.

Luc

Ik heb het nog even privé geprobeerd, maar wordt toch weer met de neus op de feiten gedrukt.

Partijdigheid wordt me verweten door iemand wiens nick Ferrariman is, wiens lokatie Ferrari land is en wiens interesse Ferrari is.
Kijk maar naar dit profile:

All about FerrariMan
Joined: 29 Jun 2001
Total posts: 1662
[5.21% of total / 1.69 posts per day]
Location: Ferrari-land
Website: 
Occupation: 
Interests:Ferrari !

Die bal ligt echt voor open doel, Ferrariman.

Maar weer ben ik al bijna een half uur bezig om je te plezieren, openbaar en privé.

Ik ga nu wat andere dingen doen, in het redelijk mooie weer alhier. Kijk maar op internet, als je het niet gelooft.
http://www.weather.com/outlook/travel/local/MNXX0001?from=search
is de bron.
mijn gedacht op www.eze.be

Alan Blues


FerrariMan

Citaat van: LucIk heb het nog even privé geprobeerd, maar wordt toch weer met de neus op de feiten gedrukt.

Partijdigheid wordt me verweten door iemand wiens nick Ferrariman is, wiens lokatie Ferrari land is en wiens interesse Ferrari is.
Kijk maar naar dit profile:

All about FerrariMan
Joined: 29 Jun 2001
Total posts: 1662
[5.21% of total / 1.69 posts per day]
Location: Ferrari-land
Website: 
Occupation: 
Interests:Ferrari !

Die bal ligt echt voor open doel, Ferrariman.

Maar weer ben ik al bijna een half uur bezig om je te plezieren, openbaar en privé.

Ik ga nu wat andere dingen doen, in het redelijk mooie weer alhier. Kijk maar op internet, als je het niet gelooft.
http://www.weather.com/outlook/travel/local/MNXX0001?from=search
is de bron.

Nu draai je wel erg rond de pot...

In het verleden verwijt je mij dat ik geen feiten aan mijn verwijten kan koppelen. Nu insinueer jij dat er 'teamorders' waren zonder feiten. Nergens op het net te vinden trouwens, enkel en alleen in jouw kranten.
Kan zijn maar dan is het voor mij nog steeds geen feit.

Om me vervolgens te bestoken met onnozelheden die volledig niet terzake doen. Laat dat volgende keer ook maar.

Luc, je moet begrijpen dat je in mijn ogen niet de goedheilige alleswetende man bent die sommige anderen wel voor zich zien.

Kan best zijn dat je veel meer over F1 weet.

Je roddels zijn daarom voor mij nog geen feiten.

Je hoeft me niet serieus te nemen omwille van mijn profiel op dit forum.

Ik neem je ook niet meer serieus, het zijn toch telkens dezelfde berichten met herhalende indeling.

Ieder heeft zijn standpunten, als jij niet open staat voor andermans mening en je gaat verdedigen door roddels als feiten voor te stellen, doe maar op.  :wink:

Trouwens, ik ben misschien partijdig...maar zie je mij in elk van mijn berichten uithalen naar rivaliserende teams?