Met welke wagen rij jij?

Gestart door Ramses, 28 februari 2004 - 11:41:12

« vorige - volgende »

Martin

Citaat van: Martin op 06 juni 2008 - 17:15:03
Citaat van: Martin op 14 april 2008 - 09:58:44
In 2004 kocht ik een nieuwe Hyundai Getz, in zilvergrijs metalic.



Eind vorig jaar heb ik 'm na 60.000 km. ingeruild voor een nieuwe.
Dit keer een zwarte met een kleurrijk interieur.




Mijn nieuwe auto. De Hyundai i20.



Foto's zonder camouflage heb ik nog niet gezien.


Ferrari 2010

#121
Gecamoufleerd toch mooier :) Niet men ding, om een of andere reden.
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

McChouffe

Hyundai heeft goed naar de Opel Corsa gekeken.

His leaving marks the end of an era in motor racing that he has defined by his mere presence.

Martin



Ik zie de gelijkenis niet Mac.

Ferrari 2010

Is wel een heel ander perspectief ook hé Martin ;D
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

McChouffe




Niet helemaal hetzelfde perspectief, maar goed genoeg:
- voorlichten, quasi volledig dezelfde vorm
- grille en voorkant motorkap ook zeer op elkaar lijkend
- quasi volledig zelfde daklijn, vorm van de ruiten
- achterlichten beginnen net als bij de Corsa (niet te zien op deze foto) ook boven het achterwiel

Martin, als dan een foto neemt om te vergelijken, neem dan ook die van een 5-deurs (of 4-deurs of hoe je het ook wil noemen) Corsa.



His leaving marks the end of an era in motor racing that he has defined by his mere presence.

Jasper


Martin

Je hebt best wel gelijk Mac. Maar ik moet daar aan toe voegen dat je koplampen niet kan vergelijken.
Daarvan zitten er tegenwoordig 13 in een dozijn. Dat lijkt allemaal op elkaar.
Verder heeft de i20 veel mooiere wielkasten achter die totaal niet lijken op die van de Corsa.
Ook het speelse boven de wielkasten mist de Opel en ook de mooie motorkap.
Ik vindt de i20 beter en leuker ogen. En, niet onbelangrijk, hij zal waarschijnlijk € 1500 voordeliger zijn.
Maar toen ik Opel.nl en Corsa opende kwam de foto die ik plaatste tevoorschijn.

De tweedeurs komt pas in maart 2009 op de markt. Ik wil geen vierdeurs.

Ferrari 2010

Citaat van: Martin op 05 september 2008 - 16:29:52
Je hebt best wel gelijk Mac. Maar ik moet daar aan toe voegen dat je koplampen niet kan vergelijken.
Ze lopen tegenwoordig allemaal wel wat door naar achter inderdaad (behalve BMW en Audi dan), maar toch, afstand tussen de kleine grilletje en de lampen is toch sterk hetzelfde. Achja, Hyundai is uiteindelijk ook maar een aziaat, zolang ze niet zoals andere aziaten de BMW's gaan namaken, doen ze al op. En van peugeot moeten ze ook afblijven :)
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

Jasper

Tja, wie wil er niet van Peugeot afblijven? :)

Martin

De voorkant van de motorkap zou ook het zelfde zijn.
Zet 20 auto's uit het B segment naast elkaar en wat zie je?
Juist. Je mag het zelf invullen. ;) ;)

McChouffe

Citaat van: Martin op 05 september 2008 - 16:29:52
Je hebt best wel gelijk Mac. Maar ik moet daar aan toe voegen dat je koplampen niet kan vergelijken.
Daarvan zitten er tegenwoordig 13 in een dozijn. Dat lijkt allemaal op elkaar.
Verder heeft de i20 veel mooiere wielkasten achter die totaal niet lijken op die van de Corsa.
Ook het speelse boven de wielkasten mist de Opel en ook de mooie motorkap.
Ik vindt de i20 beter en leuker ogen. En, niet onbelangrijk, hij zal waarschijnlijk € 1500 voordeliger zijn.
Maar toen ik Opel.nl en Corsa opende kwam de foto die ik plaatste tevoorschijn.

De tweedeurs komt pas in maart 2009 op de markt. Ik wil geen vierdeurs.


Ik zeg ook niet dat het niet mag hé. Ik ben absoluut geen fan van de Corsa (heb er zelf een), maar het was gewoon het eerste waar ik aan dacht toen ik de i20 zag.
En dat hij € 1500 goedkoper is, is mooi meegenomen. Hij zal wel degelijker en betrouwbaarder zijn dan de Corsa.

His leaving marks the end of an era in motor racing that he has defined by his mere presence.

Jasper

#132
Ik hoor net nieuws waar ik nogal blij mee ben. Sorry voor de opschepperij. :P

Nieuwe bedrijfswagen van mijn pa: http://z.about.com/d/cars/1/0/V/l/chevrolet_captiva.jpg

Btw, hij is geen dikke peer die een SUV nodig heeft om door het stadscentrum te rijden, hij is ballonvaarder als hobby dus hij heeft sowieso een 4x4 nodig en onze huidige is wat aan vervanging toe.

Edit: ik heb nog wat meer gehoord ondertussen, hij krijgt hem van iemand die hem al 2 jaar heeft maar nu met pensioen gaat, en het is een automatic. ;D

meatball

Citaat van: Jasper op 15 september 2008 - 17:42:02
Ik hoor net nieuws waar ik nogal blij mee ben. Sorry voor de opschepperij. :P

Nieuwe bedrijfswagen van mijn pa: http://z.about.com/d/cars/1/0/V/l/chevrolet_captiva.jpg

Btw, hij is geen dikke peer die een SUV nodig heeft om door het stadscentrum te rijden, hij is ballonvaarder als hobby dus hij heeft sowieso een 4x4 nodig en onze huidige is wat aan vervanging toe.

Edit: ik heb nog wat meer gehoord ondertussen, hij krijgt hem van iemand die hem al 2 jaar heeft maar nu met pensioen gaat, en het is een automatic. ;D
Krijgen dat klinkt lekker,ik moet altijd alles zelf betalen :(
When I see an Alfa Romeo go by, I tip my hat

meatball

heb een ford courier bijgekocht een 18d wel een lawaaimaker moet ik zeggen.
When I see an Alfa Romeo go by, I tip my hat