Main Menu

GP 3

Gestart door IVY440, 30 januari 2004 - 13:37:28

« vorige - volgende »

IVY440

Heb pas GP3 gekocht voor een prikje en zou het nu toch ook wel willen updaten (is met piloten enzo van '98  :? ). Is dit mogelijk en zo ja, waar kan ik van alles downloaden.

Alan Blues

Ik denk dat je in de 'sticky' topic hier boven al heel veel informatie kan vinden.

IVY440

Is toch voor GP4? Of werken die ook voor GP3  :roll:

Race

Nee, die werken niet. GP4 editen is een stuk ingewikkelder als GP3 editen. Ga eens naar http://gp3.gamers.nl, daar staan heel wat downloads en ook wel wat je moet doen...

R van Hoof > G4q @ F1REM
Meld je nu aan op Sigforum.net!

Mikacouli

GP3 is zooooooooooooooooo slecht vergeleken met GP4.Je hebt iets waardeloos gekocht.Je kan GP4 al kopen voor zo'n 15EUR.

Race

Citaat van: MikacouliGP3 is zooooooooooooooooo slecht vergeleken met GP4.Je hebt iets waardeloos gekocht.Je kan GP4 al kopen voor zo'n 15EUR.
Ooit eens het realisme van GP3 met die van GP4 vergeleken en dan vooral in de regen? GP3 is daar echt zoveel beter in als je het mij vraagt :wink:.

R van Hoof > G4q @ F1REM
Meld je nu aan op Sigforum.net!

Mikacouli

Citaat van: Race
Citaat van: MikacouliGP3 is zooooooooooooooooo slecht vergeleken met GP4.Je hebt iets waardeloos gekocht.Je kan GP4 al kopen voor zo'n 15EUR.
Ooit eens het realisme van GP3 met die van GP4 vergeleken en dan vooral in de regen? GP3 is daar echt zoveel beter in als je het mij vraagt :wink:.

al eens de patches gedownload die op het net verkrijgbaar zijn.Ik rij nu met de 2003 mod(laatste nieuwe en de 1988 mod) wat een zeer grote verbetering is met het originele GP4. :wink:

IVY440

Citaat van: MikacouliGP3 is zooooooooooooooooo slecht vergeleken met GP4.Je hebt iets waardeloos gekocht.Je kan GP4 al kopen voor zo'n 15EUR.
Het was maar €5 en dat kon ik niet laten liggen. Was trouwens kameraad van mijn broer dus, niet slecht vind ik, alhoewel F1 2002 ook niet slecht is (mss wel beter)

Mikacouli

Citaat van: IVY440
Citaat van: MikacouliGP3 is zooooooooooooooooo slecht vergeleken met GP4.Je hebt iets waardeloos gekocht.Je kan GP4 al kopen voor zo'n 15EUR.
Het was maar ?5 en dat kon ik niet laten liggen. Was trouwens kameraad van mijn broer dus, niet slecht vind ik, alhoewel F1 2002 ook niet slecht is (mss wel beter)

Geen enkel spel dat beter en realistischer is dan GP4.

FF

ik heb gp4 nog niet gespeeld (maar heb het wel).
maar gp3 is echt wel ongelooflijk goed!!

wel spijtig dat mijn stuur kapot is!!
iemand die het zijne tweedehands verkoopt of iemand kent?
jarno marno flarno parno itarno barno imarno katamarno jiu-tarno

comfortably dumb : FIA

McChouffe

Citaat van: FFik heb gp4 nog niet gespeeld (maar heb het wel).
maar gp3 is echt wel ongelooflijk goed!!

wel spijtig dat mijn stuur kapot is!!
iemand die het zijne tweedehands verkoopt of iemand kent?

Ik heb GP3 nooit een goed spel gevonden. Eerlijk gezegd vond ik het slecht. GP4 daarentegen is prachtig! Zeker spelen als je het te pakken kan krijgen!

His leaving marks the end of an era in motor racing that he has defined by his mere presence.

Mikacouli

Voila sie.Nu hoort ge het eens van een kenner. :lol:  :lol:  :wink:

McChouffe

Citaat van: MikacouliVoila sie.Nu hoort ge het eens van een kenner. :lol:  :lol:  :wink:

Ah ge weet het  :lol:  :wink:

His leaving marks the end of an era in motor racing that he has defined by his mere presence.

Whiplash

Weet er iemand waar het 2004 seizoen voor GP3 te downloaden is?

matti

is er nog niet