BMW M5 Concept.

Gestart door Martin, 01 maart 2004 - 10:58:30

« vorige - volgende »

Martin

De BMW M5 is klaar. Op de komende autotentoonstelling in Genève, die 4 maart zijn poorten opent, stelt BMW de razendsnelle uitmonstering voor. De bolide op de stand draagt vooralsnog de aanduiding Concept, maar de Nederlandse importeur vraagt zich af "hoeveel concept kan dit zijn als de auto in september leverbaar wordt?"



De snelle 5-versie beschikt onder de kap over een vijf liter V10-motor met een peekaatje of 500. Het conceptmodel is bovendien uitgevoerd met een SMG-gearbox. Dezelfde krachtbon zullen we ook gaan terugvinden in de M6, de snelle uitmonstering van de 645Ci Coupé, terwijl voor de M3 een achtpitter van dit blok wordt afgeleid.


Lender

prachwagentje  :shock:
www.gamequarter.be -> Help de commnunity en registreer (je kan je account voor de site ook gebruiken voor het forum)

Eric

De nieuwe 5 van BMW is in ieder geval mooier dan zijn grotere broer bij BMW, maar het kontje is hier ook lelijk, minder lelijk als de 7.

McChouffe

Die nieuwe 5 en 7 reeks van BMW vind ik eigenlijk maar niks, de 6 reeks daarentegen mag er best wezen.
Deze M5 vind ik dus eigenlijk ook maar niks.

His leaving marks the end of an era in motor racing that he has defined by his mere presence.

Mikacouli

2én van de mooiste wagens die er bestaan.ik heb het wel voor BMW. :shock:  :shock:

Had 'm wel al gezien.

Martin

Citaat van: WebMachineDie nieuwe 5 en 7 reeks van BMW vind ik eigenlijk maar niks, de 6 reeks daarentegen mag er best wezen.
Deze M5 vind ik dus eigenlijk ook maar niks.

Had jij maar eens verstand van auto's.
De stijl en vormgeving is puur natuur, beter dan een Jag of Merc.

Eric

Citaat van: Martin
Citaat van: WebMachineDie nieuwe 5 en 7 reeks van BMW vind ik eigenlijk maar niks, de 6 reeks daarentegen mag er best wezen.
Deze M5 vind ik dus eigenlijk ook maar niks.

Had jij maar eens verstand van auto's.
De stijl en vormgeving is puur natuur, beter dan een Jag of Merc.

:shock:  :shock:  :shock:

Komaan martin, heb je die koffer al eens goed bekeken?
Dat is precies knip en plakwerk...mij kan hij ook niet bekoren, alhoewel hij iets mooier is dan de 7.

De 6 is een prachtige wagen, samen met de Z4 het beste bij BMW

McChouffe

Citaat van: Martin
Citaat van: WebMachineDie nieuwe 5 en 7 reeks van BMW vind ik eigenlijk maar niks, de 6 reeks daarentegen mag er best wezen.
Deze M5 vind ik dus eigenlijk ook maar niks.

Had jij maar eens verstand van auto's.
De stijl en vormgeving is puur natuur, beter dan een Jag of Merc.

Ik heb misschien geen verstand van auto's, maar de designer van die BMW's heeft dat ook niet.
En de wereld zou maar saai zijn als we allemaal dezelfde smaak hadden.

@ Eric:
Volledig akkoord met die 6 en Z4!

His leaving marks the end of an era in motor racing that he has defined by his mere presence.

Ramses

Ik vind enkel de 3 reeks van BMW mooi, net zoals ik enkel de C klasse van Mercedes mooi vind. En zwijg me van de Jaguar X en S type :roll:

Mikacouli

Deze keer moet ik Martin bijstaan.Deze wagen is echt puur natuur.Maar liefst 500 PK.Wat kan je er nog meer bekoren.Dat achterste vind ik zelfs uniek.Er is geen klein bagatelletje dat ik er lelijk aan vind.

Luca

Als je denkt dat een BMW niet mooi is heb je geen verstand van auto's.
De mooiste wagens ter wereld.

Maar smaken verschillen nu eenmaal.
I would kill for this job, but the people I want to kill are the people offering me the job.

McChouffe

Citaat van: LucaAls je denkt dat een BMW niet mooi is heb je geen verstand van auto's.
De mooiste wagens ter wereld.

Maar smaken verschillen nu eenmaal.

Dus omdat het een BMW is, is het per definitie mooi? Sterke argumentatie ...
Elk merk heeft z'n mooie en z'n lelijke wagens, dat geldt evengoed voor BMW als voor Ferrari als Lamborghini als ...

His leaving marks the end of an era in motor racing that he has defined by his mere presence.

Eric

Citaat van: WebMachine
Citaat van: LucaAls je denkt dat een BMW niet mooi is heb je geen verstand van auto's.
De mooiste wagens ter wereld.

Maar smaken verschillen nu eenmaal.

Dus omdat het een BMW is, is het per definitie mooi? Sterke argumentatie ...
Elk merk heeft z'n mooie en z'n lelijke wagens, dat geldt evengoed voor BMW als voor Ferrari als Lamborghini als ...

Trabant?  :lol:

Anonymous

Citaat van: LucaAls je denkt dat een BMW niet mooi is heb je geen verstand van auto's.
De mooiste wagens ter wereld.

Maar smaken verschillen nu eenmaal.

Je slaagt erin jezelf tegen te spreken:

eerst zeg je:

om een wagen mooi te vinden, moet je verstand hebben van auto's

en op het eind zeg je:

"smaken verschillen", wat betekent dat "verstand hebben van er niks mee te maken" heeft.

Hoewel ik persoonlijk de 5 en 7 mooie wagens vind, heb ik er geen probleem mee dat anderen daar misschien anders over denken, da's een kwestie van smaak. Ik stel voor dat je je als een grote jongen gedraagt en je hier ook bij neerlegt. Smaak is niet rationeel, verstand wel.

Luca

Citaat van: Anonymous
Citaat van: LucaAls je denkt dat een BMW niet mooi is heb je geen verstand van auto's.
De mooiste wagens ter wereld.

Maar smaken verschillen nu eenmaal.

Je slaagt erin jezelf tegen te spreken:

eerst zeg je:

om een wagen mooi te vinden, moet je verstand hebben van auto's

en op het eind zeg je:

"smaken verschillen", wat betekent dat "verstand hebben van er niks mee te maken" heeft.

Hoewel ik persoonlijk de 5 en 7 mooie wagens vind, heb ik er geen probleem mee dat anderen daar misschien anders over denken, da's een kwestie van smaak. Ik stel voor dat je je als een grote jongen gedraagt en je hier ook bij neerlegt. Smaak is niet rationeel, verstand wel.

Ik spreek mezelf altijd tegen, is mijn hobby  :lol:  :lol:  :lol:  :lol:
I would kill for this job, but the people I want to kill are the people offering me the job.