Brugge-Anderlecht

Gestart door Mikacouli, 06 maart 2004 - 16:48:44

« vorige - volgende »

Mikacouli

Morgen staat terug een spannende wedstrijd voor de boeg.Wordt het terug zo'n wedstrijd als vorig jaar met al die fouten?Of kunnen de mannen hen beheersen.In elk geval is het niet Debleeckere die fluit.Die wil zijn ruiten besparen :roll: Ik hoop natuurlijk op winst want Brugge moet tweede worden willen ze een ticket halen voor de CL.En in de CL geraakt Brugge verder dan Standard,ben ik van overtuigd.Standard heeft bijna niks van ervaring.

Pronostiek.2-1

Ik zal er alvast zijn.Zijn er nog mensen die gaan?

Jakke Jr

Ik hoop uiteraard ook op winst van Brugge  8)
En liever nog zonder tegendoelpunt.
1-0 is voldoende.
Ik zal jammer genoeg niet in de tribune zitten  :(
former Member of The Reservoir Dogs
"Are you gonna bark all day, little doggy, or are you gonna bite?"

Mikacouli

Citaat van: Jakke JrIk hoop uiteraard ook op winst van Brugge  8)
En liever nog zonder tegendoelpunt.
1-0 is voldoende.
Ik zal jammer genoeg niet in de tribune zitten  :(

Jammer,heel het stadion is uitverkocht.Hebben zelfs een extra tribune geopend.

razzle_dazzle

ik hoop dat Anderlecht wint maar ik gok op een 1-1 gelijkspel...nu nog hopen dat standard hun motor eindelijk terug aan de praat krijgt :roll:.

Raikkonen MASTER

Aangezien Jestrovic, Wilhelmsson en Lovré terug zijn durf ik gokken op een mooie 1-3 overwinning van Anderlecht.
Als Brugge evenwel zou spelen zoals ze gedaan hebben tegen Debrecen zou ik voor een 0-4 of een 1-5 gaan  8)

Brugge-fans, geef toe, in Debrecen was Brugge echt nergens... Rotslechte match met weinig of geen kansen, een bijna onzichtbare Roelandts (die zichzelf ondenkbaar achtte in de ploeg  :? )

Geef Brugge een andere trainer en ze gaan het veel beter doen, Sollied is niet gewoon om technisch te spelen... Alle geluk dat Marc Degryse Victor en Blondel heeft doen aantrekken...

Lender

Citaat van: Raikkonen MASTERAangezien Jestrovic, Wilhelmsson en Lovré terug zijn durf ik gokken op een mooie 1-3 overwinning van Anderlecht.
Als Brugge evenwel zou spelen zoals ze gedaan hebben tegen Debrecen zou ik voor een 0-4 of een 1-5 gaan  8)

Brugge-fans, geef toe, in Debrecen was Brugge echt nergens... Rotslechte match met weinig of geen kansen, een bijna onzichtbare Roelandts (die zichzelf ondenkbaar achtte in de ploeg  :? )

Geef Brugge een andere trainer en ze gaan het veel beter doen, Sollied is niet gewoon om technisch te spelen... Alle geluk dat Marc Degryse Victor en Blondel heeft doen aantrekken...

wilhelmson doet niet mee, ziek.
ik hoop dat brugge wint met 2-0  8)
www.gamequarter.be -> Help de commnunity en registreer (je kan je account voor de site ook gebruiken voor het forum)

Kimi

gokje: 2-1 voor Brugge  8)

Lender

momenteel 1-0 Brugge
8)  8)

800th post 8)
www.gamequarter.be -> Help de commnunity en registreer (je kan je account voor de site ook gebruiken voor het forum)

Jasper

Pff, Brugge heeft zelfs al een penalty gemist :lol: :lol: :roll:

Nog altijd 1-0.

Lender

Citaat van: JasperPff, Brugge heeft zelfs al een penalty gemist :lol: :lol: :roll:

Nog altijd 1-0.

tja, hebben ze gewonnnen of nie :wink:
www.gamequarter.be -> Help de commnunity en registreer (je kan je account voor de site ook gebruiken voor het forum)

Raikkonen MASTER

Proficiat voor Brugge.
Anderlecht knoeide de eerste helft en werd bijna afgestraft.
Ik denk dat een 1-1 beter de weergave had gegeven, maar het zij zo :)
Jammer dat Zetterberg niet mocht invallen, Traore moest komen voor Zewlakov :(

Nu hopen op een mooie overwinning op Standard ;)

Racegirl

Verdiend gewonnen!

Zat spijtiggenoeg niet in de tribune, iemand is namelijk mijn abonnement kwijtgespeeld...

Ben dan maar op café gaan zien, met pijn in mijn hart als ik iedereen op de tribune hoorde zingen...
You shoot me in a dream, you better wake up and apologize.

Mikacouli

Ben net terug.Was superzalig.De sfeer was niet normaal.Heb ik nog niet meegemaakt in Brugge.Vanavond zeker kijken naar goal.Ze zullen het embleem van Club tonen opgehouden met posters.Ik heb de de poster vast helemaal onder en helemaal links.

@RaïkkönenMaster: 1:1 was zeker geen terechte uitslag.Buiten een paar kansen heeft Anderlecht niks bewezen.Bovendien speelde Anderlecht vuil en hadden ze de arbiter in hun voordeel.Wat een AMATEUR!!

13 puntjes,we zijn sterk bezig.

Wat Debrecen betreft geef ik je ongelijk.Brugge moest het spel niet maken.De bal lag in het kamp van de tegenstander.Zij hebben het niet afgemaakt.Momenteel zijn wij het sterkst bezig in de Belgische competitie.Ons jaar kan nog goedkomen door de beker te winnen,in de kwartfinales te zitten van de Uefa beker en door tweede te worden.Tis natuurlijk wel nog lang.

I'm Bruges till I die!!!!!!!!!!!!!!

beffie

Citaat van: MikacouliBen net terug.Was superzalig.De sfeer was niet normaal.Heb ik nog niet meegemaakt in Brugge.Vanavond zeker kijken naar goal.Ze zullen het embleem van Club tonen opgehouden met posters.Ik heb de de poster vast helemaal onder en helemaal links.

@RaïkkönenMaster: 1:1 was zeker geen terechte uitslag.Buiten een paar kansen heeft Anderlecht niks bewezen.Bovendien speelde Anderlecht vuil en hadden ze de arbiter in hun voordeel.Wat een AMATEUR!!

13 puntjes,we zijn sterk bezig.

Wat Debrecen betreft geef ik je ongelijk.Brugge moest het spel niet maken.De bal lag in het kamp van de tegenstander.Zij hebben het niet afgemaakt.Momenteel zijn wij het sterkst bezig in de Belgische competitie.Ons jaar kan nog goedkomen door de beker te winnen,in de kwartfinales te zitten van de Uefa beker en door tweede te worden.Tis natuurlijk wel nog lang.

I'm Bruges till I die!!!!!!!!!!!!!!

nie tjuist, brugge was sterk in eerste helft ,maar tweede helft was het ook maar potaarde, een gelijkspel was hier goed geweset, jestrovic nog op de paal...

al ben ik geen rsca fan, wel een moeskroen fan  :wink:
Beffie and it's not my real name

Back in F1REM - G4V
Hattrick - de scoorders IV.29

Racegirl

Citaat van: beffie

nie tjuist, brugge was sterk in eerste helft ,maar tweede helft was het ook maar potaarde, een gelijkspel was hier goed geweset, jestrovic nog op de paal...

al ben ik geen rsca fan, wel een moeskroen fan  :wink:

Jestrovic nog op de paal ja, en had het een beetje meer naar links geweest dan had Verlinden hem gepakt.
Brugge heeft ook nog veel kansen gehad, waaronder kopbal van Lange en Clement en penalty van Simons.

Dus dan eerder 4-1 ipv 1-1 als je de kansen optelt!
You shoot me in a dream, you better wake up and apologize.