Main Menu

GP 3

Gestart door IVY440, 30 januari 2004 - 13:37:28

« vorige - volgende »

matti

Citaat van: Mikacouli
Citaat van: Race
Citaat van: MikacouliGP3 is zooooooooooooooooo slecht vergeleken met GP4.Je hebt iets waardeloos gekocht.Je kan GP4 al kopen voor zo'n 15EUR.
Ooit eens het realisme van GP3 met die van GP4 vergeleken en dan vooral in de regen? GP3 is daar echt zoveel beter in als je het mij vraagt :wink:.

al eens de patches gedownload die op het net verkrijgbaar zijn.Ik rij nu met de 2003 mod(laatste nieuwe en de 1988 mod) wat een zeer grote verbetering is met het originele GP4. :wink:

hoe kom je aan de 1988 mod??

Lord_Skul

menne gp4 doet raar
ik kan die 1 keer spelen en dan als ik em erna wil opstarten black screen en niks niemeer

Lord_Skul

ik heb wa zoek werk gedaan
nu blijkt da een gekend probleem te zijn
ik hoop dak da hier snel oplos

Lord_Skul

ok, nu kan ik em spelen, maar nu mis ik weer texturen
miljaarde, da ga hier nog stresserend worde

Raikkonen MASTER

Ik heb GP3 nog eens geïnstalleerd maar zit met een irritant probleempje.

Ik heb upgedate tot seizoen 2002 maar ik rij ruim anderhalve seconde trager dan iedereen...

Zelfs als ik iedere rijder / team op dezelfde sterkte zet, rij ik anderhalve seconde trager.

Voorbeeld: mijn snelste ronde op Oostenrijk = 1:33:256

Mika Salo haalde de pole met een tijd van 1:31:462

FerrariMan

Citaat van: Raikkonen MASTER op 12 juni 2005 - 12:33:47
Ik heb GP3 nog eens geïnstalleerd maar zit met een irritant probleempje.

Ik heb upgedate tot seizoen 2002 maar ik rij ruim anderhalve seconde trager dan iedereen...

Zelfs als ik iedere rijder / team op dezelfde sterkte zet, rij ik anderhalve seconde trager.

Voorbeeld: mijn snelste ronde op Oostenrijk = 1:33:256

Mika Salo haalde de pole met een tijd van 1:31:462
Probeer eens een paar andere setups te downloaden, dat deed het toch voor mij ;)

Tim C

GP3 zit standaard op een soort "eigen instelling voor de eigen wagen" via GP3Edit kan je dit omzeilen

Jasper

Ik ga denk ik GP4 kopen binnenkort, €7.50 in de FreeRecordShop en daarbovenop kan ik het nog draaien met recommended requirements.

Raikkonen MASTER

Citaat van: Jasper op 15 juni 2005 - 15:10:58
Ik ga denk ik GP4 kopen binnenkort, €7.50 in de FreeRecordShop en daarbovenop kan ik het nog draaien met recommended requirements.

€ 7.50 ?
Dan ga ik het mij ook aanschaffen :)

Vind het altijd zo'n zonde om games te kopen tegen 50 € of meer...
Maar tegenwoordig duurt het vrij lang eer de games prijs verliezen.

Jasper

#24
http://www.freerecordshop.be/pages/productview.asp?productid=120773 :)

Nu weet ik niet wat de knop "niet leverbaar" betekent. Als je zelf zoekt op Grand Prix 4, krijg je dus deze pagina als eerste resultaat, en als tweede iets dat je kan bestellen met een termijn van 14 dagen, voor een prijs van 14.99 euro. Ik neem aan dat dat dan aan huis geleverd wordt en daarom goedkoper is, maar ik ga voor de zekerheid toch 15 euro meedoen als ik het ga kopen zenne (heb geen bankkaart dus 't zal cash worden).

Raikkonen MASTER

Je moet een account aanmaken en dan bestellen.

Dan krijg je een bericht of het nog bij de leverancier is ja dan neen, en of het nog in de winkel ligt.

Dan krijg je een mail als het verzonden is. Een 4-tal werkdagen nadien is het in de winkel.

Moet je met die mail naar de winkel gaan en naar je spel vragen.

Heb ik al gedaan en is me goed bevallen.

Jasper

Ahzo, maar de winkel ligt op 3 minuten fietsen van mijn school, dus ik kan evengoed eens binnenstappen, vragen of ze het hebben, en anders bestellen en later gaan halen.

Jasper

Trouwens, ik heb ook m'n GP3 geïnstalleerd voor de fun maar ik heb nog een elementair probleemn, op gp3.gamers.nl lijken alle downloads weg en ik vind nergens de v1.13-patch voor GP3. En dan moet je nog GP3edit vinden en een gedecrypte versie van v1.13 zeker, en best nog GPxPatch ook. In ieder geval, jij hebt je GP3 kunnen updaten tot 2002, welke downloads heb je daarvoor gebruikt?

Raikkonen MASTER

GP3update2002 (file van 86.2MB)

GPxPatch2.21 (kleine 500kb)

Maar zoals ik al zei, er klopt iets niet. Ik kan geen goeie tijden rijden met Kimi...

Steeds anderhalve seconde na de rest.

Zelfs tijdens de race is er een kleine bug. Ik reed op 50% lap distance, en na een tiental ronden zag ik dat ik 46 seconden achterstand had op Olivier Panis.

Ronde nadien heb ik nog 20 seconden achterstand op hem. Nog 1 ronde verder heb ik terug meer dan 4 minuten achterstand op hem... En ik had geen foutje gemaakt. Dus er klopt iets niet.

En op die manier racen is niet leuk natuurlijk, is geen uitdaging aan. Alles wat ik probeerde faalde.

Jasper

#29
Ik ga het toch eens proberen en via GP3edit wat foefelen. Maar waar kan ik die update 2002 vinden? En is dat zonder eerst de patch te installeren en gp3.exe te decrypten?