Main Menu

GP 3

Gestart door IVY440, 30 januari 2004 - 13:37:28

« vorige - volgende »

Jasper

Ik heb ook de gedecrypte versie van v1.13 gevonden evenals GP3edit en GPxPatch. Nu ben ik een carset voor 2004 aan 't downloaden (hopelijk is Ferrari niet te sterk :P).


Jasper

Ik heb GPxPatch 3.91...

Nu ook het circuit van Spa 2004 geïnstalleerd, wel leuk om op te rijden. Ik ga nu nog wat circuits zoeken tot ik een echt 2004-seizoen heb (maar met slechts 16 races :().

Raikkonen MASTER

Kan je beetje concurreren met andere piloten? Of zelfde probleem als ik heb ?

Jasper

Geen enkel probleem. In mijn snelle poging om even het circuit te testen had ik per ongeluk de setup van op Monza op Spa, en ik was 8s sneller dan de rest of zo, ik denk eigenlijk dat dit hetzelfde probleem is maar dan omgekeerd. Volgens mij heb je het programma cMagic nodig om dat te verhelpen, ik denk dat je daar de prestaties van CPU-gestuurde tegenstanders kan regelen. Maar ik heb programma zelf nog nooit gebuikt.

Ik weet dus niet of het echt zo werkt, maar hier kan je het downloaden: http://www.grandprixgames.org/?page=download&type=viewcat&t_id=32&pt_id=3
Op de tweede helft van deze pagina: zoek naar "CMagic2000 (GP3 2000") als je GP3 2000 hebt, of naar "CMagic Compiler 1.50 for GPxPatch Utility" voor de gewone GP3.

Jasper

Problemen met de 2004-versie van Monaco, namelijk met de texturen naast de baan. Ik ga het origineel weer installeren en dan de 2004-versie nog eens proberen, normaal gezien zou hier geen fout in mogen zitten dus zal de fout wel bij mij gelegen hebben...

Raikkonen MASTER

Ik heb in Oostenrijk, met de patch die jij hebt, na de 1ste sector al 1 seconde verloren op de rest.

In de 2de sector verlies ik niet veel maar in de derde verlies ik weer ruim 1 seconde.
Het probleem wordt dus erger ;)

Zowel met Kimi als met Schumacher heb ik dit. Dus hangt niet af van de wagen.

Jasper

Eerste sector, allemaal rechte stukken op Oostenrijk als ik het goed heb. Tweede sector is het bochtigere gedeelte, dede terug minder, nee? Probeer gewoon te foefelen met de afstelling, plattere vleugels dus, dat zal al veel helpen denk ik...

Raikkonen MASTER

Ik heb de setups gedownload voor beste afstelling ...
Meer kan ik dus niet doen...

Oostenrijk begin je met een bocht naar rechts waarop een lang recht stuk volgt. Daarna weer een bocht naar rechts en direct weer een naar links en naar rechts, dan stukje rechtdoor en voor de volgende rechterbocht is de 1ste sector al gedaan.

Dus rechts, rechts, links rechts. Vrij snelle combinaties. Maar op een 1ste sector van om en bij de 30 seconden er al 1 seconde slechter doen... Zo slecht doet Minardi zelfs niet  :-\

Jasper

Je rijdt gewoon op de originele GP3-versie van Oostenrijk? Download eens een nieuw circuit, bijvoorbeeld Spa 2004, op grandprixgames.com, en kijk of je daar het probleem ook hebt. Als dat niet zo is, moet je een nieuw circuit downloaden voor Oostenrijk, als dat wel is, moet je een nieuwe carset downloaden.

Raikkonen MASTER

Ik zal inderdaad even de originele rijden.
Back in 5 minutes ;)

Raikkonen MASTER

Lukte dus niet...

Maar morgen ga ik GP4 halen  ;)

Jasper

Ik heb ook GP4 besteld in het weekend, gisteren was dus de eerste werkdag en de status is "in behandeling", wat zoveel wil zeggen als "we hebben het niet in huis maar we vragen het zo snel mogelijk (misschien binnen 24u) van onze leveranciers".

Raikkonen MASTER

Ze vragen het aan hun leveranciers maar dan kan het toch nog een 3-tal dagen duren.
Dus hoop er nog niet te snel op.
Ik heb mijn nagels zitten kapotbijten op Cycling Manager 4 ;)