Dutroux dood?

Gestart door Martin, 26 februari 2004 - 22:12:01

« vorige - volgende »

Meerderheid Belgen willen Dutroux dood.

Eens
21 (60%)
Oneens
14 (40%)

Totaal aantal stemmen: 28

Poll gesloten: 26 februari 2004 - 22:12:01

JVA

Absoluut!!

Ik ben een voorstander van de doodstraf. Sommige mensen horen niet thuis in deze maatschappij.

De mensen moeten beschermd worden tegen dit soort 'beesten'.

Ik weet dat er veel mensen zijn die het opnemen voor dit soort mensen en ik kan daar wel begrip voor opbrengen...

Zo ook met overvallers. Deze moeten streng bestraft worden met effectieve gevangenisstraf als afschrikkingsmiddel. Ook hier zijn er veel mensen die zeggen dat ze een moeilijke jeugd gehad hebben , maar je moet het zelf maar eens voorhebben.. :?  :?

Nee, voor mij is het heel duidelijk: Dutroux heeft het zelf gezocht. De doodstraf ervoor en wel liever vandaag dan morgen.

razzle_dazzle

Ach laat hem eerst zijn anale fase opnieuw meemaken en hangt hem dan op...

Ik deel Bruno zijn mening en heb daar niets aan toe te voegen...met al dat geld dat verloren is gegaan en nog verloren zal gaan, had ik mij al een hele productielijn mini's uit 1959 kunnen aanschaffen(...sorry  :oops:)

Lender

Citaat van: JVAAbsoluut!!

Ik ben een voorstander van de doodstraf. Sommige mensen horen niet thuis in deze maatschappij.

De mensen moeten beschermd worden tegen dit soort 'beesten'.

Ik weet dat er veel mensen zijn die het opnemen voor dit soort mensen en ik kan daar wel begrip voor opbrengen...

Zo ook met overvallers. Deze moeten streng bestraft worden met effectieve gevangenisstraf als afschrikkingsmiddel. Ook hier zijn er veel mensen die zeggen dat ze een moeilijke jeugd gehad hebben , maar je moet het zelf maar eens voorhebben.. :?  :?

Nee, voor mij is het heel duidelijk: Dutroux heeft het zelf gezocht. De doodstraf ervoor en wel liever vandaag dan morgen.

volledig mee eens
www.gamequarter.be -> Help de commnunity en registreer (je kan je account voor de site ook gebruiken voor het forum)

viperke82

vroeger (en soms nu nog) vonden de mensen holebi's smerige en vuile mensen, het was een schande om dat te zijn. maar nu is dat veel beter geworden. binnen een aantal jaren zal het misschien ook zo zijn voor pedofielen. ik vind dat je iemand niet moet veroordelen voor zijn sexuele voorkeur.

ik zeg niet dat dutroux niet gestraft moet worden. maar hij moet enkel gestraft worden voor ontvoering en verkrachting en moord.

jw83

knal maar lekker dood, hij heeft die meisjes immers ook vermoord

maar voor de fatale kogel, eerst 1 door z'n kruis heen

KVDracer

Ik heb eens gekozen. Maar het moet wel een lange, pijnlijke dood zijn dat we hem zien lijden en om vergiffenis vragen. Voor hem zou ik wel weer Hitler praktijken willen gebruiken.

JVA

Citaat van: viperke82vroeger (en soms nu nog) vonden de mensen holebi's smerige en vuile mensen, het was een schande om dat te zijn. maar nu is dat veel beter geworden. binnen een aantal jaren zal het misschien ook zo zijn voor pedofielen. ik vind dat je iemand niet moet veroordelen voor zijn sexuele voorkeur.

ik zeg niet dat dutroux niet gestraft moet worden. maar hij moet enkel gestraft worden voor ontvoering en verkrachting en moord.

Is dat nog net voldoende voor de doodstraf?? Stel dat hij binnen 20 jaar vrijkomt en dat hij dan u kinderen pakt???? Niet dat ik dat wens uiteraard, maar zoals ik eerder al zei: het zal je eigen kind maar wezen. Ik geef eerlijk toe dat de persoon die het aandurft om mijn kind te vermoorden hetzelfde lot zal beschoren zijn. Ik zal er graag voor gaan zitten!  :evil:

Mikacouli

Ik ben tegen de doodstraf.Alhoewel ik hem graag zou zien lijden.

viperke82

Citaat van: JVA
Citaat van: viperke82vroeger (en soms nu nog) vonden de mensen holebi's smerige en vuile mensen, het was een schande om dat te zijn. maar nu is dat veel beter geworden. binnen een aantal jaren zal het misschien ook zo zijn voor pedofielen. ik vind dat je iemand niet moet veroordelen voor zijn sexuele voorkeur.

ik zeg niet dat dutroux niet gestraft moet worden. maar hij moet enkel gestraft worden voor ontvoering en verkrachting en moord.

Is dat nog net voldoende voor de doodstraf?? Stel dat hij binnen 20 jaar vrijkomt en dat hij dan u kinderen pakt???? Niet dat ik dat wens uiteraard, maar zoals ik eerder al zei: het zal je eigen kind maar wezen. Ik geef eerlijk toe dat de persoon die het aandurft om mijn kind te vermoorden hetzelfde lot zal beschoren zijn. Ik zal er graag voor gaan zitten!  :evil:

ja voor onvrijwillig een kind (=jonger iemand) sexueel gebruiken daar moet hij toch wel de doodstraf voor krijgen. maar ik bedoelde als ze allebei willen hé.

Racegirl

Citaat van: WebMachineWat die man gedaan heeft, valt op geen enkele manier goed te praten. Zoiets is heel erg.
Misschien is de doodstraf de beste oplossing ... maar principieel ben ik daar tegen. Nee, dus als antwoord op de topicvraag.

Idem dito
You shoot me in a dream, you better wake up and apologize.

Tim C

De man krijgt geen eerlijk proces, dus de doodstraf is om die reden al ongeldig voor mij...

niet dat ik ooit voor de doodstraf ben geweest...


en ivm met vervroegd vrijkomen, wees er zeker van dat hij enkele malen levenslang krijgt en dus nooit KAN vrijkomen...

Schumi nr1


FerrariMan

Ik zou er echt tegen zijn.

Dan komt hij er toch verdomme heel gemakkelijk af.

Ferrari 2010

Citaat van: Tim C
en ivm met vervroegd vrijkomen, wees er zeker van dat hij enkele malen levenslang krijgt en dus nooit KAN vrijkomen...

Daar zat ik net ook op te denken, en buiten die keren levenslang krijgt hij misschien voor nog andere dingen telkens een paar jaar
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

Martin

Citaat van: viperke82vroeger (en soms nu nog) vonden de mensen holebi's smerige en vuile mensen, het was een schande om dat te zijn. maar nu is dat veel beter geworden. binnen een aantal jaren zal het misschien ook zo zijn voor pedofielen. ik vind dat je iemand niet moet veroordelen voor zijn sexuele voorkeur.

ik zeg niet dat dutroux niet gestraft moet worden. maar hij moet enkel gestraft worden voor ontvoering en verkrachting en moord.

Ik heb hier wat losgemaakt als Nederlander.
Had het eerder van een Belg verwacht.

Maar wat is in hemelsnaam een 'holebi' :?:  :?:
Nog nooit van gehoord :!:  :!: